1
Zaman oldukça hızlı geçiyordu, özellikle de Konoha halkı için. Köy yeniden yerleşimini çoktan tamamlamıştı. Naruto ve Hyuga Prensesi'nin düğünün üzerinden birkaç hafta geçmişti ki, Sakura Tıp Konseyi için Sunagakure'ye davet edilmişti. Tsunade-sama öğrencisinden her yerde gururla bahsediyordu. Önünün kendisinden açık olduğunu pekala biliyordu. Bu yüzden onun için elinden geleni yapmaya hazırdı. Daha 18 yaşında bir kızken, Kurenai'ın çocuğundan etkilenmiş ve Çocuk Terapi Merkezi yapmaya karar vermişti. Birçok zorluk çıkmıştı karşısına, ama o bir şekilde alt etmeyi başarmıştı. Şimdi Sakura'nın çocuklarla arasındaki kuvvetli bağ, sarsılamayacak kadar güçlü dengelerle kurulmuştu. Ve Tsunade gözü arkada kalmadan Sakura'yı artık emanet edebilirdi.
Diğer yandan, daha yeni evli bir çift olan Naruto-Hinata çifti yeni evlerinde ilk aylarını geçirmişlerdi bile. Naruto, en yakın arkadaşının düğüne gelmemesinden içerlenmiş olsa da bir şekilde akıllarına geldiği için, mutluydu. Bu durumda özellikle Sakura'ya üzülüyordu. O gelmeyeceğini bilse dahi, onu ömrünün sonuna dek bekleyebilecek biriydi. Bunu Sasuke'ye daha önce bir defa deme cüretinde bulunmuştu. Fakat aldığı cevap her zamanki Uchiha geleneği olan "Hn," olmuştu.
Sakura ne kadar fark ettirmemeye çalışsa da, yalnız kaldığında ve Hastane evraklarına kafasını gömüp birkaç belgeyi imzalamaya çalıştığında bu acısı dışavuruyor ve onu kemirmesini iyi biliyordu. Çoğu zaman aktif, hastalarına yardımsever, arkadaşlarına iyiliksever ve ailesine vefakar davranmış olsa da bazen masasında küçük bir vazo içinde sıkışmış duran Kamelya çiçekleri ona bu hisleri hatırlatırdı. Konoha'da birçok şey yolunda gitmekteydi. Özellikle de ilişkiler...
İno konuştuğu gibi yakın zamanda Sai'ye açılmıştı ve şimdi birliktelerdi. İno gününün çoğunu Yamanaka Çiçek'te geçirse de, bazı günler Sai onu ziyarete geliyor ve herkese Naruto'nun aşıladığı alışkanlık olan İchiraku'ya götürüp tüm geceyi birlikte geçiriyorlardı.
Shikamaru ise, Konoha'nın düzene girmesiyle Suna'ya bir görev alarak gitti fakat birçok kişi onun sırf Temari için gittiğini biliyordu. İkili yüksek ihtimal bu buluşmalarında her şeyi kararlaştıracak ve nişanlanacaklardı. Choji ise uzun bir süredir Kumogakure'ye gitmek için bir bahane arıyora benziyordu. Ino'nun dediğine göre, Killer Bee'nin öğrencisi olan esmer, kızıl saçlı kız Karui'ye karşı hisler besliyor olabilirmiş. Bu fikirlerin kesin bir kanıtı yok, yine de olabilirmiş çünkü Choji son günlerde bir takım kokular sürünüyormuş.
Evet, bu yeterli bir sebep olmalı.
Kakashi-sensei ise yakın zamanda başladığı Hokage'liğe hala alışma aşamasındaydı. Dediğine göre o toyluğu üzerinden atamamış. Tsunade-Shishou bu sebepten dolayı onu birçok kez azarlamıştı. Artık inzivaya çekilip emekliliğini güzelce yaşamak istiyordu. Hastaneyi Sakura ve Shizune'ye emanet etmişti. Ama Kakashi bu durumda hala yetersizdi. Öğretmenliğinin ilk zamanlarındaki her gün geç kalması geldi aklına, Sakura'nın. Her sabah geç kalsa bile, hiçbir zaman bir öğrencisinin canı söz konusu olduğunda geç kalmamış biriydi o.
Kısacası herkes hayatına bir şekilde devam etmekteydi, Sakura hariç. Terapi Merkezi ile birlikte hayatına birçok şey katmıştı. Fakat değişmeyen bir şeyler hala vardı içinde. Ona karşı.
Bu duygudan kurtulmak neredeyse imkansızdı. Her seferinde aştığını düşünse de bir şekilde karşısına çıkıyordu tekrar. Bu yüzden, duygularından kurtulmayı değil, onlarla yaşamayı öğrenmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
旅 | Journey
FanficSasuke ve Sakura'nın çıktıkları yolculuğu ve Sarada'nın doğumunu anlatan kısa romandır. Bu bir Hayran Kurgusudur. Canon uyumlu Hayran Kurgu olsa da kurgu ve karakterler tamamen yazarın hayal gücünün bir ürünüdür. | Tabi |