Sizi çok tutmayacağım, ne diyeyim efsane geri döndü işte🥺
1
Naruto, Sasuke ve Sakura, Taishiki ile karşılaşmalarından sonra bir süre daha yakınlardaki başka bir köyde kalmaya karar vermişlerdi. Üçü de yakındaki köydeki bir pansiyonda kalmaya karar verdiklerinde yavaşça oraya doğru yol almaya başlamıştılar. Sakura, uzun bir aradan sonra üçünün bir arada olmasından oldukça mutluydu. Naruto, durmadan Sasuke'ye sataşıyordu; Sasuke, Naruto'yu tersliyordu, Sakura ise onların bu çocuksu hallerine gülüyordu. Naruto'nun, köyden nasıl ayrılabildiğini ve Kakashi Sensei'nin buna nasıl izin verdiğini merak ediyordu.
Aynı rutinlerle birlikte sonunda köye vardıklarında, köyde ilk olarak bir köprüden geçmişlerdi. Sasuke, tetikteyken, Naruto daha rahat davranıyordu. Sakura, Naruto'nun bu aylaklığının Dünyanın En İyi Shinobisi olmasından kaynaklanmadığını biliyordu. Naruto her zaman böyleydi. Kimse bile inanmazken, o kendine inanıyordu. Buna önce Sasuke'yi ve Sakura'yı inandırmıştı, sonra da tüm dünyayı. Yüne de Sakura, ona her her zaman inanacaktı.
Sakura, güzel düşünceler arasında gülümsedi. O mutluydu, fakat bir anda karnında oluşan ağrıyla minik bebeğin tekme attığını hissetti. Ani oluşan darbeyle, kasığı kasılırken elini karnına götürdü. Bu durum, Sasuke'nin durup ona bakmasına sebep olmuştu. Tabii haliyle Naruto da anlamaz bakışlarını Sakura'ya çevirmişti.
"Ne oldu, Sakura-chan? Tuvaletin mi geldi?" dedi merakla ikisine bakarken. Sakura, sancının arasından Naruto'ya öyle bir bakış fırlatmıştı ki, Naruto bir anda olduğu yerde sinivermişti.
"Tamam ya, bir şey mi dedim ben?" dedi dudaklarını büzerken. Naruto'nun aylak hareketlerine nazaran Sasuke bulunduğu durumdan pek hoşnut gibi durmuyordu. Sorunun ne olduğunu soran keskin bakışları, Sakura daha fazla cevapsız bırakamamıştı.
"Yok bir şeyim, ben iyiyim." dedi Sakura iki büklüm halinden kurtulup diklenirken. Hala köprünün sonundaki yol ayrımında duruyorlardı. Bu köprü ona nedense Sasuke'yle ilk karşılaştıkları anı hatırlatmıştı. Karin'i yerde yaralı bir halde gördüğünde tüm bunları Sasuke'nin yaptığına inanamamıştı bir an. Ama öykeydi, o yapmıştı. Derince yutkunup aklındaki anılardan kurtuldu ve zoraki gülümsedi. Bu gülümseme, iki genç adam için iyi olmamıştı çünkü bir sorun olduğunu hissetmişlerdi.
"Eğer iyi hissetmiyorsan," dedi Sasuke, kesin bir dille. "Yakınlarda dinlenebiliriz."
"Yok. Hayır, iyiyim ben dedim ya. Gerçekten hiçbir şeyim yok." dedi Sakura iyi olduğunu göstermek için etrafında rahatça bir tur atarkan. Bunu yaptığını gördüklerinde, Sasuke pek ikna olmasa da Naruto onayladığını belli edercesine omuzlarını silkmişti.
Sakura, birkaç gündür, minik bebeğin tekmelerine alışmaya çalışıyordu. Karnı yeterince belirginleşmişti. Ve bazen tekmeleri karnında açıkça belirginleşiyordu. İlk tekmesinde çok korkmuştu. Ama sonrasında bunun minik bebeğin tekmesi olduğunu öğrenmişti. Sasuke'nin de bu tekmeyi hissetmesini istemişti. Bu yüzden, bebeğin ilk tekmesinden sonra Sasuke'nin elini karnının üzerine koymasını istemişti. Fakat minik bebek, ilk tekmesinden sonra bir daha tekme atmamıştı. Uchiha çifti minik bebeklerinin tekmesini beklerken uyuya kalmıştı.
Nihayetinde Sakura, Sasuke'ye bebeğinin tekmelerini gösterebilmişti. Uchiha için bu garip bir duyguydu. İlk başta, bu garip oynaşmanın karısının bağırsak hareketleri olduğunu zannetmişti. Ama bu, bebeğin lokasyonunu değiştirirkenki çıkarttığı seslermiş.
Sakura, karnındaki bebeğin amansız hareketlerini hep sevmişti. Attığı minik tekmeler ise, bir zaman sonra hamileliğe alışmasını sağlamıştı. Artık sancılar daha çekilir, mide bulantıları daha az iğrenç geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
旅 | Journey
FanfictionSasuke ve Sakura'nın çıktıkları yolculuğu ve Sarada'nın doğumunu anlatan kısa romandır. Bu bir Hayran Kurgusudur. Canon uyumlu Hayran Kurgu olsa da kurgu ve karakterler tamamen yazarın hayal gücünün bir ürünüdür. | Tabi |