EPİLOGUE
Konoha'nın büyük kapıları görünmekteydi. Kapının başında Kakashi onları bekliyordu. Yaklaştıkça genç kızla adamın beraberinde bir de kundakta bir bebek gördüğünde şaşırmadan edemedi.
"Sakura, Sasuke." Dedi ikisine de seslenerek. Sensei'nin yanına vardığında ilk konuşan Sakura oldu.
"Kakashi sensei." Dedi Sakura, utangaç bir tavırla. Kakashi'nin onlara kızdığının farkındaydı. Herkesin şaşırdığını, hatta Kakashi-sensei ve Tsunade-shishou'nun ona kızacaklarının da farkındaydı.
Tüm bu olanların köyden uzakta yaşanmasının bir sebebi vardı yine de.
Kakashi daha yeni fark etmiş gibi Sakura'nın kucağındaki bebepe baktı. Mışıl mışıl uyuyordu bebek.
"Adı ne?" Diye sordu.
"Sarada." Diye cevap verdi Sasuke.
"Hoşgeldin, Sarada."
Kakashi minik bebeğe gülümsedi. Siyah saçları ve pembe yanakları olan tatlı bir bebekti. Minik yumruk elleri, uyurken annesinin koluna sürtünüyordu. Sonra öğrencilerine döndü. İkisinin de büyüdüklerini o an fark etti. Büyümüşlerdi. Buraya geldiklerinde bir aileydiler artık. Kakashi'nin aklına küçüklükleri geldi, birbirlerine yaptıkları ve yaşadıkları olaylar geldi. Her ne olursa sonunda birlikte olmuşlardı. Gururla kabarmıştı, adamın göğsü.
"Eve hoşgeldiniz, minna."
Gelmişlerdi eve. Şimdi her biri evdeydi.
Hoşgeldin, Sakura. İyi ki geldin. Artık bir annesin.
Hoşgeldin, Sasuke. Artık evindesin.
Ve hoşgeldin Sarada. Bir aşkın meyvesisin.TEŞEKKÜR
Buraya kadar gelebileceğimi düşünmüyorken şimdi Journey'miz bitti. İyi ki bitti. Mutluyum. Açıkçası basit bir hevesle başlamış, okumak isteyebileceğim bir kitap yazmak istemiştim. İlk başta başladığımda fazla heyecanlıydım. Sizler de serüvenime katılmak istediniz. Benle birlikte okudunuz. Bu yüzden de hepinize teşekkürü borç bilirim. Bu kitap bu kadar okunmasaydı da, ben bu kitabı yazmaya devam edecektim. Sizin olmanız ise bu kitabı güzel kılan oldu. Bazen size bölüm yetiştiremedim, sınav senemde burayı terk etmeye karar verdim. Geri geldim, bölüm atmaya çalıştım, farklı hikayelerde oyalandım. Bu zamana kadar okuduğunuz için bile teşekkür ederim. Öncelikle, bu hikayede editörlüğümü yapıp bu yolda yol arkadaşlığımı üstlenen imgesell' e teşekkürü borç bilirim. Buraya isimlerinizi uzun bir liste yapıp hepinizi övebilirdim faka tsonradan belki rahatsız olacaklar olur diye vazgeçtim ヽ༼⁰o⁰;༽ノ
Bundan sonra yeni bir hikayeye daha başlayacağız. Sıradaki hikaye çoğunuzun da bildiği üzere Home. Bu kitap, Konoha'ya döndükten sonraki iki yılı qnlatacak. Sasuke bu süreçte köyde kalıp Sarada'yı yetiştirdiği için bana kalırsa en özel kitab bu olacak. Bu kitapta birçok şeye değinmek aklıma. Sasuke'nin aile bağlarından tutun da, Sarada'yı yetiştirme tarzlarına kadar birçok şeye değinmek istiyorum. Kaç bölüm olur bilemem fakat Journey ile aşağı yukarı aynı bölümlerde olur gibime geliyor.Journey kitabı bittiğine göre Home kitabına da hemen başlamayı düşünmüyorum. Bundan sonraki 3 -en azından 2- ayı kendime ayırmak istiyorum. Home'u bir yaz günü yazmaya başlayacağım. O serüvene de o zaman başlarız diye düşündüm. Home'da buluşmak ve görüşmek üzere, hoşçakalın kendinize iyi bakın.
Gigi sahalardan çekiliyor, hepinizi içtenlikle öpüyor( ꈍᴗꈍ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
旅 | Journey
FanficSasuke ve Sakura'nın çıktıkları yolculuğu ve Sarada'nın doğumunu anlatan kısa romandır. Bu bir Hayran Kurgusudur. Canon uyumlu Hayran Kurgu olsa da kurgu ve karakterler tamamen yazarın hayal gücünün bir ürünüdür. | Tabi |