Chapter 2

2.3K 117 339
                                    

1

Son bir hafta oldukça dolu geçmişti Konoha'da. Sasuke'nin köye geldiği köye ışık hızıyla yayılmıştı. Bazıları, Uchiha'ların bir efsane olduğunu düşünüyordu, bazıları ise -onun ölümünün birçok kötülüğü ortadan kaldırabileceğine inanıyordu. Gerçi kimse bu düşünceyi, dile getirmeye cesaret edemezdi.

Yine de, köyün bir kısmı, Uchiha'ya karşı hala tavırlıydı. Shikamaru onu kabul etmiş olsa da, affetmediğini açıkça belli ediyordu. İno da öyle. Team 7'ın yedeği olan Sai ise, Sasuke'ye karşı bir kin beslemese de ona pek iyi davranmadığı aşikardı. Yine de, bu onun yedek olduğu gerçeğini değiştiremezdi. Bu konuda tutarlı davranan tek kişi, Choji olmalıydı. Sasuke'nin günahları için çıktığı yolculuğu yeterli buluyor olmalıydı.

Kakashi, Sasuke'ye bir ev ayarlamış gibiydi. Sasuke'nin yeni evi Hokagenin evine oldukça yakındı. Sasuke birçok açıdan köye alışmaya çalışıyordu. Kakashi, bu yüzden ona birkaç C seviye görev vermişti.

Bu sırada Sakura da, hastanedeki görevlerini aksatmadan yerine getiriyordu. Naruto, tatilinin bitmesinin ardından Suna'ya kısa bir görev için görevlendirilmişti.

Konoha'da günler hızlı geçiyordu fakat Sakura için öyle sayılmazdı. Sasuke geldiğinden beri hayatı olduğunca değişmişti. O geldiğinden beri, aralarında sessiz bir sözleşme varmış gibi her gün Sasuke onu hastaneden almaya gelmiş ve hiç konuşmasalar da evine bırakmıştı. Bazı günler, Sakura onu akşam yemeğine davet ediyordu. Ve eğer şanslıysa Sasuke teklifini kabul ediyordu. Fazla sohbet etmeseler de bir arada olmamaları bile yetiyordu ona. Ve bazen Sasuke'nin de bundan hoşlandığını düşünüyordu.

Onların sessiz birkaç günü, Sakura'ya birkaç ay gibi gelmişti. Ve şimdi, Sasuke bugün Hokage ile önemli bir konuyu konuşmaya gidecekti. Bunu biliyordu çünkü, Shikamaru'nun ağzını yoklamıştı ve Kakashi'nin Sasuke'ye önemli bir görev vereceğini öğrenmişti. Shizune'ye Kakashi'nin görev dosyalarını karıştırması için bir süre yalvarması gerekmişti. Böylelikle, şimdi elinde Sasuke'nin S seviye bir göreve çıkacağını öğrenmişti.

Shizune, Kakashi'nin dosyalarını araklayabilecek tek kişiydi. Sakura'nın bu tutumunu onaylamasa da, onun isteğini yerine getirmişti. Yüne de, durumdan hoşnut değildi. Sakura'ya bu durumu kimseye söylememesi adına söz vermişti.

Görev, Hoshigakure adlı gizli bir köyün denetimi hakkındaydı. Bazı verilere göre, köye bir meteor çarpması sonucu oluşan kratere kurulan Gizli Yıldız Köyünün Otsutsuki'lere dair bir izinin bulunabileceği hakkında bazı ipuçları vardı. Ve bu görev için en uygun kişi de Uchiha'ydı. Sakura, elini kalbine götürdü. Sasuke'nin ne kadar zor bir göreve çıktığına dair henüz hiçbir fikri yoktu, yine de bu durumda içinde büyük bir endişe doğmuştu. Onu durduramazdı, yine de ona yardımcı olmak istemişti.

O gün, tüm gün boyunca görev hakkındaki tüm bilgileri okudu ve öğrendi. Ona ne lazım olacaksa hepsini aklına not etti, çünkü bir daha bakacak zaman bulamayabilirdi.

Aklına tek bir şey yerleşmişti. Belki yaptığı bir hata olacaktı fakat gitmeye razıydı. Hastaneden ilk çıktığında, evine gitmişti. Kıyafetlerini değiştirip yolculuk için giyebileceği kıyafetlerini giydi ve beyaz pelerinini üstüne geçirdi. Sağlık kitini beline geçirdi ve içinde ona lazım olabilecek olan ne varsa doldurduğu çantasını aldı.

Evden çıktığında gün çoktan bitmek üzereydi. Güneş, Konoha'ya veda etmekteydi. Bu onun işini kolaylaştırırdı. Çatıların üstünde giderek Sasuke'nin yaşadığı eve yaklaşmıştı fakat görünürde Sasuke yoktu.

Görevi alalı daha çok olmamıştı, bu kadar erken çıkmış olması imkansızdı.

"Kage mane no jutsu, başarılı!"

旅 | JourneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin