1
"Yatağı hazırla, Suigetsu! Bugün getirdiğim malzemeleri tezgaha koy." dedi Karin bir yandan Sakura'yı laboratuvara götürürken. Bir yandan da Sakura'yı derin nefesler alması konusunda uyarıyordu fakat Sakura'nın aklı bambaşka yerdeydi.
"Sasuke gelmeyecek, değil mi?"
"Gelecek. Ama önce senin doğumu halletmemiz lazım."
"Mührüm. Mührümün kırılmaması lazım." dedi Sakura, endişeli bir tonda. Hem acısını bastırmaya çalışıyor, hem de endişesini kontrol altında tutmaya çalışıyordu.
Karin o sırada onu yatağa yatırdı. Sakura'ya ıkınmasını söyledi ve bir yandan da bebek için bi küvet hazırlıyordu.
Sugietsu, laboratuvar kapısından endişeyle izlerken Karin sinirle ona bağırdı.
"Orada durma, baka! Gel ve Sakura'nın elini tut. Buna ihtiyacı var."
"Hey," dedi Suigetsu itiraz ederken. "Ben neden tutuyorum, kocası tutsun."
Karin öfkeyle ona baktı.
"Emin ol, gördüğüm ilk anda ona bunu. Yüzünden vuracağımdan şüphe olmasın."
Suigetsu itiraz edecek gibi olsa da, Karin'in kararlılığından bunun kötü bir karar olduğunun hemen farkına vardı. Karin o sırada diğer tarafta duran Jugo'ya seslendi.
"Hemen Orochimaru-sama'nın yanına git ve ona Sakura'nın doğurduğunu söyle."
Jugo başka bir şey ifade etmeden çıktı ve geriye Suigetsu, Karin, Sakura üçlüsü kaldı.
"Sasuke hala gelmedi mi?" Dedi sancısından dolayı etraftaki olaylardan haberi olmayan Sakura.
"Yolda geliyor, çok az kaldı." Dedi ellerini steril bezle silen Karin. Daha önce hiç doğum yaptırmamıştı ama tanık olmuşluğu vardı. Hem Sakura'ya bir tek o yardım edebilirdi.
Suigetsu, Sakura'nın yanına geldiğinde Sakura'nın inlemelerine korkuyla baktı. Fısıltıyla Karin'e döndü sonra.
"Hala Sakura'nın elini tutmam gerektiğini düşün0yor musun? Koca bijuu ordusunu tek yumruğuyla alt etmiş." Dedi dehşetle. Aklına hayaline sığmayan görüntüler yüzünü buruşturmasına yetti. Korkuyla devam etti. "Elimi geri alabilecek miyim?"
Gözlerini devirdi, Karin. Sugietsu'nun elini tuttu ve Sakura'nın eliyle birleştirdi. İşine geri dönerken, Sakura'nın Suigetsu'nun elini sıkmasıyla gözleri yuvalarından çıkacak gibi oldu.
Sakura bir yandan bağırıyor, bir yandan da Karin'e mührü etkisiz hale getirmesini söylüyordu.
Bir süre sonra acıya dayanamayan Suigetsu'nun eli su olduğunda, Karin ön hazırlığı tamamlamıştı. Suigetsu kendini zorlukla bir tarafa attı. Gerisini Karin'e bırakmaya karar vermişti.
Karin önce ne yapacağını biliyordu, Sakura'yı doğuma hazırlamak istemişti fakat Sakura zorlukla Karin'in bileğini tuttu.
"Mührün!" Dedi zorlukla. Derin nefesler alıp veriyordu. "Kullan onu!"
Karin ilk başta tereddüt etse de, sonra kafasını salladı ve zincirleri sırtından Sakura'nın etrafını sardı. Garip bir şekilde o an, kendini başka bir yerde bulmuştu.
Burası Sakura'nın zihniydi. Etrafından siyah bir çakra belirmişti. Bu çalrayı daha önce görmediğind emindi. Kızın yanına ilerledi.
"Sakura!" Diye seslendi ona. Kızın bakışları ona döndüğünde hamile halinden eser yoktu sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
旅 | Journey
FanfictionSasuke ve Sakura'nın çıktıkları yolculuğu ve Sarada'nın doğumunu anlatan kısa romandır. Bu bir Hayran Kurgusudur. Canon uyumlu Hayran Kurgu olsa da kurgu ve karakterler tamamen yazarın hayal gücünün bir ürünüdür. | Tabi |