Chapter 16

1.1K 73 42
                                    

Hiç içime sinmeyen bir bölümle merhaba🙂 Fazla tutmayacağım bana küfür etmek serbest😔 iyi okumalar🐇

1

Sakura, hamileliğinin dördüncü ayına çoktan varmıştı. Bebeğin cinsiyeti için heyecanlı olsa dahi, bir yerde soğukkanlı olması için  kendini tutuyordu. Naruto'nun onları ziyaretinin üzerinden çok geçmemişti. İkisi, yolculuklarına bir süre daha devam etmişlerdi. Daha sonra, Sakura karnın gittikçe büyüdüğünü fark ettiğinde, küçük bir köyde konaklamak zorunda kalmışlardı. Bebek için muayene zamanı da gelmiş sayılırdı. Yeterince sağlıklı mı, olan tüm bu olaylardan sonra nasıl; merak ediyordu Sakura. Bebeğin durumunun iyi olduğundan emin olmak istiyordu. Tüm bu süreçte, Sasuke belli etmese de, daha endişeli bir adam olmaya başlamıştı. Sakura, onun babalık içgüdülerini kullandığını görerek içten içe hem mutlu oluyor, hem şaşırıyordu. Sanki, bu yolculukla birlikte gerçekten bir aile oluyorlardı. Gerçek bir aile oluyorlardı. 

Diğer yandan, bebeğe isim seçmek gün geçtikçe daha zor geliyordu, Sakura'ya. Bu konu hakkında daha hiç konuşmamıştı, Sasuke'yle. Açıkçası korkuyordu, sormaktan. Kendi aklında birkaç isim belirmişti fakat hala emin değildi. Önce cinsiyetin netleşmesini bekliyordu. 

Sakura, bu sefer muayeneye yalnız gitmeye karar vermişti. Sasuke, öncesinde onunla gelse dahi, şimdi sorması gereksiz gibi hissetmişti. Kendi başına halledebilirdi böyle işleri. Çok da zor sayılmazdı. Sasuke'den habersiz, sabah erkenden kalkıp hastaneye gitti ve bir randevu aldı, doktorla görüşmek için. Küçük bir kasaba olduğu için de çok beklemesine gerek kalmamıştı zaten. Sırası geldiğinde muayene odasına ilerledi. Kapıyı nazikçe çalarak doktorun onu içeri davet etmesini bekledi.

"Ah, siz Sakura-san olmalısınız. Buyurun, ayakta durmayın. Oturun, lütfen."

Doktor güler yüzlü, tatlı bir kadına benziyordu. Sakura'nın endişeleri, doktorun tebessümüyle uçup gitmişti sanki. Sakura, başını eğerek selam verdi ve doktorun gösterdiği yere oturdu. 

"Sizi burada gördüğüme inanamıyorum. Resmen karşımda oturuyorsunuz şu an." dedi doktor, sevinçle karışık bir heyecanla. "Siz meşhur Haruno Sakura-san olmalısınız."

Sakura, mahcup bir şekilde kafasını salladı. 

"Ah, pardon hatamı bağışlayın lütfen!" dedi bir anda doktor, kendi sözünü keserek. "Artık bir Uchiha'sınız ne de olsa."

Sakura bu sözcükle biraz daha kızarırken alt dudağını farketmeden kemirmeye başlamıştı bile. 

"Sizi fazla lafa tuttum galiba. Bebeğin cinsiyetini öğreneceğiniz için heyecanlı mısınız?"

Sakura konudan uzaklaştığı için şükrederek kafasını salladı. Bu konuları konuşmak fazla hoşuna gitmiyordu. Doktor bunu anlamış gibi onu muayene için sedyeye aldı ve karnını açmasını istedi. Sakura, yeni giydiği kıyafetlerinden dolayı karnını daha kolay açmıştı. Karnı yeterince şiştiğinden beri kıyafetlerinin stilini değiştirmeye karar vermişti. Zaten kış da geliyordu. Bu yüzden, daha kalın kıyafetler tercih etmişti. Ultrason için karnını açtı ve doktorun sıvıdan sürmesine izin verdi. 

"Bu arada Sasuke-san sizinle değil galiba."

Sakura onaylar biçimde kafa salladı. 

"Gelmesine gerek yoktu." dedi sessiz bir şekilde. 

Kadın gözlerini bebeğin hareketlerine sabitledi ve Sakura'yı cevapladı. 

"Bu gibi durumlarda hamile kadınlar, bebeklerinin cinsiyetini öğrenecekleri için aşırı heyecanlı olurlar. Endişe, korku, stres gibi ani bastıran duygular bazen heyecana gölge bırakabiliyor, maalesef. O yüzden, genelde muayenelere eşleriyle gelmelerini öneriyorum. Tabi, size de öyle Sakura-san."

旅 | JourneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin