Merhabalar bayrama özel bir bölümle karşınızdayım😊 Bu bölümün normal bölümlerden tek farkı biraz daha kısa olması. Ve ana konudan bağımsız bir sasusaku olacak. Ayrıca dediğim gibi Konoha'yı da anlatmaya karar verdim. Açıkçası kimseyi kırmak istemiyorum ama Konoha'ya değinmenin iyi olacağını düşündüm. Merak etmeyin, sasusaku'muz çok tatlı oldu.😚 Heyecanlandım, neyse ben sizi tutmayayım. Şimdiden iyi okumalar, beğenmeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın😙 Bu arada fotoğraf çok tatlı değil mi😍
~~
1
Konoha'ya yaz güneşi çoktan uğramıştı bile. Kakashi, Sakura ve Sasuke'nin yolculuğundan sonra Hokage'liğine kaldığı yerden devam ediyordu. Sai Anbu birliğindeki çalışmalarını yürütürken yeni evlenmiş Shikamaru ise, tatilini redderek işinin başına dönmüş ve Kakashi'ye akıl danışmanlığı yapmaya devam etmişti. Bu sırada, yeni evine alışmaya çalışan Temari, Konoha kızlarının isteğiyle onlarla buluşmaya gitmeye karar vermişti. Karnı hafifçe belirgileşen Hinata'yı gördüğünde şaşkınlığını gizleyemedi.
"Gerçekten karnın çok büyümüş, hamilelik nasıl? İyi gidiyor mu peki?"
Hinata kızarmasını engelleyemedi. Birlikte boş bir masaya geçip kendilerine sipariş verdiler. Hinata dondurma sipariş etmişti çünkü bebek yüzünden aşeriyordu.
"Aslında zor değil, ani aşermeler haricinde." dedi Hinata, Temari'nin sorusuna karşılık vererek. Bu sırada, Tenten de gelmişti yanlarına. Kızlar arasında evliliğe pek sıcak bakmayan tek kişiydi, Tenten. Kimse gerçek nedenini bilmiyordu fakat kızlar arasında bunun sebebinin Neji olduğunu düşünenler hala vardı.
"Günaydın, kızlar." dedi Tenten neşeyle el sallayarak. Hinata'nın yanına yerleşti ve kendine hemen sipariş verdi. "Size yetişmem için Lee ve Gai Sensei'yi asmam gerekti."
Tenten'in dediklerine iki kız da kıkırdarken Tenten gözlerini devirerek ve oflayarak devam etti.
"Güya Lee ile dağa çıkma yarışı yapacaklarmış. Hem de tek elle! Gai Sensei'yi vazgeçirmek oldukça zor oldu. Şimdi de kim daha fazla yiyecek yarışı yapmaya gittiler. Cidden durmuyorlar."
Kızlar, gülüşerlerken aralarına aniden dalan İno'yla herkes şaşkına uğramıştı. Kız bir haber getirmişe benziyordu.
"Ah, kızlar! Ne olduğuna inanamayacaksınız!" diye bağırdı masaya otururken. Kızlar şaşkınlıkla baktı ve Temari ekleme yaptı.
"Sen de mi hamilesin?"
Herkes şaşkınlıkla Temari'ye dönmüştü bu dediğiyle. Temari ise şaşkın değildi, tahmin etmesi zor bir olay sayılmazdı. Neredeyse herkes çocuk yapıyordu artık. Buna Sakura da dahil.
"Evet... Ama nereden bildin? Daha kimseye söylememiştim ki, Sai'ye bile."
Diğer kızların soru dolu bakışlarına omuz silkerek cevap vermeyi tercih etti.
"Pek yabancı sayılmam. Daha önce Sakura da hamile olduğunu söylemişti. Kızların aklına gelenlerle onaylar şekilde kafa salladılar.
"İlk sana söylemişti, değil mi?" diye sordu Hinata merakla. Temari kafasını salladı.
"Tesadüfen Suna'da karşılaşmıştık. Biz de o sıra, Shikamaru'yla düğün alışverişindeydik. Sonra onları gördük. Biraz sohbet ediyorduk, konu buralara geldi ve hamile olduğunu söyledi."
İno, ilk zamanlar arkadaşına kırılmış olsa da; şimdi atlatmış gibi duruyordu. Hatta bu konuya herkesten daha ilgiliydi.
"Sasuke-kun'un ona nasıl evlenme teklifi ettiğini biliyor musun?" diye sordu dirseğini masaya, çenesini de avucuna yaslayarak. Bu konuyu diğer kızlarda merak ettiği için şimdi herkes Temari'ye ilgiyle bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
旅 | Journey
أدب الهواةSasuke ve Sakura'nın çıktıkları yolculuğu ve Sarada'nın doğumunu anlatan kısa romandır. Bu bir Hayran Kurgusudur. Canon uyumlu Hayran Kurgu olsa da kurgu ve karakterler tamamen yazarın hayal gücünün bir ürünüdür. | Tabi |