Chapter 9

1.6K 84 91
                                    

Bölüm beklediğimden erken bitti. İyi okumalar. Yorum yapıp düşüncelerinizi belirtneyi ve bölümü beğenmeyi unutmayın. Benim için sizin yorumlarınız çok değerli☺️

~~

1

Sasuke ve Sakura, Kazekage Gaara'nın huzuruna çıktıklarında, çoktan Suna'da konaklamalarının 2. günlerini doldurmuşlardı. Kalacak yer ayarlamaları ve Sakura'nın hastane kontrollerine baya zaman harcamaları gerekmişti. Bu süreç boyunca Sakura, Sasuke yanında olduğu için çok mutluydu. Eğer, tüm bu kontrolleri tek başına yapmak zorunda kalsaydı, kendini çok yalnız hissedeceğini biliyordu. Sasuke'ye, buna izin vermediği için bir teşekkür borçluydu.

Sasuke ise, gün boyunca Sakura'yı anlamaya çalışıyordu. Yeni hamile olsa dahi, hamile hamiledir ve Sakura da normalden çok fazla farklıydı. Sasuke bunun farkındaydı. Geçenlerde, eve gitmeden önce Sasuke'yi eve yollamıştı ve kendisinin bir işi olduğunu söyleyerek ortadan kaybolmuştu. Sasuke bu durumdan şüphelendiği için peşine takılma gereği hissetmişti.

Onu bir dükkanda kitap alırken görmüştü. Kitabın içeriği hakkında henüz bir fikri yoktu fakat aklında, Sakura'nın görmediği bir zamanda inceleme fikri sinsice oturmuştu aklına.

Daha sonra, eve dönüp uyku vakti geldiğinde Sakura normalden erken uykuya dalmıştı ve uyurken horluyordu. Sasuke gülmemek için kendisini zor tutmuştu çünkü bunun daha önce olduğunu hiç görmemişti.

Sanırım bu da hamilelik belirtileri yüzünden, diye düşündü ve Sakura uyuklarken alıp çantasına sıkıştırdığı kitabı eline aldı.

Kitabın üstünde Hamilelik Hakkında Bilgiler ve Yeni Hamileler yazıyordu. Sasuke kaşlarını kaldırarak karısına baktı bir süre. Buna gerçekten ihtiyacı olup olmadığını düşünüyordu. Onun iyi bir anne olacağını biliyordu. Yine de, bunun hakkında endişeleri varsa okumasını engelleyemezdi.

Kitabın ilk sayfasını açıp okumaya başladı ve bir sayfa daha çevirdi. Kitap, onu geleceğe hazırlıyormuş gibi hissettirdi. Bir sayfa daha çevirdi.

Okudu, bir sayfa daha çevirdi. Eğer bunu okumanın Sakura'ya bir katkısı olacaksa okumaya değerdi.

Böylece sabah olana kadar okumaya devam etti, ta ki kitap bitene kadar...

Sabah olduğunda Sakura'ya çaktırmadan kitabı yerine yerleştirip yanına uzandı ve karısına yanaştı. En azından görevlerine dönene kadar biraz uyumaktan zarar gelmeyeceğini düşünüyordu.

Sabah erken saatlerde ikisi hazırlanıp Gaara'nın yanına vardıklarında Gaara onların geleceklerinden haberdardı. Ablası ve Shikamaru ona çoktan Uchiha çiftinin geldiğini bildirmişti.

Gaara ilk girdiklerinde ikiliye köyde rahat konaklayıp konaklayamadıklarını sormuştu. Soruya Sakura cevap verdi.

"Rahat bir yer kiralayıp orada kaldık. Fazla kalmayacağız."

Gaara kafa salladı.

"Evet, duydum. Osamu adında bir Jiton kullanıcısını arıyormuşsunuz." dedi Gaara, sadede gelerek. Sakura kafa salladı.

"Bunun hakkında dün araştırma yaptım ve köyden uzakta küçük bir yerleşkede yaşayan Fuyu adında yaşlı bir kadının Osamu'yu tanıdığına dair bir haber aldım."

Sakura, her şeyin bu kadar hızlı biteceğini bilmediği için şaşırmıştı.

"Teşekkürler." diyebildi sadece.

"Teşekküre gerek yok. Size yardımı borç bilirim. Hepiniz, Naruto'nun arkadaşlarısınız." dedi Gaara Sakura'nın daha fazla konuşmasına izin vermeyerek.  "Neden gerekli olduğunu bilmiyorum ama eğer bir sorun çıkarsa beni çağırmaktan çekinmeyin."

旅 | JourneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin