1
"Bir... Otsutsuki mi?" dedi Sakura, şaşkınlıkla. Sasuke'nin de ondan farkı yoktu. İki ihtiyar birbirine baktı.
"Madem bizim de sonumuz geldi, o halde bu iki gence olan biten her şeyi anlatmaya ne dersin?" dedi Miyuki, yaşlı adama dönerek.
Mikio kafa salladı. Sonra gençlere döndüler, Mikio sakince söyledi.
"Gelin, size kaderinizi anlatalım, çocuklar. Çünkü buna ihtiyacınız varmış gibi duruyor."
Sakura, Sasuke'ye yanaştı ve ikisi de refleksle birbirlerinin elini tuttular. Sonra genç Uchiha'ya baktı. Sasuke onayladı.
İki yaşlı yere otururken gençlerin de bunu yapmasını beklediler. Herkes oturduğunda ihtiyar Miyuki başladı.
"Byokugou, özünde bir Otsutsuki değildi. Aynı senin gibi pembe kız. Sen de gerçek bir Uchiha değilsin, değil mi?"
Sakura bunu anlamalarına şaşırmıştı fakat bir yandan da böyle bir şey olabileceğini biliyordu. Şişeden çıkan cin gibiydiler. Bir çeşit kahin de olabilirler.
"Her şey barış sevgisi genç bir kızın başka bir gezegene evlenmek için gönderilmesiyle başlıyor..."
2
Savaş ruhundan hep nefret etmişti Byokugou. Sade, huzurlu bir hayat istemişti hep. Fakat bulunduğu gezegen, huzura mahal vermiyordu. Dört yaşında tanışmıştı ilk savaşında. Babası öldüğünde anlayamadığı bir şekilde ordunun başına geçirmişlerdi ve sayısız masum canın katili olmasına izin vermişlerdi. On iki yaşındaydı, ilk ölüm fermanını yayınladığında. On dört yaşındaydı başka bir gezegene savaş açtığında. On beş yaşındaydı, annesini savaşta kaybettiğinde. Ve on sekiz yaşına gelmişti. Bu iğrenç hayatın başrolü olmaktan iğreniyordu. Bu yüzden, bir anlaşma yapmıştı. Savaşı durdurabilecek bir anlaşma. Otsutsuki'lerin başı Otsutsuki Taishiki ile evlenecek ve yıllar süren savaşa bir son verecekti. Fakat öyle olmadı. Byokugou huzuru bulacağını zannederken daha da kötü bir duruma düşmüştü. Şimdi halkı eziyet görüyordu.
Kızıl ve uzun saçlara sahip olduğu için Otsutsuki'ler onu kabul etmiyorlardı. Barışın geleceği bir anlaşma ona yıkımı getirmişti. Ve bir şekilde buna engel olması gerekiyordu.
Fakat bir gün, hamile olduğunu öğrendi. Bir çocuğu olacaktı. Ama çocuğu kendisininki gibi bir yaşama sahip olacaktı. Bu çocuğu bu gezegende doğurmaktansa ölürdü, daha iyi.
Bu yüzden, ayrıldı evinden. Nereye gideceğini bilmiyordu. Eski gezegenine dönemezdi. Onu bulur, öldürürlerdi. Bu yüzden yaşayabileceği bir gezegen bulabilmek için evreni dolaştı.
Yaşayabileceği bir ev bulduğunda dünyaya gelmişti. Daha tam gelişmemiş bir atmosferi vardı, herhangi bir canlı kalıntısına rastlamak imkansızdı. Yine de, Byokugou için buranın çocuğuyla yeni evleri olacağına olan inancı tamdı. Burayı o kadar benimsenişti ki, kendi eşsiz gücünden içebileceği bir su birikintisi yarattı önce. Küçük bir kulübe yaptı. Bu kulübenin etrafını çeşit çeşit bitkilerle donattı. Küçük bir domates tarlası yarattı. Bebeği doğana kadar dünyayı kendi evi gibi şekillendirdi. Fakat Otsutsuki'lerin kendisini aradığını bilerek onların dünyaya gelseler bile kendisine erişemeyecekleri bir labirent yarattı. Kendi gücünden birkaç güvercin ve hayvan yarattı.
Byokugou artık hamileliğinin son aylarındayken Taishiki onun dünyasını bulmuştu. Byokugou onun geldiğini hissettiğinde labirente indi. Artık kaçamayacağını biliyordu. Bu dünyaya da savaşı getirmelerini istemedi. Çocuğuna da aynı acı kaderi yaşatmalarına izin vermek istemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
旅 | Journey
FanfictionSasuke ve Sakura'nın çıktıkları yolculuğu ve Sarada'nın doğumunu anlatan kısa romandır. Bu bir Hayran Kurgusudur. Canon uyumlu Hayran Kurgu olsa da kurgu ve karakterler tamamen yazarın hayal gücünün bir ürünüdür. | Tabi |