Chapter 5

1.7K 88 196
                                    

Hali hazırda yazdığım tüm bölümleri yayınladım. Bu yüzden yeni bölüm biraz geç gelecek. Yine de elimden geldiğince erken yayınlamaya çalışacağım. İyi okumalar🐥

~~~

1

Labirent karışık bir düzene sahipti, işaretlemek bir etki etmiyordu. Her seferinde işaretler kayboluyordu. Harita çizmek de çözüm değildi. Sanki her seferinde değişen bir labirent gibiydi. Adachi ise Byakugan'ını etkinleştirdiğinde tek gördüğü karanlık olmuştu. Bir şekilde, Kaguya'nın tuzakları neredeyse atlatılmaz gibi duruyordu. Ki, hala tuzaklara yakalanmış sayılmazlardı. Tek yaptıkları etrafta dolanıp durmak. Toplam 7 kişiydiler. Sakura, Sasuke, Adachi Ren, Kum Köyünden Osamu dedikleri adam, garip tipli bir kadın olan Aneko ve adını bilmediği iki adam daha... Sakura çakrasını yaymaya çalıştı etrafa ama en fazla 500 metreye kadar yayabiliyordu çakrasını. Onda da belli bir süre sonra değişiyordu labirent. 

Sakura daha fazla gitmenin bir işe yaramayacağını anladığında "Adachi-san, burada duralım, lütfen." dedi sakince. Sasuke bakışlarını ona çevirdi. 

"Yoruldun mu yoksa, küçük kız?" dedi Aneko denen kadın alayla. 

Sakura kibirli bir bakış attı ona ama cevap vermedi. Bakışlarını tekrar Adachi'ye çevirdi. 

"Bir şey deneyeceğim. Böyle dolaşmak bizi sonuca götürmez."

Adachi kafasını salladı ve "Tamam, ne istiyorsan yapalım." dedi. 

Sakura adını bilmediği adamlardan iri olanına döndü. 

"Az önce sola döndüğümüz koridorun 100 metre ilerisinde olan ikinci meşalenin yanına gider misin?" dedi nazikçe. Adam şaşkınlıkla Adachi'ye çevirdi bakışlarını. Adachi onay veren bir tonda başını eğdi ve adam genç kızın dediğini yaptı. Sakura diğer adama döndü. 

"Sen de aynı şekilde, bulunduğumuz koridordan sağa dönüp 100 metre ilerisinde bulunan ikinci meşalenin yanına gitmelisin."

Adam onay beklemeden gitti ve Sakura onlar gidince diğer herkese baktı. 

"Aneko-san, sen bulunduğumuz koridorun soluna ilerle. Osamu-san sen de ondan 50 metre ilerde dur. Adachi-san sen koridorun başına geç ve Sasuke-kun sen de ondan 50 metre ileriye."

Herkes yerini aldığında Sakura herkesin tam ortasına geçti ve bağdaş kurarak yerine oturdu. Gözlerini kapatarak çakrasını etrafa yaydı. Böyle uzun bir süre geçmişti. 

"Hala bulamadın mı?" diye sinirle söylendi Aneko.

Sakura bir süre daha etrafa çakrasını yaydı. 

"Tamam. Biti artık herkes geri dönebilir!" dedi herkesin duyması için bağırarak. 

Ekip tekrar toplandığında bir kağıt ve kalem aldı ve haritasını çizmeye başladı. 

"Hepimizin bildiği gibi, bu labirent bir şekilde hareket halinde ve çizdiğimiz işaretler de kalıcı olmuyor. Ben de hepinizin çakralarını işaretleyip sizleri işaret olarak kullandım ve labirentin dönüş yönünü ve hızını hesap etmeye çalıştım." dediğinde hepsi hayret içinde kalmışlardı. Sasuke bunu yaptığına şaşırmamıştı. O her zaman zeki bir kız olmuştu. 

"Labirentin bir çekirdeğe sahip olduğunu düşünürsek bu dönüşün yörünge şeklinde olacağını varsaydım. Önceki koridordaki kişi, 60 derecelik bir açıyla 20 saniyede bir yer değiştiriyor. Yani, bu da yörüngeyi on katmana bölersek 7. katmanda olduğumuzu söyleyebilirim. Bu da demek oluyor ki, 3 koridor geçebilmişiz. Bizim bulunduğumuz koridor 15 derecelik açıyla yamuluyor, yani her bir koridor için 1 buçuk dakikaya sahibiz eğer doğru koridoru bulmak istiyorsak her koridoru 1 buçuk dakikada atlatmalıyız.  Bir sonraki koridoru hesaba katarsak bize 4 derece eğik bu da demek oluyor ki bir sonraki koridora girmek için 14 buçuk dakika daha beklemeliyiz ondan sonra doğru koridora gireceğiz. Her koridoru böyle atlatırsak, rahatça çekirdeğe varırız."

旅 | JourneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin