Gece aniden gelen bildirim😔... Hepinizden özür dilerim ama anca bitirebildim😁
1
Sasuke ve Sakura yolculuklarına çıkmadan birkaç gün önceydi. Sasuke'nin köye gelmesinden çok geçmemişti ki, Sakura Sasuke'yi eve davet etmeye karar verdi. Ve bunu arkadaşına danışmak için Yamanaka Çiçekçiliğin yolunu tutmuştu. Arkadaşı İno'yu, her zamanki gibi çiçeklere bakım yaparken bulmuştu. Ama bu sefer yanında Hinata da vardı.
"Sakura!" dedi İno şaşkınlıkla. "Seni burada görmeyi cidden beklemiyordum. Birkaç gündür Sasuke'nin yanından ayrılman imkansız gibi duruyordu."
İno'nun kinayeyle söylediği laflar, Sakura'nın hem kızarmasına, hem de sinirlenmesine sebep olmuştu.
"Öyle mi, İno-domuzu? Beni ekip Sai ile buluştuğun günlere say o zaman bunu!"
"Sana söz vermemiştim bir kere, Sai ile buluştuğumu bildiğin için kıskançlık yapıyordun, geniş-alın."
İki kız kafa kafaya geldiklerinde Hinata bu durumdan hiç memnun olmamıştı.
"Şey, sakin olup oturarak konuşmaya ne dersiniz?"
Aynı anda, ikisi de Hinata'ya kızgın bakışlarını çevirip sinirle bağırdı.
"Sen sus, Hinata. Sen çoktan evlendin."
Hinata bulunduğu yere sinerek konunun evlilikle ne alakası olduğunu düşünmeye çalışırken ikili sözlerini yarıştırmaya devam ediyordu.
Sakura daha fazla zaman harcamamak için direkt konuya daldı.
"Aslında sizden biraz tavsiye almaya geldim."
"Ne tür bir tavsiye?" diye sordu İno, kavgalarının etkisiyle üstünden atamadığı gerginlikle. Bu sırada Hinata da şaşkınlıkla "Tavsiye mi?" diye eklemişti.
"Bu akşam Sasuke-kun'u eve davet ettim ve kabul etti. Ben de buraya ne yemek yapmalıyım onu sormaya geldim."
Hinata şaşkın bakışlarla bakmaya devam ederken İno tutamadığı kahkasıyla diğer ikisinin kafasını karıştırmayı başarmıştı.
"Neye gülüyorsun?" diye sordu Sakura bozuntuya vermeden.
"Sen yemek yapmayı mı düşünüyorsun cidden?" diye sordu, alayla, İno. Sakura kaşlarını çatıp bunda ne gariplik olduğunu anlamaya çalıştı. Sakura'nın cevap vermesine izin vermeden İno gülmeye devam etti.
"Sasuke'yi öldürmeyi mi planlıyorsun?" dedi sonunda, karın ağrıtan kahkahalarından kurtulduğunda.
Sakura sinirle cevap verdi.
"Tabiki de hayır. Ne alakası var?""Yemek yapmakta berbatsın."
Sakura bozulmuş suratını saklayarak Hinata'ya döndü.
"Sence ne yapmalıyım, Hinata?"
Hinata oturduğu yere şaşırarak sindi.
"Şey, istediğin bir şey yapabilirsin."
Sakura, aldığı öneriden memnun olmayınca kafasını iki yana salladı ve daha fazla hava kararmadan eve gitmeye karar verdi.
"Size danışmaya gelmiştim ama ikiniz de bana pek yardımda bulunacakmış gibi durmuyorsunuz."
Sakura omuzları düşerek ikiliye veda etti. Eve geldiğinde, yeni bir dünya savaşından çıkmışa dönen mutfağa bir bakış atıp odasına yöneldi ve kendi kendine bahane bulmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
旅 | Journey
FanfictionSasuke ve Sakura'nın çıktıkları yolculuğu ve Sarada'nın doğumunu anlatan kısa romandır. Bu bir Hayran Kurgusudur. Canon uyumlu Hayran Kurgu olsa da kurgu ve karakterler tamamen yazarın hayal gücünün bir ürünüdür. | Tabi |