Hikaye beklediğimden erken bitti bu yüzden ben de hemencecik atmaya karar verdim. Sizi daha fazla bekletmek istemiyorum. Bu yüzden daha fazla tutmayacağım. İyi okumalar, yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın😝🤤
1
Sakura, yorgunluğunu atıp nihayet uyanabildiğinde karşısında Naruto ve Sasuke'yi görmüştü. İkili ona rahatlamış bakışlarını çevirdiğinde gözlerini yavaşça kapadı ve derin bir nefesi dudakları arasından serbest bıraktı.
"Sonunda uyandın, Sakura-chan. Cidden seni ilk gördüğümüzde çakran neredeyse hiç yoktu. Bunu nasıl başardın, dattebayo?" diye mırıldandı Naruto, Sakura'yı süzerken. Çakrası çok olmasa da, bir miktar normale dönmüştü. Hala oldukça azdı fakat Sakura bunu normale döndürmek için yine farklı bir teknik uyguluyordu.
"Tsunade-shishou'nun öğrettiği yeni bir teknik bu sadece. Çakramı Byokugou için biriktirdiğim alana yönlendiriyorum ve çakram mühürde depolandığı için çakramı hissedilmeyecek derecede azaltıyorum. Kalan minimum çakraya da Hayati Çakra deniyor, adını da buradan alıyor."
Naruto şaşkınlıkla tekniği dinledi ve "Peki seni kaçıranlar hakkında herhangi bir bilgi edinebildin mi?" diye sordu.
Sakura bakışlarını Naruto'dan Sasuke'ye çevirdi. İkisinin bakışları, her şeyi açığa kavuşturmaya yetmişti fakat Naruto bunun dışında kalıyordu. İkisinin bakışlarına anlamsız bir şekilde bakakalmıştı.
"Sessiz sohbetiniz sona erdiyse bana da açıklayabilir misiniz artık?" dedi bıkkın bir şekilde. Sasuke gözlerini kırparak onay verdiğinde Sakura devam etti.
"Baştan başlamak gerekirse, Hoshigakure'ye gitmemizin sebebini anlatmak lazım önce." dedi Sakura başa alarak. Naruto kafa salladı.
"Evet, biliyorum. Kaguya'ya dair bir iz bulmak için o köye gitmiştiniz, değil mi?"
Sakura onaylar bir şekilde kafasını salladı ve devam etti.
"Orada, ikimiz ayrılıp köye girmeye karar verdik ve ben o sırada köye hakim olan çete Meiro'nun eline düştüm. Onların bir labirente girmeye çalıştığını öğrendik. Onun Kaguya'ya ait bir labirent olduğunu düşünüyorduk. Çetenin lideri Adachi Ren bizim mağaraya karşılıklı kazançlar doğrultusunda girmemize izin verdi ve sonrasında labirentin içine girmeyi başardık bir şekilde."
Aklına Adachi Ren geldiğinde hüzünle gülümsedi genç kız. Onlara bir şekilde yardım etmişti, şimdi ise ne yaptığını merak etmişti. Umarım yakınlarda bir yerde, mutlu ve güvendedir.
Sasuke boğazını temizleyerek Sakura'yı hayal dünyasından kurtardı ve gerçekliğe dönmesini sağladı. Sakura mahcup bir şekilde kafasını eğdi ve devam etti.
"Oraya bir şekilde girmeyi başardık ve tam o sırada Kum Köyünden Osamu ve Akatsuki'den Hidan'la aynı güce sahip olan Aneko bize ihanet etti. Yine de labirentin merkezini girebildik. Ve daha sonra orada tılsıma benzeyen bir mücevher bulduk. Ben onu elimden yanlışlıkla düşürdüğümde içinden iki tane insan çıktı."
Naruto burada aşırı bir tepki verip şaşkınlığını doruklarda yaşadığında Sasuke, onun bu aşırı tepkisine gözlerini devirerek tepki verdi.
"Usuratonkachi." diye sessizce mırıldandı.
"Ve sonra anladık ki, bu mağara Kaguya'ya değil, başka bir Otsutsuki olan Byokugou'ya aitmiş."
Naruto şaşkınlıkla bakışlarını alnındaki mühre çevirirken Sakura, Naruto'nun başka bir soru sormasına izin vermeyerek devam etti.
"Bildiğimiz kadarıyla şu an başka bir Otsutsuki olan Taishiki ile başımız dertte ve şuan bile dünyada bulunuyor olabilir. Osamu ve Aneko'nun da ona çalıştığını düşünüyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
旅 | Journey
FanfictionSasuke ve Sakura'nın çıktıkları yolculuğu ve Sarada'nın doğumunu anlatan kısa romandır. Bu bir Hayran Kurgusudur. Canon uyumlu Hayran Kurgu olsa da kurgu ve karakterler tamamen yazarın hayal gücünün bir ürünüdür. | Tabi |