1
Uchiha çifti, Sunagakure'ye oldukça yaklaşmışlardı. Yakınlaştıkça oldukça güzel çiçeklere ve bitkilere rastlamıştı, Sakura. Sakura uzun süre seyahat ettikleri için dinlenmek istiyordu, Sasuke ise bir an önce Sunagakure'ye varıp orada dinlenmeleri gerektiğini söylüyordu. Yine de, Sakura bu sefer inatçılık yapmak istiyordu. Sasuke'yi beklemeden çiçek tarlalarına atladı.
"Sakura!" diye arkasından bağırdı rotalarından sapan karısını gören, Uchiha. Duraklamak zorunda kaldı. Derin bir nefes verdi ve Sakura'nın peşine takıldı.
"Baksana, Sasuke-kun! Ne kadar çok çiçek var!"
Uchiha, kendisini görmeyeceğini bilerek gülümsedi ve bir çocuk gibi eğlenen Sakura'yı seyretti bir süre. Ellerini iki yana açmış, çiçeklerin etrafında koşturup duruyordu.
"Burada laleler var, burada sümbüller ve burada da şakayıklar var." dedi Sakura, tek tek çiçekleri sayarken. Bu kadar çiçek aklına, arkadaşı İno'yu getirmişti. Onu hatırlamasıyla gülümsedi. Ona hayatı sevdiren arkadaşıydı. İlk gördüğünde, onun bir kozmos çiçeği olabileceğini düşünmüştü. Güzeldi ve kendine güveniyordu. Korkmuyordu. Onu her zaman zorbalık edenlerden koruyordu. Ona kendini sevmeyi öğretmişti özellikle.
"Ah, burada kozmos çiçekleri de varmış." dedi gördüğü çiçeklerle, dizlerini koyup yere otururken. Çiçekleri toplarken nihayet yanına ulaşabilmişti, Sasuke. Sakura, İno'dan öğrendiği kadarıyla bir buket hazırlamaya çalıştı. Bu sırada Sasuke de onu izliyordu.
"En sevdiğin çiçek ne?" dedi Sakura aklına gelenle, bir anda. Sasuke bu soruyu beklemediği için şaşırmıştı.
Hayır, doğru soru; "Sevdiğin bir çiçek var mı?" olmalıydı.
Sasuke dudaklarını sarkıttı ve "Bilmem, hiç düşünmedim." dedi sessizce.
Sakura kafasını salladı ve buketi düzeltmek için, eline gelen kuru dalları koparmaya başladı.
"Ben Kamelya çiçeklerini severim." dedi Sakura, Sasuke'nin onu dinleyip dinlemediğini bilmiyordu; belki de merak etmiyordu. Yine de ona kendi hakkında bilgi vermek istemişti.
"Sakura* sever misin?" dedi Sasuke, Sakura'yı şaşkınlığa düşürerek. Sakura ondan bu soruyu beklemediği için şaşkınlıkla kafasını kaldırıp ona bakmıştı.
Y/N: Yine ben... Ve yine bir Sakura anlam ayrımı...(: Burada da Sasuke, aslında normal kiraz çiçeğinden bahsediyor fakat aynı zamanda Sakura'nın kendisini sevip sevmediğine de bir gönderme yapıyor. Sakura'nın en sevdiği çiçeğin Kamelya olmasının sebebi de Sasuke. Yani burada aslında, Sakura Sasuke'yi kendisinden çok sevdiğini ima ediyor, Sasuke de ona kendisini sevip sevmediğini soruyor.
"Severim," dedi Sakura duygularını örtbas etmeye çalışarak. "Yani seviyorum ama en sevdiğim çiçekler değiller."
"Neden?"
"Çünkü onlardan bir buket yapamazsın, daha açmadan soluyorlar. Sanki dokunmak isteyip de dokunamayacaksın gibi... Yakın ama uzaklar."
Sasuke derin bir nefes aldı. Sakura dediklerinde haklıydı. Kiraz çiçekleri sevilemezdi. Sakuralar uzaktan bakıp hasret giderebileceğin çiçeklerdi.
"Gidelim, Sakura." dedi Sasuke, Sakura'ya elini uzatırken. Sakura kafasını salladı. Elindeki buketi bir eline toplayıp Uchiha'nın ona uzattığı elini tuttu ve ayağa kalktı. Kıyafetinin eteklerini silkeleyip neşeyle "Hazırım." dedi. Sasuke kafa salladı ve yollarına devam ettiler. Sunagakure'ye varmaları çok uzun sürmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
旅 | Journey
FanficSasuke ve Sakura'nın çıktıkları yolculuğu ve Sarada'nın doğumunu anlatan kısa romandır. Bu bir Hayran Kurgusudur. Canon uyumlu Hayran Kurgu olsa da kurgu ve karakterler tamamen yazarın hayal gücünün bir ürünüdür. | Tabi |