Chapter 11

1.5K 82 250
                                    

1

Yugakure'de iki günlük konaklamalarının ardından Uchiha çifti sonunda yollarına koyulmuşlardı. Sakura, hediye alamadığı için gün boyunca morali bozuk seyahat etmişti. Uchiha ise bunun, hamilelik hormonlarından kaynaklı olan bir moral bozukluğu olarak düşünmüştü. Bu yüzden, gün boyunca karısının moralini düzeltebilecek her şeyi gizliden denemeye çalıştı. Seyahatlerinde, Sakura'nın istediği her şeyi yapmasına göz yummuştu. Hatta bir geceliğine yol üzerindeki bir handa bile konaklamışlardı. Fakat Sakura'nın morali yine de düzelmemişti. Sasuke ile birlikte ilk doğum günlerini geçireceklerdi ve ona hediye verememek cidden onun için büyük bir sorun haline gelmişti. 

Şimdi, minik bir açıklık bulmuş ve biraz dinlenmek için orada kamp kurmaya karar vermişlerdi. Sakura, çişini tutamadığı için yine uzaklaşmış ve Sasuke de onu rahatsız etmemek için sorgulamamıştı. Sakura, Sasuke'nin ona oldukça anlayışlı davrandığını fark etmişti. 

Sakura işini hallettikten sonra geri döndüğünde  bir süre oturdular ve Sakura ikisi için biraz yemek hazırlamaya başladı. Hava kararmak üzereydi bu yüzden Uchiha ateş yakmaya karar verdi. Sakura derin bir nefes verdi ve ateş yakan kocasını izledi bir süre. Suratı yine asılmış, aklını yine kötü kötü düşünceler istila etmişti. 

Sasuke'yle olduğu tüm bu zaman boyunca mutluydu fakat aralarında hala duvarlar vardı.

Gerçi Sasuke, kaplıcaya gittikleri gün, o duvarların içinden geçmişti fakat bu bir şeyi değiştirmezdi. Hayalindeki evlilik böyle bir şey değildi. Hinata ve Naruto geldi aklına. Hinata, Naruto'nun yanında çok mutluydu. Birbirlerine durmadan sevgilerini belli ediyorlardı. Şimdi kim bilir, ne kadar mutlulardır. Büyük ihtimal, Naruto çocukları olacağı için heyecanlıdır.

Elini karnına götürüp hüzünle okşadı. Sasuke'den en azından minik bir sevgi belirtisi ya da herhangi bir tepki bekliyordu.

Sasuke, karısına döndüğünde hüzünle gölgelenmiş gözlerini fark etti. Yine bir sorun olduğunun farkındaydı. Kendi evhamlarından biri olmalıydı.

Ateşi yaktıktan sonra, Uchiha çifti yan yana oturdular ve yemeklerini yediler. Sakura, gün boyunca iştahsız davranmış olsa da yemeğe başladıkları anda kurt gibi acıktığını fark etti. Bu yüzden, yemeğini sonuna kadar bitirdi.

Sasuke'nin yıpranmış kıyafetleri, Sakura'nın dikkatini çekmişti. O an, Sasuke için kıyafet almadığına pişman oldu. Yine de, ona yardım etmek istiyordu. 

"Kıyafetlerin yıpranmış." dedi Sakura, Sasuke'ye dönerek. Yıldızlı geceye bakan Uchiha, bakışlarını karısına çevirdi. Soran bakışları gördüğünde Sakura devam etti. 

"Yani, istersen dikebilirim." dedi gülümsemeye çalışarak. Yanakları kızarmıştı yine ve bundan bir türlü kurtulamadığı için kendine lanet etmişti. Ne zaman, Sasuke'yle normal bir insan gibi konuşmaya başlardı acaba? 

Sasuke önce, anlamamış sonra omuzlarını silkmişti. Sakura, bunu bir onay olarak kabul etti bu yüzden Uchiha'nın pelerinindeki yırtık kısmı açıp sağlık kitinde bulunan iğnelerden ve biraz da ipliklerden aldı eline. Ona dikiş dikmeyi öğrettiği için içinden annesine teşekkür etmişti. 

Sakura, pelerini büyük bir dikkatle dikmeye başladığında Uchiha, gözlerini kızdan alamamıştı bir türlü. Sakura'nın dikiş yaparken kıvrılan dudaklarını ve sevinçle parlayan gözlerini izliyordu. Hamile olduğu zamandan beri, onu bu kadar mutlu görmediğini hatırladı sonra. Sakura'yı mutlu edecek bir şey yoktu. Halbuki kız, en küçük şeylerden bile mutlu oluyordu. Bu Sasuke'nin aklına takılmıştı. 

旅 | JourneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin