Merhaba gökkuşağı bekçileri
İkinci bölümle karşınızdayım.
GÜZEL OKUMALARR:)
BÖLÜM ŞARKILARI:🔥
Matstubus: Sing Me To Sleep 🔥
2WEI: Toxic 🔥
Jaymes Young: Infinity 🔥
No.1: Böyle İyi 🔥
Alev ve Ateş
Siyah Tehlike Çanları, Ateş yanımdan gittikten sonra seslerini arttırmıştı, kulaklarımı sağır edebilecek kadar yüksek bir şekilde yankı yapıyordu beynimin içinde.
Ateşin bana yaptığı teklifin parası gerçekten çok iyiydi ve bu yüzden de kabul ederken parasının güzel olması sebebiyle kabul ettiğimi söylemiştim ona.
Ama hayır, asıl amacım parasına göz koymak değildi... Asıl amacım benden yardım istediği için ona yardım etmek istememdi. Lanet olası yardım severliğim!
Benden aşık olmayı öğretmemi istiyordu. Ama aşk öğrenebilecek bir ders değil ki... Bu çok büyük bir sorundu. Bu teklifi kabul etmemeliydim ama en kısa zaman da da bu işten kurtulmak için bir şeyler yapacağım.
Kafam çok karışıktı, bir yanım Ateş'ten uzak durmamı ona asla yaklaşmamamı söyleyip duruyordu. Diğer tarafım ise, ona yardım etmem gerektiğini ona bunu öğretebileceğini söylüyordu. Bir nevi bana özgüven depoluyordu da dene bilir.
Ona yaklaşmaya devam edersem içimdeki toz pembe yok olur muydu?
Onunla sürekli iletişimde olmak beni de siyah yapar mıydı?
Ya bende onun gibi olursam!?
Hayır Alev! Saçmalama sen onu gibi asla olmazsın! Sen iyisin, O kötü... Hatta o çok kötü... O bir katil! O senin katilin Alev unutma bunu!
Ama ne yazık ki; siyahlardan kaçarken siyah olmaya başladığımdan bir haberdim...
🔥
Ateş gittikten sonra yaklaşık on beş dakika boyunca orada put gibi kalmıştım. Kaşlarım gerginlikten havaya kalkmış öylece duruyordu, saçlarım etrafın buharı dolayısıyla kurumaya yüz tutmuşlardı bile...
Kapana kısıldığım o kabinden bir hışımla çıktım. Artık içine girdiğim trans havasından kurtulmuştum.
Bu dersimizin de beden olması dolayısıyla rahat hareket edebiliyordum. Ayanın karşısında geçtiğimde boynumda hafif kızarıklık vardı. Boynum çok dikkat çekerdi hemen o kızarıklığın geçmesi gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖPÇATAN
Novela JuvenilHerkes zamanında çöpçatan olmuştur demi? 🔥🔥 Arkadan gelen sesle kaşlarımı çatıp sesin olduğu yöne ilerlemeye başladım. İçeride benden başka birinin olduğunu düşünmüyorum. Ateş ve Bensu da gitmişlerdi ve hatta üzerime kilitlemişti. Arka tarafa doğ...