Selamlar 6. bölüm ile geldim. Geçen hafta 3bin kelime yazmıştım sonra bölüm birden silindi. Bende ne olduğunu anlayamadım zaten. Şimdi en baştan yazarak bölümü atacağım.
Bölümün içinde yazım yanlışları olabilir şimdiden kusura bakmayın...
BÖLÜM ŞARKILARI:🔥
No.1: Karanlıkta güneşlenenler. 🔥
Rei: Ah Canım Sevgilim. 🔥
Cem Adrian: Ela Gözlüm. 🔥
Cem Adrian & Şebnem Ferah: İnce Buz Üstünde Yürüyorum. 🔥
ÇÖPÇATAN.
Yıldız Ateşi... Onlar gerçekten ateşler, siyahlar, karalar...
Bir silah sesi duyuldu, Barut Lisesinin gizli saklı olan tehlikeli bir yer altı mahzeninde. Mahzende neler oldundu bilinmiyor. Oradaki insanlardan başka kimse bilmiyordu.
Bir silah sesi duyuldu... Biri yaralandı. Biri korkudan baygınlık geçirdi. Biri onun bayılmasının sebebi olarak gördü kendini.
Bayılan belli, pişmanlık yaşayan belli... Ama o sarı ışıklı gizli odanın arkasında neler yaşandığını sadece beş kişi biliyordu... Aralarından biri vurulmuştu. Ve ben o an o vurulan kişinin Ateş olmaması için dualar etmiştim bu baygın bedenime rağmen.
Ilık bir beden vardı. Bana sarılıyordu... Bu aşık olduğum çocuğun bedeniydi... Hurzurlu hissetmem gerekirdi nede olsa bana sarılıyordu, sevdiğim adam bana sarılıyordu! Ama ben neden huzursuzdum?
Orada birilerine zarar gelmişken rahat olamazdım zaten...Hem bayılmıştım!
"Alev- Siktir!" Berkerin endişeli sesinin duydum. İyiyim demek istedim bir şeyi yok demek istedim ama iyi değildim, gözlerim kapalıydı ama kulaklarım hala işlevini yitirmemişti.
"Alev! Aç gözlerini. Bak bir şey olmadı vallahi... Aç gözlerini kızım Ateş beni öldürecek açmazsan ya!" O an Berkerin Ateşten ne kadar çok korktuğunu hissettim. Ama Ateş bana bir şey olsa kılını bile kıpırdatmazdı bunu biliyordum, o yüzden bu kadar korkmasına gerek yoktu ki.
Yüzüme vurulan hafif, can acıtmayan tokatları hissettim, Parmakları nabızımda dolaştığını hissettim. Sanırım nabzıma bakıyor olmalıydı.
"Nabzın çok hızlı! Bu çok kötü!" Kriz geçirirebilirim. Bu ihitmal gözümü korkutmuştu. Tekrardan onuncu sınıftaki her gece rüyalar görmekten uyuyamamak istemiyorum.
"Ne yapacağım lan ben! Kızı böyle bırakamam ki?" Bırakma beni Berker Sakın gitme...
Berker'in ılık vücudundan ayrıldım. Kendimi soğuk betonda dümdüz yatarken hissettim. Ellerim iki yanımda öylece hareketsiz duruyorlardı felç inmiş gibiydim ama parmak uçlarıma deyen tozları hissediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖPÇATAN
Novela JuvenilHerkes zamanında çöpçatan olmuştur demi? 🔥🔥 Arkadan gelen sesle kaşlarımı çatıp sesin olduğu yöne ilerlemeye başladım. İçeride benden başka birinin olduğunu düşünmüyorum. Ateş ve Bensu da gitmişlerdi ve hatta üzerime kilitlemişti. Arka tarafa doğ...