Azami a korai óra ellenére rendkívül kimerült volt. Lan Zhant és Wei Yinget örömmámorban úszva hagyta ott. Elkapott egy fiatalabb tanítványt, aki épp a reggeli felszolgálásához volt beosztva.
- Rojulin, jöjjön ide. Kérem vigyen be két adag reggelit Lan Zhan mesterhez. Kopogjon és várja meg míg beengedik, ne hangoskodjon.
- Értettem asszonyom.
- Köszönöm. – erre a szóra Rojulin hatalmasra nyitotta szemeit és elsietett. Azami pontosan tudta, hogy miért, de nem szólt semmit. Visszamegyek Xichenhez. Már biztos keres, hol lehetek. Ki gondolta volna, hogy ilyen abszurd dolgot fog kívánni?! Sokkal jobban szereti Lan Zhant, mint azt valaha hitte.
Ahogy belépett, a szobájukat furcsa energia vette körül. Xichen ült az asztala mellett és láthatóan őt várta. Valami nincs rendben...
- Jó reggelt, kedvesem!
- Jó reggelt, Azami! – ajjaj. Azami leült vele szemben.
- Mi baj van, drágám?
- Emlékszem, mindenre.
- Tessék?!
- Azt kívántam tegnap este, mikor ölelkeztünk, hogy értsem meg miért vonzódom hozzád ekkora erővel.
- És most hogy vagy?
- Kicsit becsapva érzem magam.... – Azami gyomra összeugrott - .... De örülök, hogy betartottad, amit ígértél.
Könnyek gyűltek Azami szemébe, melyeket nem tudott visszatartani. Xichen közelebb hajolt és letörölte őket. Azami nem bírt tovább mozdulatlanul ülni, megcsókolta.
Finoman megnyalta ajkait, hogy utána nyelvével fedezze fel száját. Xichen sem fogta vissza magát, mint előző este. Elengedte ajkait, hogy nyakát csókolja végig. Széthúzta ruhája felső részét, hogy ajkaival tovább fedezhesse fel testét. Megállt mellénél, Azami felsóhajtott. Ruháik, mintha életre keltek volna és maguktól másztak volna le róluk. Xichen lefektette a földre és beléhatolt, Azami feljebb emelte csípőjét, hogy mélyebben be tudja fogadni. Xichen mozgása is megváltozott. Pont, mint régen. Jutott eszébe. Ekkor érte el az orgazmus. Teste ívben feszült, Xichen pedig megértve mi történik nem lassított a tempón, míg a lendület és a látvány nála is meghozta a kívánt eredményt. Száraz ajkakkal és vadul doboló szívvel terültek el egymás mellett.
Egymásra néztek és felnevettek. Azami most érezte azt a bizonyos boldog véget.
ESTÁS LEYENDO
Csak veled
FanficÚj személy érkezik Gusuba. Vőlegényével kell töltenie az időt az esküvőig. De akkor mit keres Lan Wangji mellett és miért flörtöl mindenkivel, köztük Wei Wuxiannel is? (Dájbucsi nyuszikáim, a mágia résszel vannak még gondok...) Ui.: Figyelem! +18 t...