Minden a régi

107 8 0
                                    

- Nemcsak az arcát akarom átrendezni. – hallotta Azami hangját a telefonban. Ying nem tudta visszatartani a nevetést.

- Annyira jó ezt hallani. Bevallom, hiányzik nekünk. Tegyen meg mindent, hogy láthassuk.

- Meg fogom tenni, ezen ne aggódjon.

- Úgy legyen. – azzal lerakta. Azamit úgy látszott tényleg nem érdekli, hogy ők Zanenel egy pár, és gyerekeket nevelnek.

- Mi a helyzet, apu? – kérdezte Lang.

- Azt hiszem, lesz egy nagynénid.

- Hála égnek! – szakadt ki belőle. – Azt hittem már örökre ezt a búval bélelt képét kell néznem Axel bácsinak.

- Lang! – szólt rá Zane.

- Tudom apa, de valld be, hogy már te is le akartad csapni párszor!

- Mit akart a doktornő? – kérdezte válasz helyett. Ying belenézett mézszínű szemeibe. Még ennyi év után is el tudod merülni bennük.

- Azt mondta ma derült ki számára egy súlyos félreértés, melyet mindenképp tisztázni akar.

- Gondolod hogy....?

- Ha igaz, amit írt magáról, és a videók sem vágottak, akkor az az ápoló nagy bajban van vagy volt.

Pár nappal a kórház elhagyása után Lang rengeteg videót talált, amin egy érdekes nő szerepelt, aki sosem mondta meg a nevét. Ying persze egyből felismerte szeméről. Másnak nincs ilyen kék szeme.

Azami kiváló harcos volt, egy másik korban nagyon híres lehetett volna. Önvédelmi oktatást tartott, kardtáncot mutatott be, ha kérték és mindenki elégedett volt vele. A kollégái ódákat zengtek róla, a Facebookon pedig már külön csoportok voltak, ahol őt éltették. Ying döntött. Bármi lesz a vége ennek az Azami ügynek, ő megszerzi magának. Amúgy is kell egy családi orvos, illetve az alapítványnak is szüksége van egy bármikor riasztható, főállású orvosra.

- Zane... – kezdett bele, de kedvese felemelte kezét és csendre intette.

- Már beszéltem az ügyvédekkel, csak a te beleegyezésedre vártam. Holnap reggelre lesz egy orvosod. – mosolygott. Ying az ölébe ugrott és megcsókolta. Zane egyik kezét csípőjén tartotta, másikkal pedig hátát támasztotta. Elmerültek volna jobban a csókban, ha Huan nem szól rájuk.

- Atyauristen! Apa, apu! Menjetek szobára! Muszáj az embernek a szüleit nézni, mikor ezt csinálják?!

Az említettek egymásra néztek és nevettek. Még egy ölelés és Ying kiszállt Zane öléből.

Pedig milyen kellemes volt és mennyire .... Reakciós. Rákacsintott Zanere, aki szélesre húzta száját és bólintott. Ennek folytatása lesz. És milyen folytatása! Mikor lesz este?

Nagy nehezen aztán mégis este lett. Ying minden előjel nélkül letámadta kedvesét, aki most nem állt meg holmi csóknál. Letépte ruháit és mellkasát csókolta tovább, ahogy egyre lejjebb haladt Ying fejéből kiszorult minden gondolat. Zane bekapta szerszámát. Mindig olyan jól csinálja! Hajába kapaszkodott, ahogy egyre közelebb ért a csúcshoz, mikor Zane abbahagyta a munkát és kiszabadította saját magát is ruháiból. Ying egy pillanatra rajta felejtette szemét ezen a félistenen, aki az övé. Zane keményen behatolt, de Ying nem jajgatott annyira közel volt már az orgazmushoz és most annyira könnyen ment minden. Miért megyek el ilyen gyorsan? Nem értette, de már nem is akarta tudni. Zane csókolni kezdte és tovább mozgott benne. Egyszerre nyögtek fel, de most minden más volt. Sokkal áthatóbb volt az orgazmus. Ying egy tiszta pillanatban kimondta, amit érzett. Bárcsak érteném miért történik ez most így. Mikor ezt kimondta újabb orgazmus hullám járta át testét, melytől meg a hajszálai is bizseregni kezdtek. Zanere nézett, akin ugyanezt azt intenzív élvezést látta. Mégsem állt meg, ugyanúgy mozgott, tovább. A harmadik orgazmus már maga volt a csoda. Ilyen még sosem volt. Hitetlenkedve terültek el egymás mellett. Ying odabújt kedvese mellkasához. Zakatoló szívét hallgatta, mely a saját szívének ritmusára dobogott. Ez hihetetlen volt. Zane szorosabban megölelte. Észre sem vette mikor merült álomba.

Csak veledOù les histoires vivent. Découvrez maintenant