ep-1

1.7K 75 2
                                    

'Kim junkyu......!!!!'

ဘယ္​သူ႔မွ မရွိဘူး အထင္​ႏွင္​့  အိမ္​ထဲဝင္​လာခဲ့ၿပီးမွ အပါး အသံ​ေၾကာင္​့ junkyu လန္​့သြားမိသည္​

'အိမ္​ျပန္​ခ်ိန္​က ဘယ္​အခ်ိန္​ ရွိ​ေနၿပီလည္​း...?'

'2နာရီ​ေလ ..အပါး ...'

'​​ေအး...ဒီအခ်ိန္​က အိမ္​ျပန္​ခ်ိန္​လား...? '

'ကၽြန္​​ေတာ္​ တကၠသိုလ္​ ​ေက်ာင္​းသားတစ္​​ေယာက္​ ျဖစ္​​ေနၿပီ အပါး အခ်ိန္​ အကန္​့အသက္​အိမ္​ျပန္​ရ​ေအာင္​ ခ​ေလး မဟုတ္​​ေတာ့ဘူး... '

'မင္​း....ဘာစကား​ေျပာတာလည္​း... '

အပါး အသံက ​ေဒါသသံပါ​ေနၿပီ ျဖစ္​​ေသာ္​လည္​း junkyu က​ေတာ့ အ​ေရးမစိုက္​​ေန သူက ဒါမ်ိဳး ျဖစ္​​ေစခ်င္​တာမလား....

'​ေယာ​ေပါ ...​ေတာ္​ပါ​ေတာ့..သားႀကီး သြား အခန္​းထဲသြား​ေတာ့​ေနာ္​ ....'

လာပါၿပီ ​ေမတၱာရွင္​ႀကီး​ေတြ အဲ့လို​ေတြ ​ေျပာၿပီး ဒီကလူကို လူဆိုးလို႔ ပိုထင္​​ေအာင္​ လုပ္​ခ်င္​​ေနၾကတာမလား မသိတာၾကလို႔......

'ကၽြန္​​ေတာ္​နဲ႔ အပါး ကိစၥပါ....အန္​တီ ဝင္​ပါစရာ မလိုဘူး... '

'Kim junkyu ...!!!'

အပါး ​ေအာ္​သံကို ဥပကၡာျပဳရင္​း အ​ေပၚတက္​ကာ ကိုယ္​အိပ္​ခန္​းထဲ ဝင္​လာၿပီး တံခါးပိတ္​ရင္​း ငုတ္​တုတ္​ထိုင္​​ေနမိသည္​..ဒီလို အခ်ိန္​ဆို သူအိုမား ကို ပိုလြမ္​းမိသည္​ ... ​

သူအလယ္တန္း ၿပီးခါနီး မွာ အိုမားဆုးံပါးသြားခဲ့ၿပီး အပါးကသာ သူ႔ကို ဆက္​​ေစာင္​့​ေရွာက္​​ေပးခဲ့တာ... အိုမား မရွိတာက လြဲရင္​ သူ႔ဘဝႀကီးက ျပည္​့စုံခဲ့ၿပီး  ​ေန႔ရက္​တိုင္​းက ​ေပ်ာ္​ရြြင္​ခဲ့ရတာ ...ဒါ​ေပမဲ့ သူ႔ အထက္​တန္း​တက္​တဲ့အခ္ိ်န္မွာပဲ ​အပါး က သူဘဝထဲကို  Do young တို႔သားအမိကို ​ေခၚလာခဲ့တယ္​ ...အဲ့​ေန႔က ..

'Kyu သား ..ဒါက မင္​းရဲ့ အိုမား အသစ္​နဲ႔ မင္​းရဲ့ ညီ​ေလး doyoung တဲ့ '

'အပါး  ကၽြန္​​ေတာ္​က​ေလ အ​ေမအသစ္​လိုခ်င္​တယ္​မ်ား ​ေျပာမိခဲ့လို႔လား..?'

'Kim junkyu ..!!!'

သူဘာစကားမွ ဆက္​မ​ေျပာျဖစ္​​ေတာ့ အိမ္​ထိ​ေတာင္​ ​ေရာက္​​လာခဲ့ၿပီကို သူက ဘာမ်ား တက္​နိုင္​မွာတဲ့လည္​း ...

CheckmateWhere stories live. Discover now