ep-21

322 51 0
                                    

Ruto အားလုးံ ျပင္​ဆင္​ၿပီး doyoung နဲ႔ ခ်ိန္​းထားတဲ့ ဆိုင္​ကို ထြက္​လာခဲ့ရင္​း kyu ကို သတိရ​ေနမိျပန္​သည္​....ဒီ​ေန႔ တစ္​​ေနကုန္​ kyu နဲ႔ မ​ေတြ႕ရ​ေသးဘူးမဟုတ္​လား ဖုန္​းဆက္​တုးံက​ေတာ့ အိမ္​မွာပဲလို႔​ေျပာတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးက​ေရာ သူ႔ကို သတိရ​ေနရဲ႕လား ...ပိတ္​ရက္​တိုင္​း အျမဲအတူ႐ွိ​ေနၾကဆို​ေတာ့ ဒီလို တစ္​ရက္​​ေလး မ​ေတြ႔ရတာ​ေတာင္​ ruto အတြက္​​ေတာ့ တစ္​ကမာၻ​ေလာက္​ၾကာ​ေနသလိုကို ခံစား​ေနရတာပင္​..​ေတြး​ေနရင္​း သတိရစိတ္​က ပိုလာတာမို႔ kyu ဆီကို ဖုန္​း​ေခၚ​ေတာ့ ဖုန္​းက မကိုင္​ ....

'ဘာလို႔ ဖုန္​းမကိုင္​တာပါ​ေလ့ ....အျပင္​​ထြက္​​ေနျပန္​တာလား...'

ပံုမွန္​ဆို သူ႔ဖုန္​းကို ခ်က္​ခ်င္​းကိုင္​တက္​တဲ့ ​ေကာင္​​ေလးက အခု မကိုင္​​ေတာ့ ruto စိတ္​ပူ​မိကာ ဖုန္​းနံပါတ္​ကို ထက္​​ေခၚ​ေနမိရင္​း ၆ ခါ​ေျမာက္​မွာ  ဖုန္​းကိုင္​လာတာမို႔ ruto တစ္​ဖက္​က​ေျပာတာ​ေတာင္​ မ​ေစာင္​့​ေန​ေတာ့ပဲ ​ေမးလိုက္​မိသည္​....

'Kyu ..ဘာလို႔ ဖုန္​းမကိုင္​တာလည္​း...?'

'ဟုတ္​ကဲ့ ...ဘယ္​သူ႔ကို ​​ေမးတာပါလည္​း႐ွင္​...'

ျပန္​​ေမးလိုက္​တဲ့ အသံက မိန္​းခ​ေလးအသံမို႔ ruto ​ေခါင္းပိုႀကီးသြားသလို​ေတာင္​ ခံစားလိုက္​ရသည္​ ...ဘာလည္​း kyu က ​ေကာင္​မ​ေလး...အာ ..မျဖစ္​ႏိုင္​ပါဘူး ...ကိုယ္​့ဘာသာ အား​ေပးရင္​း ​ေသခ်ာ​ေအာင္​ ထက္​​ေမးလိုက္​သည္​...

'​ေအာ္​ ..အခု ဖုန္​းပိုင္​႐ွင္​ Kim junkyu ဆိုတဲ့ သူ႔ကို ဆက္​​ေနတာပါ သူနဲ႔ ဖုန္​း​ေျပာလို႔ရမလား...'

'ဟုတ္​ကဲ့ပါ..လူနာက ဓာတ္​မွန္​႐ုိက္​​ေနတာမို႔ ဖုန္​းကို အျပင္​မွာထားခဲ့ရလို႔ပါ ထြက္​လာရင္​ ျပန္​ဆက္​သြယ္​ခိုင္​းလိုက္​ပမယ္​...'

'ဗ်ာ...လူနာ ဟုတ္​လား ..ဘာျဖစ္​လို႔လည္​း...တစ္​ခုခု ထိခိုက္​မိတာလား ဆိုးရိမ္​ရတာလား ...အခု ဘယ္​​ေဆး႐ုံပါလည္​း ခင္​ဗ်ာ...'

Kyu ထိခိုက္​မိတယ္​ဆိုတဲ့ အ​ေၾကာင္​း ၾကားတာနဲ႔တင္​ သူ႔ဘာကိုမွ သတိမရ​ေတာ့ပဲ ကားကို kyu ႐ွိတယ္​ဆိုတဲ့ ​ ​ေဆး႐ုံကိုသာ တန္​း​ေမာင္​းလာလိုက္​မိသည္​....​ေဆး႐ုံက information ​ေကာင္​တာမွာ ဝင္​​ေမးလိုက္​​ေတာ့ kyu ႐ွိတဲ့​ေနရာကို ၫႊန္​လိုက္​တာမို႔ အ​ေျပးအလႊားလာရင္​း ​ေက်ာက္​ပတ္​တီး​ေလးနဲ႔ ထြက္​လာတဲ့ kyu ကို ​ေတြ႔လိုက္​ရတာမို႔ သူဘာကိုမွ​ေတာင္​ မ​ေတြးမိလိုက္​ခင္​မွာပဲ kyu ကို ​ေျပးဖတ္​ထားလိုက္​မိသည္​....

CheckmateWhere stories live. Discover now