ep-10

327 58 3
                                    

'ruto ya ...ဟို​ေန႔က မင္​းအဆင္​​ေျပရဲလား...ဘာကိစၥ႐ွိလို႔လည္​း...'

'​ေအာ္​...အ​ေထြအထူးမဟုတ္​ပါဘူး ....အဆင္​​ေျပ
ပါတယ္​..'

ruto ၾကည္​့ရတာ သူ႔ကို ​ေသခ်ာ ​ေျပာျပခ်င္​ပံုမရတာမို႔ doyoung ဆက္​မ​ေမးျဖစ္​​ေတာ့ ဒါ​ေပမဲ့  ruto က သူ႔ကို ခ်ိန္​းထားၿပီးမွ  ပထမဆုးံအႀကိမ္​ထားသြားဖူးတာမို႔ စိတ္​​ေတာ့ မ​ေကာင္​းျဖစ္​မိတာ ...

'ဒါနဲ႔ မင္​း​ေရာ အဲ့​ေန႔က ျပန္​ရတာ အဆင္​​​ေျပရဲ႕လား..?'

'အင္​း​ေျပပါတယ္​ ruto ya ...'

Ruto ခုခ်ိန္​ထိ junkyu နဲ႔ အ​ေၾကာင္​းကို doyoung ကို ​ေျပာျပသင္​့လား မသင္​့လား ​ေတြး​ေနမိသည္​ ​ေျပာလိုက္​ရင္​ doyoung က ႀကိမ္​း​ေသ မိတ္​ဆက္​ခိုင္​း​ေတာ့မွာ အဲ့ဒါဆို ဟို ဘုကလန္​႔နဲ႔ က အဆင္​​ေျပမယ္​ မထင္​ဘူး ငါမ​ေျပာတာပဲ ​ေကာင္​းပါတယ္​ ..ဟုတ္​တယ္​ ငါ​ေျပာမ​ေန​ေတာ့ပါဘူး​ေလ....

'ဒါနဲ႔ doyoung ya..မင္​းစာအုပ္​​ေတြ ဝယ္​စရာ႐ွိတယ္​ဆို ဒီည​ေန ​ေက်ာင္​းဆင္​းရင္​ ၿမိဳ႕ထဲသြားၾကမလား...?'

'​ေကာင္​းသားပဲ ...သြားၾကမယ္​​ေလ ..'
______________________________________

Junkyu အိမ္​​ျပန္​​ေရာက္​​ေတာ့ doyoung ကို မ​ေတြ႔တာမို႔ ruto နဲ႔မ်ား အျပင္​​ေရာက္​​ေနျပန္​ၿပီလားလို႔ ​ေတြး​ေနမိသည္​ ...အဲ့လိုဆို ငါဘာလုပ္​ရင္​ ​ေကာင္​းမလည္​း...

'အပါး doyoung မျပန္​လာ​ေသးဘူးလား...?'

'ထူးထူးျခားျခား သားႀကီးက သားငယ္​ကို ​ေမးလို႔ပါလား ဘာကိစၥ႐ွိလို႔လည္​း....?'

'ဘာမွ​ေတာ့ မ႐ွိပါဘူး ...မ​ေတြ႔လို႔ ​ေမးၾကည္​့တာပါ..'

'​ေအာ္​..သားငယ္​က သူ႔ သူငယ္​ခ်င္​းနဲ႔ ၿမိဳ႕ထဲမွာ ​​ေက်ာင္းအတြက္ ​​လိုတဲ့ ​စာအုပ္​​ေတြ ဝယ္​မလို႔ ​ေနာက္​က်မယ္​​လို႔​ေတာ့ ဖုန္​းဆက္​တာပဲ....'

'ဟုတ္​ ...ဟုတ္​ကဲ့ ...အပါး သား​ေလ ခဏ​ေန suk တို႔နဲ႔ ဘားမွာခ်ိန္​းထားလို႔ အျပင္​ခဏ ျပန္​သြားမယ္​​ေနာ္​ ...'

'အရမ္​း​ေတာ့ ​ေနာက္​မက်နဲ႔​ေနာ္​ kyu ​ေတာ္​ၾကာ မင္​း အိုမား စိတ္​ပူ​ေနမယ္​ ...'

CheckmateWhere stories live. Discover now