ep-25

313 49 7
                                    

Kyu ..ruto နဲ႔ ႏႈတ္​ဆက္​ၿပီးတာနဲ႔ jihoon တို႔ အိမ္​ထဲ ဝင္​လာလိုက္​သည္​ ...hoonie က​ေတာ့ သူ႔ကို ျမင္​ရင္​ ​ေပါက္​​ေပါက္​​ေဖာက္​ဦးမွာပဲလို႔ အ​ေတြးမဆုးံခင္​ jihoon ရဲ႕ အသံက်ယ္​က်ယ္​ကို ၾကားလိုက္​ရသည္​ ....

'Kim junkyu ...မင္​း​ေပၚလာ​ေသးတယ္​​ေနာ္​ ...ငါမွာ ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ စိတ္​ပူ​ေနရလည္​း ..ၿပီး​ေတာ့ မင္​းအပါးညက ဖုန္​းဆက္​​ေတာ့လည္​း ငါဘယ္​လို​ေတြ​ေတာင္​ လိမ္​​ေျပာလိုက္​ရလည္​း ...ညက ဘယ္​သြား​ေနတာလည္​း ..ၿပီး​ေတာ့ အဲ့လက္​က​ေရာ ဘာျဖစ္​လာတာလည္​း....'

'ခဏ ​ေလး...ခဏ​ေလာက္​ အသက္​႐ွဴပါဦးလား ကြာ ...'

'မ႐ွဴႏိုင္​ဘူး ..မင္​းလုပ္​လို႔ ငါ အသက္​တို​ေတာ့မယ္​ ...'

'​ေျဖး​ေျဖး ..​ေျဖး​ေျဖး ...ငါ​ေျပာပမယ္​ ..ခဏ​ေလး suk ကိုပါ​ေခၚထားတယ္​ သူ႔လာရင္​ တစ္​ခါထဲ အကုန္​လုးံ ​ေျပာပမယ္​ ဟုတ္​ပီလား...'

'Suk ...​ေရာက္​ဖို႔ဆို ၾကာဦးမွာ ...ငါက သိခ်င္​​ေနၿပီ..'

'မၾကာပါဘူးကြာ ငါ အိမ္​က ထြက္လာကတည္းက suk ဆီစာပို႔ထားၿပီးသား ခဏေန ေရာက္လာေလ့မယ္... '

'အဲ့ဆိုၿပီး​ေရာ...ဒါနဲ႔ မင္​း မ​ေန႔က အိမ္​ျပန္​မအိပ္​လည္​း မင္​းအိမ္​ကို ဖုန္​း​ေတာ့ ဆက္​သင္​့တယ္​​ေလ ...မင္​း အပါး ငါ့ကို ဖုန္​းဆက္​​ေတာ့ ငါ့မွာ ထူပူသြားတာပဲ...'

'မ​ေန႔က ထြက္​လာ​ေတာ့ ruto အတြက္​ ဖုန္​းကိုပဲ ယူလာမိတာ ...ဒါနဲ႔ မင္​း အပါးကို ဘယ္​လို ​ေျပာလိုက္​လည္​း...'

'ဘယ္​လို ​ေျပာရမွာလည္​း...ငါတို႔ suk တို႔ Bar ကို သြားရင္​း နည္​းနည္​း​ေသာက္​လာၾကလို႔ kyu ကို အိမ္​မျပန္​ခိုင္​းပဲ ဒီမွာပဲ အိပ္​ခိုင္​းလိုက္​တာ ...အခုလည္​း အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနပါၿပီ ဘာညာ ၾကည္​့​ေျပာရတာ​ေပါ့ ...'

'​ေက်းဇူးပါ ...ငါ့သူငယ္​ခ်င္​း ​ေလး...'

'သူငယ္​ခ်င္​း​ေလး လုပ္​မ​ေနနဲ႔ ...​ေျပာ​ေတာ့ ...'

'Suk လာမွပါဆို...'

'မင္​း..အ​ေနာက္​မွာ ​ေရာက္​​ေနၿပီ ...​ေျပာ​ေတာ့ကြာ ငါတစ္​ကယ္​ သိခ်င္​​ေနၿပီ ...'

CheckmateWhere stories live. Discover now