ep- 27

322 53 4
                                    

ဒီေန႔နဲ႔ဆို သူ႔ေက်ာင္းမတက္တာ 4 ရက္႐ွိေနၿပီ ျဖစ္သလို ruto နဲ့မေတြ့ရတာလည္း 4 ရက္႐ွိေနၿပီ အရင္ကဆို တစ္ရက္ေလးမေတြ႔ရင္ေတာင္ ဖုန္းဆက္ sms ေတြပို႔တက္တဲ့ ေကာင္ေလးက အခုေတာ့ သူ႔ကို လုးံဝ ဆက္သြယ္ မလာ... သူကေရာ...သူကေတာ့ ကိုယ့္အျပစ္နဲ႔ ကိုယ္မို႔ မဆက္သြယ္ရဲတာ....

'သားႀကီး... ထမင္းစားရေအာင္....'

'မစားခ်င္ဘူး....'

'ခုတစ္ေလာ ထမင္းလည္း ဟုတ္တိပတ္တိ မစားဘူး ဘာလို႔လည္း သား ဘာစားခ်င္တာ ႐ွိလည္း အိုမား ခ်က္ေပးမယ္ေလ....'

'ေက်းဇူးျပဳၿပီး ကြၽန္ေတာ္ အခန္းထဲက ထြက္သြားေပးပါ... ကြၽန္ေတာ္ အရမ္းစိတ္႐ႈပ္ေနတယ္ေနာ္....'

စိတ္ေတြ ႐ႈပ္ေနရတဲ့ ၾကားထဲ အခန္းထဲထိလာၿပီး ဂ႐ုဏာေတြ လာပိုျပေနေတာ့ junkyu စိတ္တိုတိုနဲ႔ ေအာ္လိုက္မိသည္....သူ႔ ေအာ္သံၾကားေတာ့ အပါးေရာ doyoung ပါ သူ႔အခန္းထဲ ေရာက္လာသည္....

'kim junkyu... မင္း ဘယ္လို ေျပာဆိုေနတာလည္း ဒါ မင္းရဲ႕ အိုမားေနာ္...'

'မဟုတ္ဘူး... ကြၽန္ေတာ္ အိုးမားက ေသသြားၿပီ...ဒါ ကြၽန္ေတာ့ မိေထြး...မိေထြးဆိုတာ ဘယ္ေတာ့မွ အိုမား အစစ္ျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ဘူး....'

စိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႔ စိတ္ထဲ႐ွိတဲ့အတိုင္း ျပန္ေျပာမိေတာ့ အပါးရဲ႕ လက္သီးခ်က္က သူ႔မ်က္ႏွာေပၚ ေရာက္လာသည္....

'ထိုးပါ.. အပါး...စိတ္ႀကိဳက္ထိုး..အဲ့မိန္းမနဲ႔ သူ႔သားေရာက္လာထဲက အပါး မ်က္စိထဲမွာ ကြၽန္ေတာ္က လူပိုပဲမလား... '

'ငါ...တယ္ ဒီေကာင္ေတာ့...'

'ေတာ္ပါေတာ့.. ေတာ္ပါေတာ့...ခေလးကို ဘာမွ ထက္မလုပ္ပါနဲ႔ေတာ့...သူ႔ ေနခ်င္သလိုေနပါေစ...'

အပါးက သူ႔ကို ထက္ထိုးဖို႔ လက္ရြယ္ေတာ့ ဟိုသားအမိက အတင္း ဝင္ဆြဲျကသည္...ေမတၱာ႐ွင္ သားအမိေတြကေတာ့ တစ္ကယ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ပိုင္တာပဲ....သူ႔ မိေထြးက အပါးကို အတင္းဆြဲေခၚၿပီး ေအာက္ထက္ဆင္းသြားေပမဲ့ doyoung က ခုထိ သူ႔နားမွာ ရပ္ေနတုးံ...

'မင္းကေရာ ဘာလည္း...ဘာဆရာ လုပ္ဦးမလို႔လည္း...ငါ့ အခန္းထဲက ထြက္သြား...'

CheckmateWhere stories live. Discover now