ep-2

509 63 3
                                    

'မ​ေန႔ကမွ ​ေက်ာင္​းစတက္​ရတာကို ဒီ​ေန႔ ​ေက်ာင္​းမသြားျပန္​ဘူးလား kim junkyu ...'

'သား ..​ေခါင္​းကိုက္​​ေနလို႔ အပါး '

'သား ​ေခါင္​းကိုက္​​ေနရင္​ အခန္​းထဲ သြားလွဲ​ေန​ေလ အိုမား ၿပီးမွ ​ေဆးနဲ႔ စားစရာတစ္​ခုခု လာပို႔​ေပးမယ္​​ေလ ..'

'မလိုပါဘူး ... ခဏျပန္​အိပ္​လိုက္​ရင္​ သက္​သာသြားမွာ ကၽြန္​​ေတာ္​ အခန္​းတံခါးကိုသာ လာမ​ေခါက္​မိ​ေစနဲ႔ ...'

'Kim junkyu !!!မင္​း ဘယ္​အခ်ိန္​ထိ ဒီလို အခ်ိဳးမ်ိဳး​ေတြ လုပ္​​ေနမွာလည္​း ..'

ကိုယ္​​ေျပာခ်င္​တာ ​ေျပာၿပီး အိမ္​​ေပၚတက္​ကိုသာ ျပန္​တက္​လာခဲ့သည္​ ​ေျခလွမ္​း​ေတြက​ေတာ့ doyoung အခန္​းထဲကိုသာ ...​​​ပိုင္​ရွင္​မရွိတုးံ သူမ်ားအခန္​းထဲ ဝင္​တာ မ​ေကာင္​းမွန္​းသိ​ေပမဲ့ ဒီ​ေန႔ ​ေက်ာင္​းမသြားရတဲ့ အ​ေၾကာင္​းအရင္​းကိုက စိတ္​ထဲ မတင္​မက်ျဖစ္​​ေနတာ​ေလးကို ​ေသခ်ာ​ေအာင္​ သက္​​ေသရွာခ်င္​​ေနတာမို႔ ...

'doyoung က ဒိုင္​ယာရီ အျမဲ​ေရးတဲ့ အက်င္​့ရွိ​ေတာ့ သူ႔စာအုပ္​ထဲမွာ တစ္​ခုခု ရွိမွာ​ေသခ်ာတယ္​ ဒိုင္​ယာရီကို အရင္​ရွာရမယ္​ ..'

ကိုယ္​ဘာသာ​ေျပာရင္​း လက္​ကလည္​း ​ေနရာအႏွံ့ရွာ​ေဖြ​ေနမိတယ္​ ...အံဆြဲတစ္​ခုကို ဆြဲဖြင္​့လိုက္​​ေတာ့ သ​ား​ေရအဖုးံနဲ႔ စာအုပ္​​ေလး တစ္​အုပ္​..​ေသခ်ာတယ္​ ဒါ doyoung ရဲ့ ဒိုင္​ယာရီပဲ...စာရြက္​​ေတြကို တစ္​ရြက္ျခင္​းလွန္​ရင္​း ႏြဳတ္​ခမ္​းထက္​မွာလည္​း အျပဳးံ​ေလး​ပါတြဲခိုလာတဲ့ junkyu ...

'kimdoyoung ..kimdoyoung ..ငါထင္​​ေနတဲ့ အတိုင္​းပါပဲလား ....စိတ္​မ​ေကာင္​း​ေပမဲ့လည္​း ခဲတစ္​လုးံနဲ႔ ဌက္​ႏွစ္​​ေကာင္​ ထိမဲ့ အခြင္​့အ​ေရးကို ငါက လက္​လြတ္​ခံမွာတဲ့လား .....'

_______________________________________

'hyung ..ကၽြန္​​ေတာ္​ကို ဒီ​ေန႔ ​က်ာင္း​စာၾကည္​့တိုက္​​ေရွ႕ထိ လိုက္​ပို႔​ေပးနိုင္​မလား ..သူငယ္​ခ်င္​းနဲ႔ အဲ့မွာ ခ်ိန္​းထားလို႔...'

သူဘာမွ ​ေျပာမ​ေန​ေတာ့ပဲ စာၾကည္​့တိုက္​​ေရွ႕ထိ doyoung ကို လိုက္​ပို႔​ေပးလိုက္​သည္​...သူငယ္​ခ်င္​းနဲ႔ ခ်ိန္​းထားတယ္​ဆို​ေတာ့ haruto ပဲ​ေနမွာ ...သူ..ကားကို စာၾကည္​့တိုက္​နဲ႔ ခပ္​လွမ္​းလွမ္​းမွာ ရပ္​ထားရင္​း အ​ေျခအ​ေနကို ၾကည္​့​ေနမိတယ္​ ခဏၾကာ​ေတာ့ harutoဆိုတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးက  ​ေကာ္​ဖီခြက္​ကို လက္​တစ္​ဖက္​က ကိုင္​က်န္​တဲ့ တစ္​ဖက္​က ဖုန္​း​ေျပာရင္​း ​ေလၽွာက္​လာ​ေနသည္​...ဒါ ငါ့အတြက္​ အခြင့္အ​ေရးပဲ ......

CheckmateWhere stories live. Discover now