ep-18

300 54 7
                                    

Ruto ..ဒီ​ေန႔ အတန္​းမတက္​ပဲ kyu တို႔ အ​ေဆာက္​ဘက္​ကို ထြက္​လာလိုက္​သည္​...ဟိုတစ္​ခါ ​ေကာ္​ဖီဆိုင္​က ျပန္​လာၿပီးကတည္​းက kyu က သူနဲ႔ သိပ္​အ​ေတြ႕မခံ​ေတာ့ သလို သူက​ေတြ႔ဖို႔​ေျပာလည္​း အ​ေၾကာင္​းအမ်ဳိးမ်ဳိးျပၿပီး ျငင္​း​ေနတယ္​လို႔ ခံစားရၿပီး ဖုန္​း​ေျပာရင္​​ေတာင္​ ခဏ​ေလးနဲ႔ ခ်ပစ္​တာမို႔ သူဘာလုပ္​လို႔ လုပ္​ရမွန္​းမသိ​ေတာ့ ...အဲ့​ေန႔က သူ႔အမွားမ်ား တစ္​ခုခု လုပ္​ခဲ့မိလားလို႔ အျပန္​ျပန္​အလွန္​လွန္​ စဥ္​းစား​ေတာ့လည္​း ဘာမွ စဥ္​းစားမရ...ဒါ​ေၾကာင္​့ ဒီ​ေန႔​ေတာ့ kyu ကို အမိဖမ္​းဖို႔ အတန္​းခ်ိန္​​ေတာင္​ မတက္​ပဲ လာ​ေစာင္​့​ေနမိတာ....

'My kyu ...ဟိုမွာ မင္​းရဲ႕ ​ေကာင္​​ေလး...'

'​ေတာ္​ပါ​ေတာ့ jihoon ရာ မင္​း​ေျပာတာကို ငါက ယံုရမွာလား....'

'တစ္​ကယ္​ပါဆို ....'

jihoon  ​ေျပာလာလို႔ သူ အ​ေဆာင္​​ေ႐ွ႕ကို ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ တစ္​ကယ္​ပဲ ruto ကို ​ေတြ႔​လိုက္​တာမို႔ အံျသသြားရသည္​ ..အတန္​းခ်ိန္​မတက္​ပဲ ဘာလို႔ သူ႔အ​ေဆာင္​ထိ လာရတာလည္​း ...

'suk နဲ႔ hooni အဲ့ဆို ငါအရင္​သြားႏွင္​့လိုက္​မယ္​ ​ေတာ္​ၾကာ မင္​းတို႔ကိုပါ ​ေတြ႔သြား​ေလ့မယ္....'

'ဟုတ္​ၿပီ kyu ....'

'​ေအးပါသြားပါ သြားပါ ...​ေနာက္​ဆုးံ​ေတာ့လည္​း သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြကို ထားခဲ့တာပဲ ....'

'Jihoon ...မင္​း ​ေနာက္​မွ ​ေတြ႔မယ္​ သိလား...'

သူ႔ကို လိုက္​စ​ေနတဲ့ jihoon ကို ​ေျပာၿပီး ruto ဆီ သြားလိုက္​သည္​... ဒီ​ေကာင္​​ေလး ဘာကိစၥအ​ေရးႀကီးလို႔ မ​ေျပာမဆို ​ေရာက္​လာတာလည္​း...ဟိုရက္​က ​ေကာ္​ဖီဆိုင္​မွာ​ေတြ႔ၿပီးကတည္​းက kyu ကိုယ္​့စိတ္​ကို နားလည္​​ေအာင္​ ႀကိဳးစားၾကည္​့ခ်င္​တာမို႔ ruto ကို​ေတာင္​ သိပ္​အ​ေတြ႔မခံျဖစ္​ သူ႔အတြက္​ အခ်ိန္​တစ္​ခု​ေတာ့ လိုသည္​​ေလ.....

'Ruto ya ...ဘယ္​လို ျဖစ္​လို႔ ဒီခ်ိန္​ႀကီး ​ေရာက္​လာတာလည္​း ....အတန္​းမတက္​တာလား...'

'Kyu.....ကြၽန္​​ေတာ္​ကို ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ ​ေ႐ွာင္​​ေနလည္​းဆိုတာ ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို ​ေတာင္​ သိရဲ႕လား ....'

CheckmateWhere stories live. Discover now