ep-5

360 62 5
                                    

'Ruto ya..မင္​းက လက္​မွတ္​သြားဝယ္​ထားလိုက္​​ေနာ္​ ငါ့က ​ေပါက္​​ေပါက္​နဲ႔ အ​ေအးသြားဝယ္​လိုက္​မယ္​ ..မင္​းက cola ပဲ ​ေသာက္​မွာမလား..?'

'အင္​းးငါ လက္​မွတ္​သြားဝယ္​ထားလိုက္​မယ္​ ..'

Ruto ​..doyoung ကို ​ေျပာၿပီး လက္​မွတ္​​​​ေရာင္​းတဲ့ ​ေကာင္​တာကို ထြက္​လာတဲ့ အခ်ိန္​မွာပဲ သူ႔ဖုန္​းက ျမည္​လာခဲ့သည္​ ...အာ..ဟို အ႐ႈပ္​ထုတ္​​ေလးပဲ ...

'ဟယ္​လို ...ဘာလည္​း အက်ီ္​ဖိုး ​ေတာင္​းဦးမလို႔လား ..?'

ဟိုဘက္​က အသံမထြက္​လာခင္​ ဒီတစ္​ခါ​ေတာ့ ruto ဦး​ေအာင္​​ေမးလိုက္​မိသည္​ သို႔​ေသာ္​ တစ္​ဖက္​ကထြက္​လာတဲ့ အသံက သူ႔ထင္​သလို အ႐ႈပ္​ထုတ္​ေ​လး မဟုတ္​ ..

'ဟယ္​လို..ဟုတ္​ကဲ့ပါ ..ဒီဖုန္​းပိုင္​႐ွင္​ကို လာ​ေခၚ​ေပးႏိုင္​မလား ခင္​ဗ်ာ..?'

'ဟင္​..ကြၽန္​​ေတာ္​က ဘယ္​ကို လာ​ေခၚရမွာလည္​း ၿပီး​ေတာ့ သူက ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ ခင္​မင္​တဲ့ မိတ္​​ေဆြ မဟုတ္​ပါဘူး ..တစ္​ျခား ဖုန္​းနံပါတ္​ကို ဆက္​သြယ္​ၾကည္​့ပါလား...?'

'ဟုတ္​ကဲ့ ..အခု ဒီ ဖုန္​းပိုင္​႐ွင္​က ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ ဘားမွာ မူးၿပီး တစ္​ျခား ဧည္​့သည္​​ေတြကိုပါ စိတ္​အ​ေႏွာက္​အယွက္​​ေပး​ေနတာမို႔ ျဖစ္​ႏိုင္​ရင္​ လာ​ေခၚ​ေပး​ေစခ်င္​ပါတယ္​ တစ္​ျခား ဆက္​သြယ္​ရမဲ့ ဖုန္​းလည္​း မ​ေတြ႔လို႔ပါ လူႀကီးမင္​းသာ လာမ​ေခၚရင္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ ရဲစခန္​းကိုပဲ ဖုန္​းဆက္​ အ​ေၾကာင္​းၾကားရပါ​ေလ့မယ္​ ...'

Ruto နည္​းနည္​း​ေတာ့ အ​ေတြးမ်ားသြားသည္​ သူ႔နဲ႔ တစ္​ခါသာ ​ေတြ႔ဘူးတဲ့ သူ​ေပမဲ့လည္​း ဒီလိုမ်ဳိး ​ရဲစခန္​းကို​ေတာ့ မ​ေရာက္​​ေစခ်င္​ပါ ဒါ​ေပမဲ့ အခု သူ႔သြားရင္​လည္​း doyoung က စိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​သြားမယ္​ ထင္​တယ္​ ...ဒါ​ေပမဲ့လည္​း ​ဟိုဘက္​က အ​ေရးႀကီးတဲ့ အ​ေျခအ​ေနမို႔ doyoung ကို ၾကည္​့​ေျပာရမွာပဲ အမွန္​အတိုင္​း​ေတာ့ ​ေျပာလို႔ မျဖစ္​ဘူး ...

'ဟုတ္​ကဲ့ ..ကြၽန္​​ေတာ္​ လာ​ေခၚ​ေပးမွာမို႔ ခဏ ​ေစာင္​့​ေပးပါ ၿပီး​ေတာ့ လိပ္​စာ​ေလး ​ေသခ်ာ​ျပန္​​ေျပာ​ေပးပါ...'

CheckmateWhere stories live. Discover now