ep-3

424 62 2
                                    

'ruto ya ..ငါတို႔ အတန္​းၿပီးရင္​ ၿမိဳ႕ထဲခဏ သြားရ​ေအာင္​'

'မင္​း ဝယ္​စရာ႐ွိလို႔လား '

'အင္​း ..အဲ့လိုမ်ဳိး​ေတာ့ မဟုတ္​​ေပမဲ့ ဒီတိုင္​း ​ေလ်ွာက္​ၾကည္​့ခ်င္​လို႔ '

'Ok ​ေလ '

သူ႔ဘာ​ေျပာ​ေျပာ မျငင္​းပဲ အျမဲ လိုက္​​ေလ်ာတက္​တဲ့ သူငယ္​ခ်င္​း​ေလးကို ၾကည္​့ၿပီး doyoung ျပဳးံမိတယ္​...သူ႔အတြက္​ မိသားစုၿပီးရင္​ ruto ကသာ အခင္​တြယ္​ရဆုးံသူျဖစ္​မယ္​ ထင္​တယ္​ ..အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့လည္​း သူ႔ရင္​ထဲက ခံစားခ်က္​​ေတြကို ရင္​မဖြင္​့ရဲပါ အခု ႐ွိ​ေနတဲ့ ခင္​မင္​မႈ​ေလးပါ ပ်က္​သြားရင္​ သူပဲ ခံစားရမွာ မဟုတ္​လား ....
.
.
.
'Kyu ​ေရ အတန္​းၿပီးရင္​ မင္​းအိမ္​ျပန္​​ေတာ့မွာလား '

'မင္​း ကိစၥ႐ွိလို႔လား ...?'

'ငါဒီ​ေန႔ ဆိုင္​ထိုင္​​ေပးရမဲ့​ေန႔​ေလ  ကိစၥအ​ေထြအထူး႐ွိ​မ​ေနရင္​ မင္​း​ေရာ jihoon ​ေရာ ငါနဲ႔ ဆိုင္​လိုက္​ခဲ့မလားလို႔ ..?'

'ငါက​ေတာ့ ကိစၥမ႐ွိဘူး hooni ​ေရာ ..?'

'ငါလား ..ငါလည္​း ဘာမွ မ႐ွိဘူး​ေလ '

'အဲ့ဆို အိမ္​ခဏျပန္​ၿပီး ည​ေန suk ဆိုင္​မွာ ​ေတြ႔မယ္​​ေလ '

'Ok..'

Hyunsuk နဲ႔ Jihoon က သူ႔နဲ႔ ငယ္​ငယ္​ထဲက တြဲလာတဲ့ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြမို႔ သူ႔အ​ေၾကာင္​း သူ႔ခံစားခ်က္​ကို အကုန္​သိ​ေနတဲ့ သူငယ္​ခ်င္​း​ေကာင္​း​ေတြ suk က သူ႔အစ္​ကိုဖြင္​့ထားတဲ့ ဘားကို တစ္​ခါတစ္​​ေလ ဆိုင္​ဝင္​ထိုင္​​ေပးတက္​တာမို႔ အဲ့​​ေန႔​ေတြဆို သူတို႔ပါsukလိုက္​ၿပီး ​ေရာက္​တက္​ရာရာ​ေျပာရင္​း အိမ္​ကို ​ေနာက္​က်မွ ျပန္​​ေနၾက...

အိမ္​ျပန္​မလို႔ ကားဆီလာရင္​း မ်က္​လုးံထဲ ဝင္​လာတဲ့ လူႏွစ္​​ေယာက္​ ...doyoung နဲ႔ haruto ..သူတို႔က ဘယ္​သြားၾကမလို႔လည္​း ...? ခ်က္​ခ်င္​း သူ႔ harutoဆီ ဖုန္​း​ေခၚလိုက္​မိသည္​ ..

'haruto လား ...ငါ အက်ီ္​ဝယ္​ၿပီးၿပီ ..မင္​း ပိုက္​ဆံလာ​ေပး​ေတာ့ ..'

'ခု ​ေခတ္​မွာ ပိုက္​ဆံ​ေပးဖို႔ လူကိုယ္​တိုင္​လာစရာ လို​ေသးလို႔လား...? ခင္​ဗ်ား ဘဏ္​အ​ေကာင္​့​ေပး​ေလ ကြၽန္​​ေတာ္​ ပိုက္​ဆံလႊဲ​ေပးလိုက္​မယ္​ ..'

CheckmateWhere stories live. Discover now