ep-23

320 49 2
                                    

မနက္​မိုးလင္​း​မ်က္​လုးံ ဖြင္​့လိုက္​တာနဲ႔ သူ႔​ေခါင္​းထဲ အရင္​​ေရာက္​လာတာက kyu ...​ေဘးကို ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ သူ႔ဘက္​ကို လွည္​့ၿပီး အိပ္​​ေမာက်​ေနတဲ့ သူ႔ရဲ႕ ခ်စ္​သူ ပူပူ​ေႏြး​ေႏြး​ေလး ...ruto ျပဳးံလိုက္​မိသည္​..အခု kyu က သူ႔ခ်စ္​သူ ျဖစ္​​ေနၿပီမလား...သူ မယံုႏိုင္​​ေသးပါ သူ႔ အတြက္​ ဒါက အိမ္​မက္​တစ္​ခုလိုပဲ ...သူ ဖြင္​့​ေျပာလို႔ မျငင္​းခဲ့ရင္​​ေတာင္​ kyu အခ်ိန္​​ေတာ္​​ေတာ္​ၾကာၾကာ​ေတာ့ ယူ​ေလ့မယ္​လို႔ သူ​ေတြးထားတာ..သူ႔ဘက္​ကလည္​း ဘယ္​​ေလာက္​ၾကာၾကာ​ေစာင္​့မယ္​လို႔ စဥ္​းစားထားၿပီးသား..အခု​ေတာ့ သူ႔​ေမတၱာမွန္​လို႔လား kyuကသူ႔ကို ခ်က္​ခ်င္​း ျပန္​အ​ေျဖ​ေပးခဲ့တာ ...​သူ​ေတြးရင္​း ​ေဘးနားက ႏွစ္​ႏွစ္​ၿခိဳက္​ၿခိဳက္​ ​အိပ္​​ေနဆဲ kyu ျပန္​ၾကည္​့လိုက္​မိသည္​...အခုထိ အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ kyu က အသဲယားလွတာမို႔ ​ေဖာင္​း​ေနတဲ့ ပါး​ေလးတစ္​ဖက္​ကို ruto ခပ္​ဖြဖြ​ေလး နမ္​းလိုက္​မိသည္​....

'ဘာလို႔ ငါ့ကို လာနမ္​းတာလည္​း ...'

'Kyu က ႏိုး​ေနတာလား..အဲ့ဒါကို ဘာလို႔မထ​ေသး တာလည္​း ...ကြၽန္​​ေတာ္​ အနမ္​းခံခ်င္​လို႔ အိပ္​ခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေနတာ​​ေတာ့ မဟုတ္​ဘူးမလား..'

'ျဖစ္​ရတယ္​ ...ငါက ...'

'ငါက ဘာျဖစ္​လည္​း...'

'ငါက မ်က္​ႏွာပူလို႔ ...မင္​းကို..'

'ဟားဟား ဟားဟား....ကြၽန္​​ေတာ္​ တို႔က အခု ခ်စ္​သူ​ေတြ ျဖစ္​​ေနၿပီ​ေလ ဘာကို မ်က္​ႏွာပူစရာ လိုလို႔လည္​း ....ၿပီး​ေတာ့ ခ်စ္​သူ အခ်င္​းခ်င္​း ႐ွက္​ဖို႔လည္​း မလိုဘူး...'

'ဒါနဲ႔ ..တစ္​စိတ္​​ေလာက္​ ...မင္​း အဲ့ ခ်စ္​သူ ခ်စ္​သူ ဆိုတာႀကီးကို ထည္​့မ​ေျပာလို႔ မရဘူးလား...'

'ခ်စ္​သူမို႔ ..ခ်စ္​သူလို႔ ​ေျပာတာ​ေပါ့ ..​ေနာက္​ဆို ကြၽန္​​ေတာ္​က kyu ကို ခ်စ္​သူ​ေလး​ေရ  အသဲ​ေလး​ေရလို႔​ေတာင္​ ​ေခၚမွာ...'

'​ေအး ..မင္​း ငါကို အဲ့လို​ေခၚတဲ့​ေန႔ မင္​းကို ငါ မ​ေတြ႔​ေတာ့မဲ့ ​ေန႔ပဲ...'

'ဘာလို႔လည္​း ...တစ္​ျခား ခ်စ္​သူ စံုတြဲ ​ေတြလည္​း အဲ့လို ​ေခၚတာပဲကို...'

CheckmateWhere stories live. Discover now