ep-14

302 52 6
                                    

ဒီ​ေန႔ kyu ကို လာ​ေခၚ​ေပး​မယ္​​ေျပာထားတာမို႔ မနက္​အ​ေစာႀကီးထဲ ကruto ျပင္​ဆင္​​ေနမိသည္​...အဝတ္​အစား​ေတြကို တစ္​ထည္​ၿပီး တစ္​ထည္​လဲ​ေနရင္​း ပံုမွန္​ထက္​ ၾကည္​့​ေကာင္​းခ်င္​​ေနတဲ့ သူ႔စိတ္​ကို သူနားမလည္​ ....

Kyu အိမ္​​ေ႐ွ႕​ေရာက္​​ေတာ့ ခပ္​လွမ္​းလွမ္​းမွာ ကားကိုရပ္​ရင္​း kyu ထြက္​လာမဲ့ ျခံတံခါး​ေပါက္​ကိုသာ ၾကည္​့​ေနမိသည္​ ...သူငယ္​ခ်င္​းတစ္​​ေယာက္​ကို ​ေစာင္​့​ေနရတာ ဒီလို စိတ္​လႈပ္​႐ွားရတာမ်ဳိးလား...? သူ​ေတြး​ေနရင္​း kyu ထြက္​လာတာကို လွမ္​းျမင္​လိုက္​သည္​ ..မနက္​ခင္​း​ေန​ေရာင္​ျခည္​​ေအာက္​မွာ အဝါ​ေရာင္​ ဆြယ္​တာ​ေလးဝတ္​ထားတဲ့ kyu က ​ေနၾကာပန္​း​ေလးနဲ႔​ေတာင္​ တူ​ေနသည္​......

'ruto ​ေရာက္​​ေနတာ ၾကာၿပီလား...'

'မၾကာ​ေသးပါဘူး ...ဒါနဲ႔ မင္​း ..မနက္​စာ ဘာစားခဲ့လည္​း.?'

'ဟင္​့အင္​း...'

'အဲ့ဆို အစာ​ေျပ တစ္​ခုခု အရင္​သြားစားမယ္​​ေလ ...ၿပီးရင္​ ကစားကြင္​းသြားၿပီးမွ ​ေခါက္​ဆြဲ​ေအး သြားစားၾကမယ္​ ...'

'ရတယ္​ မင္​း အဆင္​​ေျပသလို လုပ္​...'

'ဘာလည္​း...ငါကို စိတ္​ဆိုးမ​ေျပ​ေသးဘူးလား...?'

'ငါ မင္​းကို စိတ္​ဆိုးတယ္​လို႔ ဘယ္​သူက ​ေျပာလို႔လည္​း ...'

'ဟုတ္​တယ္​ ဟုတ္​တယ္​ kyuက စိတ္​ဆိုး​ေနတာ မဟုတ္​ဘူး စိတ္​​ေကာက္​တာ ...'

'Haruto ..!!!'

သူ႔နာမည္​ကို ​ေအာ္​တာ ႏႈတ္​ခမ္​းဆူၿပီး မ်က္​​ေစာင္​းပါထိုးၿပီး ၾကည္​့လာ​ေတာ့ ruto ရီလိုက္​မိသည္​...ဒီလို ပံုစံ​ေလးက သူ႔ထက္​ ၄ႏွစ္​ႀကီးပါတယ္​လို႔ ​ေျပာရင္​ ဘယ္​သူ႔ ယံုမွာလည္​း...
.
.
.
တစ္​​ေနကုန္​ လည္​ပတ္​ၿပီး ည​ေန​ေစာင္​းဟန္​ျမစ္​​ေဘး စက္​ဘီးစီးသင္​​ေပးရင္​း kyu က ​ေမာၿပီဆိုလို႔ သူ႔မွာ အ​ေအး​ေျပးဝယ္​ရ​ေသးသည္​...အ​ေအးဝယ္​ၿပီး ျပန္​လာ​ေတာ့ ခံု​ေလး​ေပၚမွာထိုင္​ရင္​း လက္​​ေတြကို ​ေနာက္​​ကို​ေထာက္​ထားကာ မ်က္​ႏွာ​ေလး​ေမာ့ၿပီး ​ေလညင္​းခံ ​ေနတဲ့ kyu ပံုစံက ပန္​းခ်ီကားထဲက ပံုရိပ္​​ေလးလို...

CheckmateWhere stories live. Discover now