ep-19

306 50 1
                                    

ဒီရက္​​ေတြ ပံုမွန္​အတိုင္​း ruto နဲ႔ ​ေတြ႔​ေန​ေပမဲ့ ruto ဘက္​က ဘာမွ စမ​ေျပာ​ေသးတာမို႔ junkyu နည္​းနည္​း​ေတာ့ ​​ေတြ​ေဝ​ေနမိသည္​ ...ruto စ္​ိတ္​ဝင္​စား​ေနတယ္​ဆိုတာ သူမဟုတ္​တာမ်ားလား..ဒါဆိုရင္​ ဘယ္​လို လုပ္​ရမလည္​း ..ငါ ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို အထင္​ႀကီးမိ​ေနတာလား....

'Kyu ..ဘာအ​ေၾကာင္​း စဥ္​းစား​ေနတာလည္​း ....?'

'မနက္​ျဖန္​ အျပင္​သြားဖို႔အ​ေၾကာင္​းပါ...ဒါနဲ႔​ေလ ruto ya မနက္​ျဖန္​ပိတ္​ရက္​ဆို​ေတာ့ ဟန္​ျမစ္​မွာ ည​ေနဘက္​ စက္​ဘီးစီးထက္​သြားသင္​ရ​ေအာင္​...ငါ ​ေသခ်ာမစီးတက္​​ေသးဘူး​ေလ...'

'Sorry ပါ kyu ရယ္​ မနက္​ျဖန္​​ ည​ေန​ေတာ့ မရဘူး ...မနက္​ပိုင္​း ဆိုရင္​​ေရာ....?'

'မနက္​ျဖန္​ပိုင္​းဆို ​ေနက ပူ​ေနမွာ ဒါနဲ႔ ည​ေနက ဘာလို႔လည္​း
....'

'မနက္​ျဖန္​က doyoung ​ေမြး​ေန႔႐ွိတယ္​ kyu ရဲ႕ doyoung ​က ​ေမြး​ေန႔ဆို မနက္​ပိုင္​းကို အိမ္​မွာ သူ႔မိဘ​ေတြနဲ႔ အတူ ​ေမြး​ေန႔လုပ္​ၿပီးမွ ည​ေနဆို ကြၽန္​​ေတာ္​ကို သီးသန္​႔လိုက္​​ေကြၽး​ေနၾက သူငယ္​ခ်င္​းႏွစ္​​ေယာက္​ ကိတ္​မုန္​႔ခြဲ​ေနၾက...'

ပံုမွန္​ကိစၥတစ္​ခုသာဆို မသြား​ေတာ့တာမ်ဳိး ဒါမွ မဟုတ္​လည္​း မနက္​ပိုင္​း ruto အားတဲ့အခ်ိန္​ကို ​ေျပာင္​း​ေပးႏိုင္​​ေသာ္​လည္​း အခု doyoung ​ေၾကာင္​့ ဆိုတာသိ​ေတာ့ junkyu ဘယ္​လို မွ အ​ေလ်ာ့မ​ေပးႏိုင္​​ေတာ့ ...ဒါနဲ႔ မနက္​ျဖန္​က doyoung ​ေမြး​ေန႔တဲ့လား...?သူ ​ေသခ်ာ မသိသလို သိစရာအ​ေၾကာင္​းလည္​း မ႐ွိဘူး​ေလ...

'မသိဘူး မနက္​ျဖန္မွ မသင္​ရရင္​ မသင္​​ေတာ့ဘူး...'

'Kyu ရယ္​ ​ေနာက္​ရက္​​ေတြ ဘယ္​​ေန႔ပဲ ျဖစ္​ျဖစ္​ သင္​​ေပးမယ္​​ေလ မနက္​ျဖန္​ တစ္​ရက္​... တစ္​ရက္​​ထဲ​ေလ ​ေနာ္​...စိတ္​မဆိုးပါနဲ႔...'

'Ruto က ငါ့ကို doyoung ​ေလာက္​ မခင္​ဘူး...'

'Kyu ရယ္​ အဲ့လို မဟုတ္​ပါဘူး ...kyu နဲ႔ ခင္​ၿပီးထဲက ကြၽန္​​ေတာ္​ doyoung ထက္​​ေတာင္​ kyu နဲ႔ပဲ အတူ႐ွိတာ မလား ...မနက္​ျဖန္​က​ေတာ့ ​ေမြး​ေန႔မို႔ပါ...​ေနာက္​ရက္​​ေတြဆို kyu နဲ႔ပဲ ႐ွိ​ေနမွာပါ...'

CheckmateWhere stories live. Discover now