ep-6

354 64 5
                                    

မနက္​ အိပ္​ရာႏိုးႏိုးျခင္​း ruto သူ႔​ေဘးက လူကိုၾကည္​့ၿပီး ႐ုတ္​တရက္​လန္​႔သြားမိသည္​ ၿပီးမွ ညက အ​ေၾကာင္​း အရာ​ေတြကို ျပန္​​ေတြးရင္​း သူ႔ဘက္​ကို လွည္​့ကာ ခုခ်ိန္​ထိ စိတ္​​ေအးလက္​​ေအး အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ အ႐ႈပ္​ထုတ္​​ေလးကို ျပန္​ၾကည္​့မိျပန္​သည္​....ဆူပုတ္​ၿပီး ​ေဒါသထြက္​​ေနတဲ့ ပံုမ်ဳိးမဟုတ္​ပဲ ႏွစ္​ႏွစ္​ၿခိဳက္​ၿခိဳက္​ အိပ္​​ေနတာက ခ​ေလးလိုပဲ ပါး​ေလး​ေတြ ​ေဖာင္​းၿပီး တစ္​ကယ္​ကို အျပစ္​ကင္​းတဲ့ ပံုစံ​ေလးက koala အ​ေကာင္​​ေပါက္​​ေလးနဲ႔​ေတာင္​ တူ​ေန​ေသးတာ ....

'ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းရဲ႕သားနဲ႔ ဘာလို႔ ခပ္​ဆိုးဆိုးပံုစံမ်ဳိး လုပ္​​ေနရတာလည္​း...'

သူ႔ဘာသာ​ေရရြတ္​လိုက္​မိ​ေပမဲ့ တစ္​ဖက္​က မ်က္​လုးံ ဖြင္​့ၾကည္​့လိုက္​တာမို႔ ruto လန္​႔သြားရသလို အ႐ႈပ္​ထုတ္​​ေလးကလည္​း အံျသ​ေနပံုရၿပီး သူ႔ကို မ်က္​လုးံ အျပဴးသားနဲ႔ ျပန္​ၾကည္​့​ေနသည္​....

'မင္​းက ဘာလို႔ ငါအခန္​းထဲ ​ေရာက္​​ေနတာလည္​း ..?'

'႐ူး​ေနတာလား ..​ေသခ်ာၾကည္​့ပါဦး ..ခင္​ဗ်ား ဘယ္​သူ႔ အခန္​းထဲ ​ေရာက္​​ေနတာလည္​းလို႔ ..'

မ်က္​လုးံ စဖြင္​့တာနဲ႔ ခပ္​စြာစြာ​ေျပာလာတဲ့ သူကို ၾကည္​့ၿပီး ruto ရီခ်င္​သလို သူ႔ျပန္​​ေျပာလိုက္​​ေတာ့မွ ျပဴးတူးၿပဲတဲ နဲ႔ အခန္​းအႏွံ႔လိုက္​ၾကည္​့​ေနတာ​ေၾကာင္​့ ျပဳးံမိျပန္​သည္​...

'​ေနပါဦး ..အခု ဒါက မင္​းအခန္​းဆို ..ငါက ဘာလို႔ မင္​းအခန္​းထဲ ​ေရာက္​​ေနတာလည္​း ...?'

'အင္​...ခင္​ဗ်ားတစ္​ကယ္​ပဲ မမွတ္​မိ​ေတာ့တာလား ..? ညက ခင္​ဗ်ား ဘားမွာ ​ေသာင္​းက်န္​း​ေနတာ လာ​ေခၚဖို႔ ဖုန္​းဆက္​လို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​က ကူညီ​ေပးတာ​ေလ..'

'ငါကလား...?'

'ဟုတ္​တယ္​​ေလ ...ဘာလည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​ကမ်ား ခင္​ဗ်ားကို ကားတင္​​ေျပးလာတယ္​ ထင္​​ေနတာလား...'

'ငါ​ေသခ်ာ မမွတ္​မိ​ေတာ့လို႔ ​ေမးတာ​ေလ ..ဘာလို႔လည္​း..'

ခုခ်ိန္​ထိ သူ႔ကို​ေက်းဇူးတင္​စကား တစ္​လုးံမွ မ​ေျပာတဲ့အျပင္​ ဘုကလန္​႔​ေတြႀကီး ​ေျပာ​ေနတဲ့ ​ေ႐ွ႕က လူကိုၾကည္​့ၿပီး ​ေစာ​ေစာက ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတယ္​လို႔ ​ေတြး​ေနမိတဲ့ ငါက ႐ူး​ေနတာ​ေနမွာလို႔ ruto ကိုယ္​့ဘာသာ ​ေျပာ​ေနမိသည္​ ...

CheckmateWhere stories live. Discover now