ep-13

309 56 0
                                    

Ruto တစ္​​ေနကုန္​ doyoung နဲ႔ ​ေလ်ွာက္​သြား​ေနရ​ေပမဲ့ စိတ္​က​ေတာ့ kyu ဆီပဲ ​ေရာက္​​ေနသည္​ ..သူတစ္​မနက္​လုးံ ဖုန္​းဆက္​လည္​း မကိုင္​ massage ပို႔လည္​း စာမျပန္​ႏွင္​့မို႔ သူစိတ္​​ေတြ ပူ​ေနသည္​ ...ဟိုတစ္​ခါလို ဘားမွာ မူးၿပီး ​ေသာင္​းၾကမ္​း​ေနမလား ...ဒါမွ မဟုတ္​ သူ႔ကို ​ေဒါသထြက္​ၿပီး ဘယ္​သူ႔ကို ျပသာနာလိုက္​႐ွာ​ေနျပန္​ၿပီးလည္​း အ​ေတြးမ်ားႏွင္​့ ဘာမွ အာ႐ုံမစိုက္​ႏိုင္​​ေတာ့ .....

'Ruto ...မင္​း ဘာစားမွာလည္​း...'

'ဟင္​..​ေအာ္​ ရတယ္​ ရတယ္​..မင္​းစားခ်င္​တာပဲ ဝယ္​​ေလ..'

တစ္​မနက္​လုးံ စိတ္​နဲ႔ လူနဲ႔မကပ္​သလို အခု ႐ုပ္​႐ွင္​႐ုံ​ေရာက္​တဲ့အထိ ဖုန္​းကို ၾကည္​့လိုက္​ ပိတ္​လိုက္​ ဖြင္​့လိုက္​ နဲ႔ ဂနာမၿငိမ္​ျဖစ္​​ေနတဲ့ ruto ကိုၾကည္​့ၿပီး doyoung စိတ္​ထဲ ဝမ္​းနည္​းလာသည္​ ...​ေသခ်ာ​ေပါက္​ ruto မွာ တစ္​ျခား သူ႐ွိ​ေနတယ္​ ထင္​တယ္​ ..ဘယ္​သူ ျဖစ္​ႏိုင္​မလည္​း ...​သူ႔တို႔ အလယ္​တန္​း​ေက်ာင္​းသား ဘဝထဲက မိန္​းခ​ေလးၾကားထဲ ​ေရပန္​းစားသူ႔မို႔ ruto ကို စိတ္​ဝင္​စားတဲ့ မိန္​းခ​ေလး​ေတြက​ေတာ့ အမ်ားႀကီးပါ ဒါ​ေပမဲ့ ..ruto က ဘယ္​သူ႔ကိုမွ စိတ္​ဝင္​စားခဲ့တာ မဟုတ္​....

'ruto ..မင္​း..တစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​ ဖုန္​းကို ​ေမ်ွာ္​​ေနတာလား..'

'မ​ေမ်ွာ္​ပါဘူး...ဘာလို႔လည္​း..?'

'မသိဘူး​ေလ...မင္​းက တစ္​ခ်ိန္​လုးံ ဖုန္​းကိုပဲ ၾကည္​့​ေနလို႔...'

'ဘာမွ မဟုတ္​ပါဘူး...လာ ႐ုပ္​႐ွင္​ျပ​ေတာ့မယ္​ ငါတို႔ အထဲ ဝင္​ရ​ေအာင္​....'

႐ုပ္​႐ွင္​႐ုံထဲ​ေရာက္​​ေတာ့လည္​း ႐ုပ္​႐ွင္​ဇာတ္​လမ္​းက ruto ကို မဖမ္​းစားႏိုင္​ပါ..သူ kyu ကိုသာ massage ​ေတြ ဆက္​ပို႔​ေနမိသည္​...

"Kyu  စိတ္​ဆိုး​ေနတာလား..."
"Kyu ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုို စာျပန္​ပါဦး..."
"Kyu စိတ္​မဆိုးပါနဲ႔​ေတာ့..."
"Kyu မင္​းဘားကို​ေရာက္​​ေနတာ​ေတာ့ မဟုတ္​ဘူးမလား."
"Kyu အခု မင္​းဘယ္​မွာလည္​း.."

သူက သာအဆက္​မပ်က္​ပို႔​ေန​ေပမဲ့ kyu ဆီက​ေတာ့ ျပန္​စာမလာ kyu အဲ့​ေလာက္​ စိတ္​​ေကာက္​တက္​မွန္​း သူမသိပါ အဲ့လိုပဲ ..သူအဲ့​ေလာက္​ ​ေခ်ာ့တက္​မွန္​းကိုလည္​း သူ႔ကိုယ္​သူ ခုမွ သိသည္​ ..ဒါကလည္​း kyu မို႔ သူဒီ​ေလာက္​ ​ေခ်ာ့​ေနမိတာထင္​တယ္​....ဇာတ္​ကြက္​တစ္​ခုမွကို သူ႔သတိမထားမိ​ေပမဲ့ ႐ုပ္​႐ွငိက​ေတာ့ ၿပီးသြားခဲ့ၿပီ ....

CheckmateWhere stories live. Discover now