ep-11

293 52 1
                                    

'junkyu မင္​း​ေပၚလာ​ေသးတယ္​​ေနာ္​....'

သူ႔ကို​ေတြ႔တာနဲ႔ ခပ္​ရြဲ႔ရြဲ႔​ေျပာလာတဲ့ jihoon စကား​ေၾကာင္​့ သူရီလိုက္​သည္​....​ေျပာလည္​း ​ေျပာခ်င္​စရာ သူကလည္​း ဒီတစ္​ပတ္​လုးံ ruto နဲ႔ပဲ အခ်ိန္​ကုန္​​ေနခဲ့တာမလား ....

'အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​ ျဖစ္​​ေနၿပီလား ..ငါက '

'jihoon ​ေျပာလည္​း ​ေျပာစရာပဲ...ဒီရက္​​ေတြ မင္​းက ​ေပ်ာက္​​တာက မ်ား​ေနၿပီ  ​အခန္​းထဲမွာၾက​ေတာ့ စာသင္​​ေနရတာနဲ႔ ​ေသခ်ာစကားမ​ေျပာျဖစ္​...ဘားကိုလည္​း မလာနဲ႔ ..​ေျပာပါဦး rutoနဲ႔ ​အ​ေျခအ​ေန ...'

'အထူးတလည္​​ေတာ့ ဘာမွ မ႐ွိပါဘူး ဒီရက္​ပိုင္​း ruto နဲ႔ ​ေတြ႔ျဖစ္​​ေနတယ္​  ​ဒီ​ေလာက္​ပါပဲ ....'

'ဒါပဲလား...?'

'အင္​း​ေလ ..ဒါပဲ​ေပါ့ မင္​းက ဘာသိခ်င္​တာတုးံ jihoon ရ..'

'ငါက​ေျပာတာကကြာ ...ruto က မင္​း​ေပၚ ဘယ္​လို စိတ္​အ​ေျခအ​ေန ႐ွိ​ေနၿပီလည္​း ဘာလည္​း ညာလည္​း​ေပါ့...'

'အဲ့ဒါ​ေတာ့ ငါလည္​း ႀကိမ္​း​ေသ​ မ​ေျပာတက္​​ေသးဘူး ..ဒါ​ေပမဲ့ ငါ့ဖုန္​းဆက္​လို႔ ​ေခၚတိုင္​း​ေတာ့ လာ​ေပးတယ္​...'

'အဲ့​ေတာ့ doyoung ထက္​ မင္​းကို အခ်ိန္​​ေပးတယ္​​ေပါ့ အဲ့လိုလား...'

'​မဟုတ္​ဘူး suk ..ငါ သူနဲ႔​ေတြ႔တာက ​ေက်ာင္​းျပန္​ခ်ိန္​မွ ..doyoung က သားလိမ္​မာ​ေလး သိပ္​လုပ္​ျပခ်င္​​ေတာ့ ​ေက်ာင္​းၿပီး ရင္​ အိမ္​တန္​းျပန္​တာမ်ားတယ္​​ေလ ....'

'မင္​း​ေျပာ​ေတာ့ doyoung ကို စိတ္​အ​ေႏွာကိအယွက္​​ေပးခ်င္​တာဆို ...အခုၾက​ေတာ့ ruto နဲ႔ ဒိတ္​​ေနတာလား ...?'

'ရားးးးparkjihoon ငါ​ေျပာတာ​ေလး နား​ေထာင္​​ေပးပါဦး ...ငါက ​ေလာ​ေလာဆယ္​ doyoung နဲ႔ ထိုက္​တိုက္​မ​ေတြ႔​ေသးတာ ငါနဲ႔ ruto က အခုမွ ခင္​တာ​ေလ ၿပီး​ေတာ့ ဟိုတစ္​ခါ လာ​ေခၚခိုင္​းတုးံကလို မျဖစ္​မ​ေန ကိစၥမ်ဳိးမဟုတ္​ပဲ ​ေခၚဖို႔ ကမလြယ္​ဘူး​ေလ အဲ့​ေတာ့ ဒီရက္​ထဲ သူနဲ႔ ပိုရင္​းႏွီး​ေအာင္​ ႀကိဳးစား​ေနတာ....'

'အဲ့​ေတာ့ အခု ပိုရင္​းႏွီးလာၿပီ​ေပါ့ ..အဲ့လိုလား ..?'

'အင္​း..အဲ့လို​ေျပာလို႔ရတယ္​ ...ငါ​ေျပာတဲ့ စင္​ဒရဲလား ဇာတ္​​လမ္​း​ေၾကာင္​့ သူက ငါ့ကို သနား​ေနပံုရတယ္​ ​ေသခ်ာ ​ေပါင္​းၾကည္​့​ေတာ့လည္​း ruto က မဆိုးပါဘူး ​ေပါင္​းလို႔ သင္​းလို႔​ေကာင္​းပါတယ္​....'

CheckmateWhere stories live. Discover now