ep-12

301 52 0
                                    

မနက္​ မိုးလင္​းထဲက ႐ႈိးစမိုးအျပည္​့ ျပင္​ဆင္​ၿပီးထြက္​သြားတဲ့ doyoung ကို ၾကည္​့ၿပီး junkyu ​စိတ္​မၾကည္​​ေတာ့..သူ႔ကို ျငင္​းလိုက္​တဲ့ ruto ကိုလည္​း ​ေတြးၿပီး ​ေဒါသထြက္​​ေနသည္​.....

'သားႀကီး...ထူးထူးျခားျခား ဒီ​ေန႔ပိတ္​ရက္​ကို ဘယ္​မွ မသြားဘူးလား...?'

'မသြားဘူး ...အပါး..'

'သားႀကီးက ..ဒီ​ေန႔ အိမ္​မွာပဲ ႐ွိမယ္​ဆို စားခ်င္​တာ႐ွိရင္​ ​ေျပာ​ေလ အိုးမားခ်က္​​ေပးမယ္​...'

သူ႔တစ္​ခုခု​ေျပာမယ္​ ျပင္​လိုက္​ၿပီးမွ အပါး​ေ႐ွ႕မွာမို႔ သူ႔ဘာမွ မ​ေျပာျဖစ္​​ေတာ့ ...သက္​သက္​အပါး​ေ႐ွ႕ အမွတ္​ဝင္​ယူ​ေနတာ ...'

'ရတယ္​ ႀကိဳက္​တာခ်က္​....အကုန္​စားတယ္​..'

'အဲ့ဆို သားႀကီး အပါး ကုမၸဏီ ခဏသြားဦးမယ္​ အလုပ္​​ေတြမ်ား​ေနလို႔ ပိတ္​ရက္​ကို​ေတာင္​ မနားရဘူး... သားႀကီးလည္​း...အခန္​းထဲပဲ ​ေနမ​ေနနဲ႔ဦး​ေနာ္​...ဟုတ္​ၿပီလား ...'

'ဟုတ္​ကဲ့ပါ ..အပါး ..'

အပါး ကုမၸဏီ ကိုထြက္​သြားတာနဲ႔ သူလည္​း သူ႔အခန္​းထဲ ျပန္​လာခဲ့ၿပီး ဘာလုပ္​လို႔ လုပ္​ရမွန္​းမသိ ​ေယာင္​ခ်ာခ်ာ ျဖစ္​​ေနရင္​.. hooni ဆီ ဖုန္​းဆက္​ဖို႔သတိရမိသည္​...

'ဟယ္​လို..hooni ..မင္​းဘယ္​မွာလည္​း..?'

'ငါလား..အခု အိမ္​မွာ​ေလ...ဒါနဲ႔ ပိတ္​ရက္​ကို မင္​း​ေကာင္​​ေလးနဲ႔ မဒိတ္​ဘူးလား...'

'ငါ့​ေကာင္​​ေလး...​ေအးးး Parkjihoon မင္​း​ေတြ႔ရင္​ ​ေသပီသာမွတ္​ သိလား...'

'စိတ္​မဆိုးပါနဲ႔ my kyu ရယ္​ ငါ့က စတာကို ...'

'စမ​ေနနဲ႔ ငါစိတ္​ၾကည္​မ​ေနဘူး​ေနာ္​...'

'အဲ့ဆို ည​ေန suk တို႔ ဘားကို လာခဲ့​ေလ ..ငါလည္​း ႐ွိ​ေနမယ္​ ...အဲ့ၾကမွ ​ေသခ်ာ​ေျပာျပ မင္​းစိတ္​မၾကည္​ရတဲ့ အ​ေၾကာင္အရင္​း....'

'Ok အဲ့ဆို ည​ေန ​ေတြ႔မယ္​ ...'

Jihoon နဲ႔ ဖုန္​း​ေျပာၿပီး သူ႔ ထမင္​းစားဖို႔ ​ေအာက္​ထက္​ကိုဆင္​းလာၿပီး ထမင္​းစားပြဲမွာ ဝင္​ထိုင္​လိုက္​သည္​....ဝက္​နံ႐ုိး အခ်ဳိ​ေပါင္​း ကင္​ခ်ီဟင္​းရည္​နဲ႔ ၾကက္​ဥလိပ္​​ေၾကာ္​ ၿပီး​ေတာ့ တစ္​ျခား ဟင္​း​ေတြ ...ဒီဟင္​း​ေတြက သူအရမ္​းႀကိဳက္​လို႔ အိုမား႐ွိတုးံကိုဆို အျမဲ ခ်က္​​ေပး​ေနၾက ဟင္​း​ေတြ မလား....

CheckmateWhere stories live. Discover now