Junkyu တစ္ေနကုန္ စာသင္ေနတာကို စိတ္မဝင္စား ညေန doyoung တို႔ ႐ုပ္႐ွင္သြားၾကည့္တာကို ကဖ်က္ကရက္ဘယ္လို လုပ္ရမလည္းပဲ တစ္ခ်ိန္လုးံ ေတြးေနမိသည္...
'ငါတို႔ရဲ႕ angry bird ေလး ဘာေတြ အလိုမက်ျဖစ္ေနလည္း..?'
'ရားးးparkjihoon ငါ့ကို အဲ့လို မေခၚပါနဲ႔လို ေျပာထားတယ္မလား...'
'Jihoon ေခၚလည္း ေခၚခ်င္စရာပဲ မင္းကို ၾကည့္လိုက္တိုင္း အျမဲ ႏႈတ္ခမ္းကဆူေနၿပီး ေဒါသႀကီးေနတာကို..ၿပီးရင္ တစ္ေလာကလုးံကို မင္းပဲ႐ွာေကြၽးေနရသလို ႐ုပ္မ်ဳိးနဲ႔ အဲ့ဒါေၾကာင့္လည္း မင္းအေၾကာင္းသိေနတဲ့ ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္ အျပင္ မင္းမွာ သူငယ္ခ်င္း အသစ္မရတာ ..'
'ငါကလည္း သူငယ္ခ်င္းအသစ္ လိုခ်င္မေနပါဘူးေနာ္ ..'
Suk အေျပာကို ဘာမွမျဖစ္သလို ေျပာလိုက္ရေပမဲ့ junkyu နည္းနည္းေတာ့ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတယ္..အိုမား ႐ွိတုးံကဆို junkyu ဆိုတာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတက္ၿပီး ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရး အရမ္းေကာင္းတဲ့ ခေလးတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ႀကီးျပင္းလာခဲ့ရတာ မဟုတ္လား ေနာက္ပိုင္း ဟိုသားအမိႏွစ္ေယာက္ေၾကာင့္သာ သူ႔မွာ အပါးကိုလည္း ေဒါသထြက္ သူ႔ဘဝကိုလည္း မေက်နပ္နဲ႔ ေလာကႀကီးကို အရြဲ႔တိုက္ရင္းအခုလို လူေတြ ၾကားမွာ အျမင္ကပ္ခ်င္စရာေကာင္းတဲ့ ပံုစံမ်ဳိး ထြက္ေနတာ အဲ့ဒါေၾကာင့္လည္း ငယ္ငယ္ထဲက ေပါင္းတဲ့ suk နဲ႔ hooni ကလြဲရင္ သူမွာ တစ္ျခားသူငယ္ခ်င္း မ႐ွိတာေပါ့ .....
'Junkyu ya ...ငါကေနာက္လိုက္တာပါ စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားတာလား...?'
အေတြးေတြနဲ႔ ခဏ ၿငိမ္သြားတဲ့ သူ႔ကို suk က စိတ္ပူသလို ေမးလာေတာ့ သူျပဳးံမိတယ္ သူ႔ကို စိတ္ပူၿပီး သူ႔ေျပာသမ်ွ လိုက္ျဖည့္ဆည္းေပးတာ ဒီ သူငယ္ခ်င္းေလးႏွစ္ေယာက္သာ ႐ွိတယ္မဟုတ္လား ...ဒါနဲ႔ suk က ဘားဆိုင္ ဒီေန႔ထိုင္ေပးရမဲ့ ေန႔ပဲ သူ အၾကံတစ္ခု ေတြးလိုက္မိတယ္haruto သူ႔ကို လုးံဝ ျငင္းလို႔မရမဲ့ အၾကံမ်ဳိး....