חנויות רבות הרכיבו קניון שבו היו אינספור אנשים; זוגות, יחידים, חבורות. סור, דיימונד, פרינס, שון, סקול, האטי ותום צעדו יחד בחיפוש אחר תחפושת זוגית למסיבה הלילה, אליה סור ורבולט צריכים להסתנן."אני עדיין לא מבין למה אני צריך משלחת איתי כדי למצוא תחפושת," אמר סור בשעה שאחריו הלכו השאר שהציצו על חנויות הבגדים.
"אנחנו רוצים לעזור בחיפוש," אמר תום בחיוך לפני שהצביע על החנות הקרובה. "יש פה תחפושות, אפשר להיכנס לבדוק." הבנים הסתכלו גם הם רק כדי למצוא את הפריטים הצבעוניים מסודרים על מדפים ותלויים על קולבים.
"הגיוני לא? עוד מעט ליל כל הקדושים," הזכיר שון בעודו נכנס אל החנות ראשון. הוא הביט על התקרה שעכבישים ונחשים נתלו על חוטים, ההכנות כבר בעיצומן.
"אז חשבת על רעיון?" שאל סקול בזמן שבחן את אחיו התאום שחיפש תחפושת בין הגלגלים שהכילו מספר רב של תחפושות, מצחיקות ומפחידות כאחד.
"לא, מעולם לא התחפשתי," אמר סור לפני שהתכופף על ברכיו על מנת לסרוק את המדף התחתון. הוא לא צריך רק תחפושת לעצמו אלא לו ולרבולט למרות שלא ממש רצה לראות את פרצופו. גם אמש הגבר ישן על הספה, גורם לסור להבין שאולי הוא לא יחזור לחדרו יותר וזה גרם לו להיאנח בכעס לפני שחזר לחפש אחר תחפושת.
"מה עם זאת?" שאל פרינס שהרים תחפושת של שוטר אך סור רק הניד את ראשו לשלילה, הוא ממש לא הולך להתחפש לשוטר, אפילו לא בצחוק. "וזאת?" הרים תחפושת של רופא.
"פרינס, את הפנטזיות הקינקיות שלך תשמור לקינג שלדעתי מאוד ישמח לראות אותך בבגדים האלה. אבל הייתי הולך על האחות." פרינס הסמיק למשמע המילים הגסות לפני שהסתכל על התחפושת של האחות שהייתה תלויה ממש לידו, קינג באמת ירצה לראות אותו בתחפושת הזאת?
"סור, לדעתי אתה עומד להודות לי כל-כך!" אמר דיימונד לפני שהסתובב אל הגבר שהרים גבה לפני שפער את עיניו לתחפושת שהייתה בדיוק לטעמו.
"דיימונד, זה מושלם!" קרא סור, מתקדם אליו כדי להוציא את התחפושת מהשקית שלה. תחילה בחן את המכנסיים שחולקו לשני צבעים, חצי כחול, חצי אדום. לאחר מכן הוציא חולצה קרועה שהורכבה מצבעים של אדום ולבן. הג'קט היה פריט הלבוש האחרון שבדומה למכנסיים, הורכב משני צבעים גם כן. "יא, יש גם את השרשרת." הוא שלף את הקולר הגדול עליו כתוב באותיות מוזהבות 'PUDDIN'.
"באמת מתאים לך הארלי קווין," אמר האטי בצחקוק. ממשיך להסתכל על התחפשות הרבות בהתלהבות, הוא אוהב את החג הזה יותר מכל החגים, אפילו יותר מצד ההודיה שהיה החג היחיד שראה את הוריו לכמה שעות.
"האטי, אני הארלי הגרסה הגברית!" אמר סור תוך שהעיף את הפוני בהתנשאות מזויפת. "אגב, דילן יאהב את התחפושת הזאת עליכם..." לחש לאוזן שהפכה ורדרדה לפני שהראש הושפל אל התחפושת שהייתה בידו. חצאית מיני שחורה וחולצת בטן עם מחשוף וכמובן דגל משבצות, כן, זוהי הייתה תחפושת של נהגת מירוצים. "תיקח לך ולסקול."
YOU ARE READING
The green shadow of soring revolt
Acciónהחיים הם כמו כביש, עליות ומורדות ניצבות בכל מקום וכל מה שנותר לנו, הנוסעים, הוא לנווט את הרכב שנקרא ליבנו בין לבבות אחרים, מכוניות אחרות. ייתכן שנפגוש מהירים יותר, מהירים פחות, כאלו שעברו תאונות קשות וכאלה שפעם נסעו על הכביש ועכשיו לא. "חברים, אנחנ...