chapter 32

362 28 218
                                    

"מה אתם עושים?" שאל דילן כאשר ירד במדרגות על מנת לקחת לעצמו וכמובן לתאומים לשתות. הוא הביט בסור ששכב על רבולט בעודם מביטים בטלוויזיה. "לפחות זה לא מה שאני חשבתי שזה…" מלמל כשראה את הבגדים.

"אנחנו רואים אנימה כמובן! יש פה דברים מטורפים," הסביר סור לפני שלקח את ידיו של רבולט וכרך אותן סביבו. עיניו נדדו לשנייה לדילן שבחן את הטלוויזיה ולאחר מכן המשיך למטבח על מנת לקחת בקבוק מים מהמקרר.

"הו, דילן, אנחנו יוצאים היום, יש מרוצים. תודיע לכולם בבקשה כי סור לא נותן לי לקום," ביקש רבולט למרות שבתוך תוכו לא רצה כלל לקום אלא רק להמשיך לשכב עם אהובו ולחבקו אליו בזמן שהוא צופה באותה סדרה מצויירת.

"אני אודיע, נסה לא לסבול יותר מדי…" את הסוף לחש בעיקר לעצמו כשראה איך רבולט נושק לשקע צווארו המצולק של סור, גורם לו לחייך חיוך קטן ושמח, סוף-סוף חברו הטוב מאושר, באמת מאושר לאחר כל הזמן שהיה תמיד על המשמר.

הוא עלה בשקט במדרגות, לא מפספס את הגניחות של דיימונד שנשמע די נהנה וזה גרם לו לגחך לפני שנכנס לחדרו המשותף עם אהוביו רק כדי לצפות בהם מחובקים יחד כשהם ללא בגדים, מסגירים בדיוק מה עשו אמש לאחר שכולם הלכו לישון.

"הבאתי מים," הודיע לשניים שחייכו והתרוממו לא לפני שפרמו את החיבוק. דילן מזג את המים לכוסות ולאחר מכן הושיט לבני זוגיו שלקחו במהירות, שותים בחיפזון שגרם לגבר לחייך למראה החמוד וכמובן להידלק מעט למראה המים הזולגים מצד שפתיהם. "אתם תגרמו לי להשתגע…" לחש שעה שניקה את הטיפות שנפלו על החזה, כמעט וגונח לאותו מראה.

"אתה רוצה שוב?" שאל סקול לפני שהניח את הכוס על השידה, כך גם האטי ולאחר מכן טפסו על הגוף השרירי שהחל להזיע, מה שגרם להם לצחקק. האטי פשט את חולצת הפיג'מה מהגוף הגדול בעוד סקול פרם את הקשר של שרוכי המכנסיים.

"גאד, אתם כאלה מפתים," לחש כשהביט בגופים העירומים מבגד. אם היו שואלים את דילן מהי שלמות, ללא היסוס היה מצביע על השניים שגורמים לגופו לעלות באש של תשוקה ואהבה. מהר מאוד דילן מצא את עצמו עירום כביום היוולדו לפני שתפס בסקול והאטי, מושך אותם לנשיקה משותפת ששלושתם למדו יחד שהיא אפשרית.

"תשמור לי על המקום מידנייט," לחש סור לזאבו שליקק את פניו בשמחה. הוא עלה לקומה השנייה, רוצה לקחת את ניידו כדי לצלם את אהובו שנרדם על הספה כשהוא מחבק את מידנייט ללא ידיעתו, אפילו לא שם לב שסור הלך לשירותים ובמקומו תפס את המקום זאב שחור פרווה.

הוא עבר על פני חדרם של קינג ופרינס שישנו על פי המראה של המכורבלים. כשהמשיך ללכת לא יכל שלא לפספס את גניחות התאומים ואפילו דילן, גורם לו לגלגל את עיניו כשנזכר במה שאמר. מחדרם של דמיאן ודיימונד יכל לשמוע דיבורים למרות שנשבע ששמע את גניחותיו של חברו לפני עשרים דקות בערך.

The green shadow of soring revoltWhere stories live. Discover now