chapter 28

343 29 172
                                    

"חייבים לעשות קניות!" קרא דילן שחיפש בין ארונות המטבח משהו לנשנש בין הארוחות. הוא יצא מגבולות החדר, צועד לסלון שם הבנים שחקו בפלייסטיישן.

"כן… ספר לנו משהו שאנחנו לא יודעים," אמר דמיאן כשעיניו עדיין על המסך הרי זהו משחק שלו והוא לא יפסיד לטיירון. "קבענו שאנחנו הולכים בערב מעכשיו, שכחת?"

"אנחנו באמת חייבים לקנות יותר, יש בבית הזה יותר מדי נפשות," אמר רבולט והשאר הבנים הנהנו בהסכמה. "איפה לואן?" שאל כאשר לא ראה את אחיו בזווית עיניו.

"הוא יצא לשחק עם הכלבים בחוץ, סור, האטי, סקול, דיימונד, פרינס, שון, תום ורן איתו. סור יצא עם מידנייט וכולם הצטרפו," הסביר ראיין לפני שסובב את ראשו אל החלון שם הוא ראה את תום ולייקר משתוללים על הדשא.

"מידנייט פשוט עצום, כשהוא על שתיים הוא מגיע לגובה של סור," אמר טיירון לאחר שהפסיד לדמיאן שרקד בהתלהבות.

"אתה יודע מה זה לישון איתו על המיטה? סור לא מסכים שהוא ישן על הרצפה אז שלושתנו ישנים יחד ובזמן שהוא מתפרס להנאתו, אני צריך להסתפק בטיפה שאני מקבל…" הבנים גיחכו למשמע התלונות.

"אני לא רוצה לדמיין את זה אפילו… הוא ישן איתכם על המיטה, זה בלתי נתפס, סור ממש אוהב אותו אם הוא מסכים לו לעשות הכל." רבולט הנהן בראשו, מסביר לו ללא מילים שזה נכון.

"והכי נורא! סור נותן לו לישון לצידו. זה נוראי, הוא פשוט ישן איתנו כפיות! הוא מסדר לו את הראש על הכרית, מכסה אותו, נושק לראשו ומאחל לו חלומות נעימים! כשהוא היה גור, זה היה הרבה יותר קל." רבולט לא יכל שלא לחייך לעצמו, עם כמה שקשה לישון כך, הוא סוף-סוף יכול לישון עם סור כמו שרצה, למרות התוספת הגדולה מאוד שבאה עם בן זוגו.

"מה שכן, הפינוק השתלם לו, מידנייט שומר עליו ומגונן עליו יותר מבן זוג. אני לא מאחל לאף אחד להסתבך עם סור. לא מספיק הוא מסוכן לבד, יש לו זאב שיכול להרוג ועכשיו גם בן זוג שאם ייתן בוקס למישהו, לא ישאר לאדם פנים," אמר דילן אך ידע שמי שיפגע בתאומים לא יראה יותר אור יום.

"אני נגד אלימות אבל אם מישהו יניח עליו אצבע, אני אגרום לו לסבול. בדיוק כמו שאם מישהו יפגע בשון, טיירון סביר להניח שיהרוג אותו. דמיאן לא ישאיר לאדם שיפגע בדיימונד עצם לא שבורה. דילן, אני אפילו לא רוצה לדמיין… וקינג… אני ראיתי מה קרה לאדם האחרון שהתקרב לפרינס. הוא הראה לכולם כמה ניסיון יש לו באגרוף תאילנדי. לגביך ראיין, אני לא יודע." רבולט שם לב איך ראיין השפיל מבט בעצב.

"אני אוהב אותו. הסיפור שלי איתכם בכלל לא קשור לסיפור שלי ושל תום. התחלתי איתו בבר הרבה לפני שהכל קרה, לא חשבתי שהוא… המשפט "העולם קטן" כל-כך נכון… הייתה לנו אהבה תמימה של ברמן ולקוח. הייתי שם הרבה בגלל הרברט וכשתום ורן התחילו לעבוד שם, התאהבתי בו ברגע שראיתי אותו. כואב לי לקבל את זה שכך הכל הסתיים. באמת תכננתי איתו חיים אחרי שהכל יגמר," הסביר ראיין בדמעות.

The green shadow of soring revoltWhere stories live. Discover now