bölüm 16:
baba olmanın bazı zorlukları.‣
‣
‣Yemekler yendikten sonra bahçedeki oturma takımına geçmişler ve tatlı eşliğinde sohbete başlamışlardı. Oturdukları dakikadan beri San Taehyun'un başının etini yiyordu.
"Taehyun söylesene artık ya!"
"San, şu an seninle Wooyoung'un dedikodusunu yapmayı cidden istemiyorum."
San oflayıp Beomgyu'ya döndü. "Şu kocana bir şey söyle. Benim mürvetim söz konusu burada."
Beomgyu Taehyun'un hemen yanındaki San'a dönüp göz devirmekle yetinmişti. Tabii ki onun aşk hayatı yüzünden eşine kızmayacaktı.
San, Beomgyu'dan destek alamayınca tekrar Taehyun'un başını etini yemeye devam etti. Taehyun en sonunda oflayarak dibine giren San'ı hafif ittirdi.
"Yok sevgilisi falan. Rahat rahat yürüyebilirsin. Bana da Wooyoung hakkında soru sormayı bırak, git kendine sor. Numarasını boşuna mı aldın benden?"
San sevinçle yumruk yaptığı elini havaya kaldırmış ve "yes be!" demişti. Sesi biraz fazla yüksek çıkmış olacak ki, herkes onlara bakmıştı. Büyükler birkaç garip bakış attıktan sonra sohbetlerine döndü. Yeonjun "ne oldu?" derecesine göz kırptığında, San omuz silkip utançla başını yere eğdi.
Beomgyu onun bu haline kıkırdayıp kafasını iki yana salladığında, Taehyun da sonunda kurtulduğu için derin bir iç çekip kafasını eşinin omzuna yaslamış ve dönen sohbeti takip etmeye başlamıştı.
Büyüklerin konuştuğu siyaset muhabbeti hiç sarmadığı için gençlerin sohbetine dönmüştü. Kai, Yeonjun ve Soobin'i saçma sapan sorularıyla boğarken, ikili Kai'yi dövmemek için birbirlerini ikna etmeye çalışıyordu. Taehyun onların bu haline güldüğünde Beomgyu elini çenesine götürmüş ve hafif okşamıştı. "Ne oldu?"
"Kai'yi dövmemek için birbirlerini ikna etmeye çalışmalarına gülüyorum."
Taehyun'un söylediği şeyle Beomgyu da onlara dönmüş ve gülmüştü.
"Ee, bezini kim değiştirecek peki?"
Soobin dişlerinin arasından sakin tutmaya çalıştığı sesiyle konuştu. "Bu bilgiyi ne yapacaksın hiçbir fikrim yok ama tuvalet eğitimini yurttayken almış, bez takmıyor yani Kai."
Kai aklına gelen şeyle sesli bir şekilde gülüp eliyle Beomgyu'yu gösterdi. "Beomgyu Sejun'un bezini değiştirirken yüzüne çişini yapmıştı, hatırlıyor musunuz?"
Kai'nin dediği şeye büyüklerde dahil herkes sesli bir şekilde güldüğünde, Beomgyu aklına gelen anıyla "Ya Kai hatırlatmasana!" diye cırlamıştı.
Taehyun gülmemek için dudaklarını dişlese de, o da kendini tutamamış ve bir anda gülmeye başlamıştı. Beomgyu'nun o anki yüz ifadesini hatırladıkça gülesi geliyordu.
Sejun'un, Beomgyu'nun yüzüne çişini yaptığı gün:
Beomgyu minik bebeğini yatağa yatırdıktan sonra dikkatlice bezini çıkardı. "Ooo oğlum naptın ya. Bir şey de yemiyorsun ki doğru düzgün, nasıl çıkıyor bu senden anlamıyorum ben."
Taehyun odaya girdiğinde eşinin dediği şeye gülüp Sejun'un yanına uzanmış ve mis kokulu boynuna bir öpücük kondurmuştu. Sejun babasının öpücüğüne minicik ellerini havaya kaldırıp "Ba-ba-ba-ba" diyerek tepki verdiğinde, Taehyun heyecanla Beomgyu'ya baktı. "Gördün mü! Baba diyor işte! Bana baba diyor!"
Beomgyu oğlunun altını temizlerken, eşinin dediğine göz devirdi. "Taehyun ikimiz de babasıyız zaten. Önce anne dedi, önce baba dedi kavgası bize uygun bir kavga değil yani."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my family || taegyu
FanficTaehyun ve Beomgyu evli bir çifttir. "Sana dair hiçbir şeyden pişman değilim. Ne seninle evlendiğim için, ne senin uğruna yaptıklarım için, ne de yapacaklarım için. Hiçbirinden ufacık bir pişmanlığım bile yok. Sen benim ailemsin, sen benim en büyük...