bölüm 28:
benimle paylaşmanı istiyorum.‣
‣
‣"Ben sizi bir sürü özledim. Siz de beni özlediniz mi?"
Beomgyu kolları arasındaki oğlunun saçlarına okşarken sorusuna gülümsedi. "Çok özledik bebeğim."
Sejun utançla gülümseyip babasının göğsüne daha çok sokulmuştu. Babaları söz verdikleri gibi dönmüşlerdi. Şimdi de evlerinde onlarla hasret gideriyordu.
İkili 1 gün daha tatil yaptıktan sonra akşama doğru yola çıkmış ve dönmüşlerdi. Çok güzel vakit geçirdikleri bir tatil olmuştu ve tıpkı planladıkları gibi bu tatil ikisine de çok iyi gelmişti.
Sejun Beomgyu babasının kucağından kalkıp Taehyun babasına geçtiğinde Taehyun güldü. Bir saattir ikisi arasında dolanıp duruyordu. Kucağına aldığında elini yüzüne götürüp şefkatle okşadı. "Mi Cha ile güzel vakit geçirdiniz mi?"
"Evet babiş. Çok eğlendik. Ama Mi Cha futbol oynamasını sevmiyormuş o yüzden benimle oynamadı. Ama sonra Yeonjun amcam gelip oynadı benimle. Ve onu yendim!" Son söylediğini büyük bir heyecanla söylemesi babalarını güldürdü. Taehyun elini kaldırıp "İşte kimin oğlu! Çak bakalım!" dediğinde Sejun gülerek elini babasının büyük eline vurmuştu.
Beomgyu Taehyun'un söylediğine burun kıvırdı. "Aynı zamanda benim oğlum ama bu konuda sana çekmiş evet."
Taehyun gururlu bir ifadeyle omuzlarını dikleştirdiğinde Beomgyu onun bu tavrına güldü ve çenesinden tutup dudaklarına hızlı bir öpücük kondurdu.
Sejun babasının göğsüne bir kedi gibi saçlarını sürtüp esnedi. Taehyun kafasını hafif oğluna eğerek baktığında uykulu gözlerini gördü. "Uykun mu var güzelim? Hadi uyuyalım."Sejun hızlıca başını iki yana salladı. "Hayır babiş hayır. Ben sizinle vakit geçirmek istiyorum."
"Sonra vakit geçiririz bebeğim. Hem seninle birlikte biz de uyuyacağız."
Sejun birkaç saniye şüpheyle baksa da dudaklarını büzüp kafasını sallamıştı. Taehyun gülümseyip ayaklandığında Sejun kollarını sıkı sıkı boynuna dolamıştı. Beomgyu da ayaklanıp peşlerinden geldi. Sejun'u ortadaki tabureye çıkardıktan sonra bir yanında Beomgyu babası, diğer yanında Taehyun babası ile dişlerini fırçalamışlardı. Sejun babalarının köpüklü ağızlarına güldüğünde, Beomgyu gülüp yanağına bir öpücük kondurdu. Sejun yanağına bulaşan köpüğü silerken neşeyle kıkırdıyordu.
Daha sonra banyodan çıkıp odalarına gittiler. Sejun bu gece babaları ile uyumak istediğini söylemişti. Dün gece onlar yokken uyumak çok zor olmuştu. Bu yüzden bugün babalarına sarılıp huzurlu bir uyku uyumak istiyordu.
Yatağa girdiklerinde Sejun Taehyun babasına doğru sokulmuş, ona arkadan kollarını saran Beomgyu babasının elini tutmuştu. Beomgyu gülümseyip ensesine narin bir öpücük kondurduğunda Sejun gıdıklandığı için kıkırdamıştı. Taehyun onların bu haline gülümseyip oğlunun alnına sulu bir öpücük kondurdu. "İyi uykular bebeğim."
"İyi uykular babalarım."
Sejun uyumak için gözlerini kapattığında Taehyun sırtını okşamaya başladı. Bir süre sonra uykuya dalmıştı. Beomgyu elini oğlunun elleri arasından uyandırmamaya dikkat ederek çekti. Taehyun'un uykulu gözlerine gülümseyip elini göz altlarına götürdü ve okşadı. "İyi uykular aşkım."
Taehyun gülümseyip kafasını hafif yan çevirdi ve eline bir öpücük kondurdu. "Sana da sevgilim."
Güzel ama bolca oğullarını özledikleri tatilin sonunda, güzel bebekleri kolları arasında uyuya kaldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my family || taegyu
FanfictionTaehyun ve Beomgyu evli bir çifttir. "Sana dair hiçbir şeyden pişman değilim. Ne seninle evlendiğim için, ne senin uğruna yaptıklarım için, ne de yapacaklarım için. Hiçbirinden ufacık bir pişmanlığım bile yok. Sen benim ailemsin, sen benim en büyük...