bölüm 1:
minik şantajcı ve börek katili.‣
‣
‣
"Baba! Baaaabaalarrrr!"Taehyun duyduğu sesle yerinden sıçramış, uykulu gözlerini yüzüne vuran güneş ışığıyla daha çok kısmıştı. Ne oluyordu böyle sabahın köründe?
"Babalarrrr!"
Oğlunun sesini tekrar duyduktan sonra uyku moodundan tamamen çıkmış, korkuyla ayağa fırlamıştı. O sırada yastığın birini alıp hâlâ mışıl mışıl uyuyan Beomgyu'ya attı. Beomgyu da korkuyla yerinden sıçramış, hatta sıçramayı geçip yere düşmesiyle acı dolu inlemesi duyulmuştu. "Ah! Noluyo ya!"
"Kalk çabuk kalk! Sejun'a bir şey oldu galiba."
"Ne? Nolmuş?"
Taehyun cevap vermeden kendini odadan dışarıya attığında, Beomgyu da arkasından geliyordu.
"Sejun!?"
Taehyun bir hışımla oğlunun odasına daldığında odayı boş görmesiyle içindeki korku iki katına çıkmış, nefes nefese diğer odaları kontrol etmeye başlamıştı.
"Sejun? Oğlum nerdesin?"
O sırada duyduğu minik kıkırdama ile arkasını döndü. Minik çocuk mutfak kapısından kafasını uzatmış şirin şirin sırıtıyordu.
"Buradayım babiş ehehe."
Taehyun elini kalbine götürüp derin bir nefes bıraktı. Beomgyu ise adımlarını oğluna yöneltip şefkatle sarıldı.
"Korkuttun bizi..."
Taehyun da kocası ve minik oğlunun yanına gidip nefes nefese kollarını sardığında küçük çocuk dudaklarını büzdü.
"Özür dilerim babalarım... korkutmak istemedim..."
Taehyun oğlunun saçlarına şefkat dolu bir öpücük kondurdu.
"Tamam bebeğim sorun yok. Üzülme sen."
Beomgyu onların bu haline gülümserken burnuna gelen pis kokuyla birkaç kez burnunu çekti.
"Taehyun? Sen de yanık kokusu alıyor musun?"
"Kalbimin kokusudur..."
Gözlerini devirdi Beomgyu. "Kekolaşma be adam! Cidden yanık kokusu geliyor."
Taehyun da birkaç kez burnunu çektiğinde kokuyu almış ve yüzünü buruşturmuştu.
"EYVAH! YANDI BÖREKLERİM!"
İkiside duyduğu sesle mutfak kapısına dönmüş ve Kai'yi görmüşlerdi.
"Kai?"
Taehyun ayaklanıp mutfağa girdiğinde, fırından börekleri çıkarmaya çalışan Kai'ye bakıyordu şaşkınlıkla.
"Sen ne zamandır buradasın?"
Beomgyu ise kocasının aksine olayı sorgulamak yerine telaşla Kai'ye yardıma koşmuştu.
O sırada Sejun oflayarak içeriye girdi. "Of Kaiş ya! Yaktın mı böreklerimi? Ben babalara süpriz yapıcaktım. Of!"
Kai börekleri hafif yaralı kurtardığında derin bir nefes almıştı. "Kusura bakmayın küçük bey! O tatlı aile sarılmanızı izleyeyim derken unutmuşum."
Sejun ellerini beline koymuş koca bir adam gibi kaşlarını çatmış Kai'ye öldürücü bakışlar atarken, Beomgyu kahkaha attı.
"Ya sen bize sürpriz mi yapacaktın? Ben seni ne yapayım şimdi, yiyeyim mi ha?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my family || taegyu
FanficTaehyun ve Beomgyu evli bir çifttir. "Sana dair hiçbir şeyden pişman değilim. Ne seninle evlendiğim için, ne senin uğruna yaptıklarım için, ne de yapacaklarım için. Hiçbirinden ufacık bir pişmanlığım bile yok. Sen benim ailemsin, sen benim en büyük...