PÁR HÉTTEL KÉSŐBB
---Andy---
Ma fogok átköltözni az új otthonba, aminek, mint kiderült St. Louis a neve, már elköszöntem mindenkitől, elpakoltam a cuccaim, már csak anyát várom, hogy jöjjön értem.
10 perc múlva meg is érkezett, még az a szerencse, hogy jó sok zene van a mobilomon, mert különben nem tudom, hogy bírnám ki az 5 órás utat.
Az út során nem nagyon beszéltünk anyával, én zenét hallgattam, és vagy 3 órát aludtam, ő meg vezetett, és arra gondolt hogy hamarosan már a barátjánál lakhat.
AZ INTÉZMÉNYNÉL
Anya kitett, bekísért a portáig, és ment is tovább köszi szépen tényleg, maradhatott volna legalább míg a szobámba bemegyek, de ezek szerint fontosabb dolga is volt, na mindegy.
Amúgy a portás nagyon kedves volt, odaadta a szobakulcsom, és el is kísért a szobáig. Mondta, hogy ha kipakoltam, menjek le, és bemutat pár embernek. Ahogy beértem a szobába valami csodaszép látvány tárult elém, az egész szoba halványrózsaszín volt, pár képkeret volt a falon, ezért beleraktam a Jessicával készült képeimet, és máris otthonosabbnak éreztem. Aztán kipakoltam a cuccaim, és lementem a portára, a portás pedig bemutatott 2 srácnak, az egyikük Sonny volt, a másik meg Jack, nagyon kedvesek voltak, és elég jóba lettünk.
Talán nem is lesz olyan rossz itt.
És mint kiderült, Jack meg én egy suliba fogunk járni, csak nem egy osztályba, mivel ő egy évvel kisebb nálam.
Ma Sonny és Jack nagyjából körbevezettek a környéken, megmutatták a parkot, és boltba is elvittek, kicsinek tűnt elsőre a bolt, de valójában minden is van ott és belülről elég tágas. Szét is váltunk, hogy mindenki megvegye magának amit akar, én nagyban kerestem a kedvenc csokim a sorok közt, mikor megbotlottam, és nekiestem valakinek, de szerencsére elkapott, így nem estünk el, ránéztem, gyönyörű barna szemei voltak, és barna, kissé hullámos haja, ahogy belenéztem a szemébe elpirultam. Andy, fejezd ezt be, hallod, nem pirulhatsz el egy srác előtt, nem vagy meleg, szedd össze magad.
Ahogy feleszméltem rájöttem, hogy még mindig a kezében tart a srác, és éppen beszél hozzám, kicsit megráztam a fejem, hogy magamhoz térjek. Megkérdezte hogy jól vagyok-e, mire én mondtam, hogy igen, aztán letett. Bemutatkozott, a neve Rye, én mondtam, hogy Andy vagyok, nagyon kedves volt, segített összeszedni a cuccaim, mivel a kosárból minden kiesett ahogy elestem. Utána gyorsan siettem a pénztárhoz fizetni, mert nem akartam megváratni Jackéket.
Amint kiértem már indultunk is tovább, útközben pedig elmeséltem nekik a sztorit.
---Rye---
A srác miután összeszedtük a cuccait gyorsan távozott, nem sokkal később én is indultam, de őt már sehol sem láttam.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem - Randy ff.
FanfictionAndy Fowler egy 17 éves srác, akinek nem volt egyszerű élete, mindig bántották, és senki sem volt mellette, ha szüksége lett volna rá. De talán most minden megváltozik. Vagy mégsem? Rye Beaumont 22 éves, most kezd tanárként egy középiskolában, de mé...