---Rye---
Muszáj volt még leegyeztetnem pár dolgot Andyvel kapcsolatban, hogy hol tanult eddig, hol lakik, meg ilyenek, szóval hátramentem hozzá, és leültem mellé. Megtudtam, hogy már régóta árvaházban lakik, és messziről jött ide. A papírmunka után fontosabb dologról kellett beszélnem vele.
R: Szóval a diákom leszel ezek szerint... Nem mondom, nehéz lesz megszokni
Ez után a mondatom után legszívesebben fejbevágtam volna magam... „nehéz lesz megszokni"?! Gratulálok Rye, ha eddig nem jött rá, hogy bejön neked, akkor most már tuti tudja.
A: Hát igen Ry-, vagyis Mr. Beaumont
Miután ezt kimondta, Andy kissé szomorúan lehajtotta a fejét.
R: sulin kívül nyugodtan tegezz (muszáj volt mondanom valamit, nem akartam szomorúnak látni)
A: rendben
Olyan aranyosan mondta ki ezt a szót, és kissé el is pirult, olyan édes ilyenkor, már ezért a látványért megérte a tanári állás, mekkora szerencse, hogy épp az ő osztályát kaptam. Ezen muszáj volt mosolyognom. Rye, hahoo koncentrállj!
---Andy---
Rye azt mondta, nyugodtan tegezzem, és hogy nehéz lesz megszokni, hogy a tanárom lesz... Lehet ő is érez valamit? És egyszercsak elkezdett mosolyogni, nem lehet véletlen. Heyy, Andy ne éld bele magad, hisz látod, hogy semmit sem érez.
Biztos csak a barátnőjére gondol...
---Rye---
Mikor feleszméltem Andy elég szomorúan nézett maga elé, ezért megkérdeztem:
R: Jól vagy Andy?
Közben a hátára tettem a kezem, amitől elpirult. Hogy én mennyire imádom ezt a fiút...
A: I-Igen, Ry- vagyis Mr. Beaumont, végeztünk? Mehetek?
R: Igen, végeztünk, mehetsz nyugodtan.
És el is indult gyorsan kifelé... Lehet túl sok voltam? Tutira sok voltam neki, ahhj, már most elbasztad Rye, gratulálok. És ekkor Andy visszafordult az ajtóból, és félénken nézett rám.
R: Mit akarsz Andy?
Lehet kissé durván kérdeztem, mert Andy csak annyit mondott:
A: se-semmit
És kisietett a teremből
---Andy---
Rye annyira ideges volt, és olyan bunkón szólt hozzám, nem tudtam, mit csináljak, de nem akartam, hogy lássa ahogy elsírom magam, ezért inkább kisiettem a teremből, de a folyosón már futottam, az előző sulimban is azért bántottak mindig, mert túl érzékeny voltam, és más mint ők, nem akartam, hogy rögtön az első nap sírni lássanak, ezért muszáj volt találnom egy mosdót, szerencsére volt egy nem messze a teremtől.
Szerencsére senki sem volt ott, bementem az egyik fülkébe, és megállás nélkül folytak a könnyeim, minden amire gondolni tudtam, hogy megint mindent elrontottam... miért is hittem, hogy végre lesz valaki, akinek fontos vagyok, aki törődik velem?
---Rye---
Ahogy Andy kiment a teremből, gyors összeszedtem a cuccaim, és futottam utána, de már sehol sem láttam... Baszki Rye, hogy lehetsz ilyen hülye, de most komolyan?! Nagyon bepánikoltam, hogy merre lehet, közben fel-alá járkáltam a folyosón, mikor hallottam valamit az egyik wc-ből, így hát bementem, és hallottam, hogy valaki sír.
R: Andy, te vagy az?
A: Hagyj békén Rye! Menj innen!
R: Sajnálom, oké? Nem akartam bunkó lenni. Andy kérlek gyere ki, beszéljük meg légyszi.
A: Nem akarok beszélni veled, csak tűnj el!
Úgy csináltam, mintha kimennék a wc-ből, de halkan visszamentem, gondoltam megvárom, míg lenyugszik, és kijön, és milyen jól tettem...
---Andy---
Ahogy hallom, Rye elment, nekem pedig menni kéne órára, de a sírásom még mindig nem maradt abba, nincs itt senki, szóval kimegyek a csaphoz lemosni az arcom, az mindig segít megnyugodni.
Kinyitottam az ajtót, de ahogy kiléptem, megszédültem, és majdnem elestem.
---Rye---
Andy sírása azóta sem csillapodott, egyszercsak nyílt az ajtó, és megláttam őt ahogy jön ki. Fal fehér volt az arca, és nagyon sápadt volt, ahogy lépett, mintha elesett volna, ha nem kapom el, kiesik az ajtón, próbáltam szólongatni, de semmire sem reagált, elájult...
Baszki, most mi a francot csináljak? Hideg vízzel megtöröltem a homlokát, az ölembe vettem menyasszony pózban, fogtam a cuccait, kivittem a suliból, és a kocsim felé vettem az irányt.
Beültettem a kocsiba, én is beültem mellé, és irány a kórház. Elég hamar sorra is kerültünk, és míg Andyt vizsgálták, én írtam az igazgatónak, hogy mi történt, szerencsére megértő volt, és ma úgyis csak egy órám lett volna még, ez a jó abban, ha valaki infótanár. És az osztály, akikkel órám lett volna, ők is jól jártak, mert elmarad az az órájuk.
Közben kijött az orvos, mondta, hogy még nem kelt fel, de semmi baja, minden rendben lesz vele, csak pár napig pihennie kell, de haza lehet vinni.
Ahogy mondta, haza is vittem Andyt, természetesen hozzám, most itt fekszik mellettem az ágyon, én meg őt nézem. Annyira jól néz ki, szőke haja az arcába lóg, és csak fekszik nyugodtan.
Ryee, hagyd már abba, bármilyen édes is,nem lehetnek érzéseid a diákod iránt!
Kicsit kimentem levegőzni az erkélyre, hogy kiszellőztessem a fejem. Kellett is, már hiányzott a friss levegő, mivel már egy jó ideje itt fekszik nálam Andy. Most 12: 24 van, és kissé kezdek aggódni érte...
YOU ARE READING
Tiltott szerelem - Randy ff.
FanfictionAndy Fowler egy 17 éves srác, akinek nem volt egyszerű élete, mindig bántották, és senki sem volt mellette, ha szüksége lett volna rá. De talán most minden megváltozik. Vagy mégsem? Rye Beaumont 22 éves, most kezd tanárként egy középiskolában, de mé...