Már csak két napom van, és mennem kell újra suliba. Mit ne mondjak, gyorsan eltelt ez az idő. Az első pár nap nagyon nehéz volt, de muszáj volt rávennem magam, hogy távol maradjak tőle. Valahogy tudatosítottam magamban, hogy nekünk nincs jövőnk együtt. Ez elméletben már nagyon jól megy, remélem meg tudom oldani, akkor is, ha látom őt.
---Jack---
Mivel Andyvel egy suliba járunk, ezért mindig én kérem el a házikat az ofőjétől, aki eddig nagyon kedves volt, mindig összekészítette, meg megkérdezte, hogy hogy van Andy, de a nevem sosem kérdezte. Gondolom, mert látott Andyvel mikor hazahozta. Ma viszont megkérdezte. Épp a papírjai közt keresgélt valamit, mikor bementem az irodájába.
J: Jónapot Mr. Beaumont, Andy házijaiért jöttem.
R: Igen- igen, hogy is hívnak?
Miközben ezt kérdezte rám se nézett, csak keresgélt tovább.
J: Jack vagyok, Jack Duff, Andy...
Mikor kimondtam a nevem, hirtelen hátrafordult, és olyan szúrós tekintettel nézett rám, mintha legalább tönkretettem volna az életét, ráadásul nem engedte, hogy befejezzem a mondatot.
R: Persze, tudom...
Mondta flegmán, és azzal a lendülettel konkrétan hozzámvágta Andy házijait, kinyitotta az irodája ajtaját jelezve, hogy igen gyorsan menjek onnan. Nem tudom miért volt ilyen, de asszem mostantól nem bírom ezt a tanárt.
---Rye---
Tudom, tanárként nem szabadott volna ilyen bunkónak lennem, de egyszerűen nem hiszem el. Komolyan ezzel van együtt Andy?! Tudom, joga van azzal lenni, akivel csak akar, de miért pont vele?
---Jack---
Mikor hazaértem bevittem Andyhez a cuccokat, és még beszéltünk pár szót, majd átmentem Sonnyhoz, és elkezdtünk beszélgetni.
J: Hallod, Andy ofője ma full bunkó volt!
S: Te jó ég Jack, mit csináltál már megint?!
J: Nem csináltam semmit, most tényleg nem.! Eddig full normális volt, de mihelyst megtudta, hogy ki vagyok, vagyis a nevem, azóta nagyon paraszt.
S: Hmm..., ez tényleg fura, nem tudom, mi lehetett vele, lehet, csak rossz napja volt. De holnap már tuti normális lesz.
J: Hát, ha te mondod...
---Sonny---
Nagyon ajánlom neki, hogy ne legyen paraszt, különben megbánja, mert bárkitől megvédem Jacket, ő olyan, mintha a tesóm lenne, közel egyszerre kerültünk ide, és senki mást nem ismertünk, csak egymást. Ez 3 éve volt, azóta sok emberrel jóba lettünk, de ő az egyetlen, akire tesómként tekintek.
---Andy---
Épp Sonnyhoz mentem, hogy segítsen a háziban, mikor meghallottam, hogy miről beszélnek. Vajon miért volt vele bunkó Rye, hisz semmi oka nincs rá. Úgy voltam, hogy nem akartam zavarni őket, ezért inkább visszamentem a szobámba.
---Rye---
Az egész hét elég szar volt, valahogy semmi sem sikerült. Az osztállyal elég jól összebarátkoztunk, szerintem nem lesz baj velük, bár az a furi, hogy senki sem kérdezte, hogy Andyvel mi van? Mondjuk eddig csak egy órára találkoztak, szóval ebből a szempontból megértem.
Minden nap találkozni fogok velük, kivéve szerdán, mert heti 3 ofő óránk van, abból az egyik dupla, meg 2 infónk. Mondanám, hogy alig tűnt fel Andy hiánya, és hogy nem érdekel, de ez nem igaz. Legszívesebben ráírnék, hogy mi van vele, de ott van neki Jack, aki törődik vele, és annyira nem is rossz ember, szóval örülnöm kéne. Nem igen tudom most eldönteni, hogy várom-e, hogy visszajöjjön vagy nem, mert már nagyon szeretném látni őt, de ha itt lesz, sem lehetek más, muszáj lesz megjátszanom magam. Viszont nélküle olyan élettelen, és unalmas minden. Oké, Rye, nyugodj már meg, nehogy most bedepizz itt nekem, mert nem ér annyit. És szerintem elég egyértelmű, hogy semmit sem jelentesz neki, és nélküled is tök jól elvan!
Ma mikor jött Jack a házikért, megpróbáltam kulturáltan, tanárhoz illően viselkedni, ami elég jól ment, még én is meglepődtem. Azt mondta, Andyvel minden oké, és hogy holnaptól már jön suliba.
---Jack---
Nem tudom, miért mondtam, talán mert kedves volt, és úgy éreztem megérdemli, hogy tudja, hogy minden oké vele.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem - Randy ff.
FanfictionAndy Fowler egy 17 éves srác, akinek nem volt egyszerű élete, mindig bántották, és senki sem volt mellette, ha szüksége lett volna rá. De talán most minden megváltozik. Vagy mégsem? Rye Beaumont 22 éves, most kezd tanárként egy középiskolában, de mé...