--------- 13 --------

51 1 0
                                    


---Jack---

Tegnap, mikor mentem haza suliból busszal, volt a buszon egy nagyon helyes srác. De tudom, hogy láttam már párszor, csak azt nem tudom, hogy mikor, és hol.

Nagyon cuki volt Rye, hogy felajánlotta, hogy elvisz, de más terveim voltak...

Nem tudom, hogyan, de lekéstem a buszt XD.

És akkor láttam, hogy abba a megállóba jön éppen a srác is akit kinéztem magamnak, ahol épp én várom a buszt. Nem beszéltünk, mert zenét hallgatott, és nem akartam zavarni. Hamarost jött is a busz, ő szállt fel először, én pedig beültem elé. Majd megláttam, hogy a szék háttámlája mellett van a keze, oldalra fordultam, és néztem a kezét, és a kilátást. Szerintem nem vagyok normális, de legszívesebben megfogtam volna a kezét..., de nem tettem. Nem mertem, hülyének nézett volna.

Hamarost meg is érkeztünk a megállóhoz, ahol le kellett szállnom. Furcsálltam, mert ő is ott szállt le, ahol én, csak ő másfele ment.

Mikor beértem a suliba a tanár, akivel óránk volt éppen, kissé ideges volt, pedig csak 10 percet késtem, de valahogy nem tudott érdekelni.

---Andy---

Otthon kifaggattam Jacket, hogy mi van vele, és hát igen...Így már mindent értek.

Remélem összejön neki ezzel a sráccal, mert teljesen odavan érte, pedig még alig látta, és nem is beszéltek.

Estefelé Ryeal írogattunk, és elég sokáig beszéltünk. Egyre jobban szeretem őt, és egyre inkább elhiszem, hogy ez kölcsönös. Olyan jó érzés tudni, hogy végre van valaki, akire számíthatok, és aki mindig velem van.

---Írói szemszög---

Rye és Andy elég jól megvannak, nagyon sokat találkoztak az elmúlt hetekben, és egyre erősebb a kapcsolatuk. Jack azóta is teljesen odavan az ismeretlen srácért, akivel még azóta sem beszéltek. Andy egyre többet írogat Jessicával, és tervezik, hogy meglátogatják egymást, míg Rye azon gondolkozik, hogyan tölthetne még több időt Andyvel. A suliban még nem gyanítanak semmit Andyékről, mert elég jól meg tudták oldani, hogy sulin belül is találkozhassanak, feltűnés nélkül.

---Andy---

Most van ofő óránk, és éppen az osztálykirándulást tervezzük. Rye mindenki ötletét meghallgatja, és a legjobb, hogy mindegyik ötletet jónak tartja. Van egy olyan érzésem, hogy nehéz lesz így eldönteni, hogy hova menjünk. Bár nekem elsőre annyira nem tetszett most mégis az az ötlet a kedvencem, hogy menjünk el túrázni.

---Rye---

Andy nem mondta, hogy ő hova menne, vagy mit csinálna legszívesebben osztálykiránduláson, amit kicsit sajnáltam is. A többieknek viszont egy csomó ötletük volt, de a végén a kirándulás mellett döntöttünk és megpróbáltunk minden programot beiktatni. Még szerencse, hogy 3 napra megyünk.

Az óra végére el is terveztünk mindent, és mondtam nekik, hogy írják össze, hogy ki kivel szeretne egy szobába lenni. Egyre nőtt a hangzavar, mindenki szervezte, hogy ki legyen a szobatársa. Körbenéztem a terembe, és láttam, hogy Andy kissé szomorúan néz maga elé. Mondtam a többieknek, hogy ha megvan a szobabeosztás, akkor adják oda és mehetnek is. Már csak páran voltak a terembe, mikoris Andy kihozta a papírját.

---Andy---

Nem vagyok jóba senkivel, de ez egyáltalán nem zavar, én szeretek egyedül lenni. Az ilyen szitukban viszont kicsit szar érzés, hogy nincs senki akivel jóban vagyok.

Felírtam a nevem, és rajzoltam egy egyágyas szobát.

---Rye---

Mikor megláttam a lapját, nagyon sajnáltam. Rossz lehet, hogy nincsenek barátai az osztályból. Szóltam neki, hogy maradjon még egy kicsit, megnézni, hogy lehet-e egyágyas szobát kérni, már senki sem volt rajtunk kívül a teremben. Mint kiderült, csak kettő, vagy annál több ágyas szobák vannak...

R: Nem kérdés, velem leszel egy szobában!

A: De Rye... Nem lehet, te is tudod...

Mondta szomorúan.

R: Figyelj, nem fogom engedni, hogy olyanokkal legyél, akiket nem bírsz. Ezt sem osztályfőnökként, sem barátként nem hagyhatom.

A: Hát persze...!

Ezt elég flegmán mondta, és már indult is, de visszahívtam. Felálltam az asztaltól, és odamentem a tanári asztal elé, ő meg megállt srégen szembe velem, erre én magam elé húztam, és olyan közel mentem hozzá, amennyire csak tudtam, és mélyen a szemébe néztem.









Bocsi, ez kissé rövid lett... Ha tetszett a rész, kérlek nyomj egy VOTE-ot, és kommentben írd meg a véleményed.

Tiltott szerelem - Randy ff.Where stories live. Discover now