--------- 3 ---------

123 4 0
                                    

---Rye---

Ma lesz az első napom tanárként, mit ne mondjak, kissé izgulok, remélem jó osztályt kapok.

Nagyon korán kellett kelnem, mivel 6ra be kellett mennem a suliba, a sok adminisztráció miatt, hajnali 4:25kor megcsörrent a telefonom, felvettem, mire az exem Rachel hangját hallottam a vonal másik feléről, jó sokat ihatott, mert már alig tudott beszélni. Pár hónapja mentünk szét, mert folyamatosan megcsalt, persze mikor rájöttem, tagadta az egészet, utána meg már az volt, hogy sosem kellettem neki, és összejött valaki mással.

Most viszont nagyon nem volt kedvem beszélni vele, ezért elköszöntem valami ócska kifogással, és mikor megnéztem az időt, rájöttem, hogy el kéne kezdeni készülődni.

Gyors összekaptam magam, és már indultam is. Kissé messze lakok, szóval kocsival mentem. Körülbelül 10 perc alatt oda is értem, szerencsére még nem volt nagy a forgalom.

A suliban kb 2 órán keresztül folyamatosan ide-oda küldözgettek a különféle papírokkal, mivel mint kiderül ma jön egy új srác az osztályba, de már faszom kivan vele, annyi papírmunkát okoz. Már most pikkelek rá, mert miatta kellett ilyen korán bejönnöm, meg persze az én adataimat meg papírjaimat is le kellett ellenőrizni, de akkor is. Most 7:45 van, és már hulla fáradt vagyok, az igazgató most mutatja meg az irodám, igen, külön irodát kapok, mivel ahol a többi tanár van, ott már nincs hely. Az irodám egyébként elég jó, nem túl nagy, de elég jól elférek.

---Andy---

Sonny és én már elkészültünk, de Jack még csak most kelt fel, és 7:20 van, félek, hogy el fogok késni a suliból, mert Sonny szerint kell neki minimum 1 óra mire elkészül.

Jack éppen most végzett a reggelivel, 7:38 van, Sonny már elindult, mondta h induljak én is inkább, mert Jack alapból kb mindig elkésik, de nem tudom, merre van a suli, szóval muszáj lesz megvárnom.

7:56kor sikeresen elindultunk, és mivel nagyon késésben voltunk, busszal mentünk, így oda is értünk 8:02-re a sulihoz, de nekem még meg kellett találnom a termem, amiben egy tanár segített.

---Rye---

8:00 van, elindultam az osztályba, ahova az igazgató kísért be, bemutatott az osztálynak, és átadta az osztálynévsort, aztán ment is tovább. A gyerekek elkezdtek beszélgetni, mire én elég ideges lettem.

R: FOGJÁTOK MÁR BE, hányszor kell még elmondani, ha folyamatosan beszéltek, higgyétek el, nagyon meg foglak titeket szivatni.

Erre észhez tértek és végre csendbe lettek, amikor valaki bejött. Én olyan szúrós tekintettel néztem rá, hogy ha szemmel ölni lehetett volna, már nem élne.

---Andy---

Mikor benyitottam a terembe, legszívesebben azonnal fordultam volna vissza, de nem lehetett. Megláttam Őt, aki ott volt a boltba pár hete. De úgy nézett rám, mintha én lennék az akit a lehető legkevésbé akar látni. Szinte megölt a szemével, és éreztem hogy gyűlnek a könnyek a szemembe, de visszatartottam. Helyette inkább körbe néztem a terembe, tényleg senki ismerős nem volt, és ráadásul mindenki engem nézett, és ettől eléggé zavarba jöttem, és elpirultam.

---Rye---

Amikor végignézett az osztályon, látszott rajta, hogy senkit sem ismer, és láttam rajta, hogy elpirul, ohh te jo ég, az őrületbe kerget ez a srác, olyan aranyos mikor elpirul. Oké Rye, te mi a szarról beszélsz?! Elég lesz, te nem vagy meleg, és amúgy is, ő a diákod, szóval ezt igen gyorsan felejtsd el! Mivel láttam, hogy elég kellemetlen neki a szitu, inkább eltereltem a figyelmét, és mondtam neki, hogy üljön le, ő a leghátsó padot választotta, leült, én pedig mondtam, hogy mindenki mutatkozzon be, ez elég jól ment, de mivel Andy nem volt a névsorban, ő maradt utoljára.

Mint kiderült, 17 éves, és nemrégiben költöztek ide.

---Andy---

Miután az egész osztály bemutatkozott, Rye is mondott magáról pár dolgot. 22 éves, és ez az első tanári állása, és miközben beszélt, elég gyakran rám nézet. Ahww azok a szemek, és olyan jófej, ráadásul nagyon jól néz ki.. Andyy, jobb lesz ha nem éled bele magad, hisz ő a tanárod, és te nem vagy meleg!!!

Elmondta, hogy mit fog tanítani, de nem igen figyeltem.

Kicsengettek, én mivel nem tudtam merre kell menni, megvártam míg az osztály nagy része kimegy a teremből, aztán szólt az ofő (fhuu de furi lesz így hívni..), hogy maradjak még egy kicsit.

Na dejó, akkor tuti megint elkések az óráról...





Tiltott szerelem - Randy ff.Where stories live. Discover now