------ 23 ------

14 1 0
                                    

---Andy---

Mikor már közel jártunk a szálláshoz láttam rajta, hogy valami baj van, és épphogy csak el tudtam kapni mielőtt elájult volna, nem igazán tudtam, hogy mit csináljak de úgy voltam vele hogy elviszem a szállásig had pihenjen, sosem láttam még ilyen gyengének és ilyen rossz állapotban nagyon aggódom érte 🥺

A szobánkban letettem az ágyra és reméltem hogy a pihenéstől jobb lesz majd, de közben aggódtam is, hogy mi van ha ezzel csak rontok a helyzeten és orvos kéne sürgősen és minden az én hibám lesz ha nem tudom meggyógyítani aztán rájöttem hogy ezzel rontok a legtöbbet csak vele kéne lennem és vigyázni rá, és akkor minden rendben lesz, vagyis nagyon reméltem....

Eleinte az ágy mellett ültem hogy lássam ha felébred vagy ha bármi történik, már majdnem ülve elaludtam, ezért gondoltam befekszek mellé, de mihelyst felálltam mellőle, egy kezet éreztem a kezemen és hirtelen magára rántott, majd hátulról átölelt, úristen az az érzés, ezernyi pillangó kelt életre bennem egyetlen érintésétől, annyira odavagyok érte, bárcsak ne kéne megjátszanom magam minden egyes nap folyamatosan mikor a közelemben van, bárcsak ne kéne tettetnem hogy tartani szeretném a távolságot, mikor csak arra vágyom hogy velem legyen amíg csak lehet, bárcsak ne ez lenne a helyzet köztünk..... 😔

---Rye---
Annyira jó érzés tudni hogy velem van és figyel rám mikor szükségem van rá sosem volt senki mellettem szóval megszoktam hogy egyedül mentem ki magam minden szituból hogy egyedül nézek szembe minden nehézséggel és készen állok rá hogy Andy-ért is harcoljak bármi áron, de nem várom el tőle hogy ugyanezt megtegye értem, mégis olyan jó érzés tudni hogy velem van és számíthatok rá. Annyira szeretem Őt és baszki bárcsak kölcsönös lenne...

Már majdnem elaludtam mikor elkezdett mozgolódni, és hirtelen egy aggódó Andy arccal találtam szembe magam.

A: Beszélnünk kéne valamiről, de előbb szeretném ha kipihennéd magad mert most az a legfontosabb, de nagyon aggódok érted.

Ahogy ezt kimondta legördült egy könnycsepp az arcán, kis édesem hogy lehet valaki ennyire valódi?

R: Szerintem kipihentem magam már vagy egy hétre ne aggódj nem szokásom sokat aludni, miről szeretnél beszélni?

A: Hát ezen lehet változtatni kéne, de biztos eleget pihentél?

Nézett rám aggódó tekintettel.

R: Ha minden nap melletted aludnék el máris lenne értelme a hosszú alvásoknak, úgy tűnik te vagy a kulcs a változáshoz.

Lehet kicsit sok volt neki az infó mert eléggé elpirult és le volt fagyva rendesen.

A: Jó asszem már jól vagy...

Mondta fél perc múlva nevetve és felült az ágyon.

R: Miről szeretnél beszélni?

Ültem fel végül én is és bár semmit nem éreztem a fájdalomtól próbáltam nem mutatni nehogy aggódnia keljen értem és szerintem egész jól ment.

A: Rólad..., tudom hogy baj van bármennyire is próbálod megjátszani mindenki előtt hogy minden okés és tök rendben vagy, de látszik rajtad hogy full kamu az egész, és mindketten tudjuk hogy még bőven otthon kéne lenned és pihenned kéne ahogyan az orvos is mondta, de ha már eljöttél csak engedd hogy segítsek és mondd el hogy mi a baj és mit kéne csinálni, hogy jól legyél, szeretnék segíteni hogy ne egyedül kelljen végigcsinálnod de közel sem engedsz magadhoz és így elég nehéz.

A: Nem akarlak elveszíteni

Mondta alig hallhatóan, de szerencsére én hallottam és elhatároztam igaz nem most hanem már mikor megismertem, hogy érte bármit megteszek és tűzön vízen át mellette maradok, kell nekem ez a srác, szeretném megismerni úgy ahogy senki más nem ismeri, szeretném megvédeni mindentől és minden jót és rosszat az ő oldalán szeretnék átélni mert mellette biztonságos és mert jó ideje nem engedtem magamhoz senkit közel hisz annyira megnyugtatónak és védelmezőnek bizonyult a rideg pajzs amit magam köré húztam csakhogy nem csak a fájdalomtól de a boldogságtól is távol tartott de ő mégis megtalálta a szépet a törött lelkemben ráadásul a kezembe adta az övét hogy gyógyítsam meg, megmentett amikor senkire nem számíthattam és még csak nem is tud róla, de egy biztos ezért a srácért az életemet adnám és örökké itt leszek neki, sosem kell aggódnia amiatt hogy el fog veszíteni mert számára én örök vagyok.

R: Nem fogsz elveszíteni de tényleg nem tudsz segíteni már azzal is többet teszel mint kéne hogy itt vagy velem.

A: Sokkal többet tehetnék ha engednéd.
Törődött bele végül.

R: Andy állj le, nekem ez bőven elég ez az én harcom nem foglak belerángatni!

A: Oké megértem, de akkor legalább pihenj kérlek.

---Andy---
Elhatároztam hogy nem fogom feladni és amíg ő pihent kicsit kutattam a telójában. Igen tudom hogy ez gonosz de tudnom kell hogy mi van vele, találtam egy orvosos számot szóval lementettem magamnak hogy majd felhívom otthonról, de nem bírtam várni ezért felhívtam egyből és fel is vette szerencsére!

D: Halló, tessék miben segíthetek?
A: Jó napot elnézést a zavarásért, Andy Fowler vagyok, egy betegéről szeretnék érdeklődni, Ryan Beaumontról!
D: Elnézést de nem adhatok ki információt csak közeli hozzátartozónak, Ön milyen kapcsolatban áll a betegemmel?
A: Hát ez elég érdekes helyzet, mert a diákja vagyok és megértem hogy nem adhat ki infót de nagyon aggódom érte, ma elájult és félek hogy nincs jó állapotban nagyon gyenge már pár napja és tudom hogy még pihennie kellene de képtelenség rávenni, nem hallgat senkire, kérem legalább hívja fel nem akarom hogy baja legyen.
Mondtam elcsukló hangon.
D: Rendben ígérem hogy fel fogom hívni.
A: Én hogy tudnék segíteni neki? Mire figyeljek mire van szüksége most kérem segítsen.
D: Na várj egy kicsit, csak a diákja vagy? Miért érdekel ennyire hogy hogy van?
A: Csak a diákja igen, de nagyon sokat tett értem és szeretném viszonozni, nagyon rossz ilyen állapotban látni mikor mindig csak az erős Rye-t mutatja magából...
D: Hmm szóval az erős RYE-t érteem, tudod mit most az egyszer kivételt teszek tartsd egy kicsit megkeresem az aktáját.
A: Rendben nagyon szépen köszönöm.
D: Nincs mit.

D: Meg is van, Rye-nak elég összetett baja van nem durva vagy maradandó bár ez csak rajta áll, annyi trauma érte amit nem tudott feldolgozni hogy fizikai tünetként kezdett mostanában jelentkezni nála fejfájás, szédülés, gyengeség, és kapott rá gyógyszert is amiből napi kettőt kell beszednie, illetve pszichológushoz jár vagy legalábbis kéne járnia hogy túl tudja tenni magát a rossz élményein nem tudom hogy neked mennyit mondott el de ha el tudod küldeni pszichológushoz és figyelsz rá hogy beszedje a gyógyszereket akkor azzal már rengeteget segítesz illetve szerintem az is nagyon sokat segít rajta ha van mellette valaki aki a rossz napjain is vele van akire mindenben számíthat és csak figyel rá.

A: Értem a célzást és köszönöm a segítséget esetleg a pszichológus nevét vagy telefon számát elkérhetem?
D: Persze megkeresem és átküldöm sms-ben ha úgy jó, erre a számra küldhetem?
A: Igen köszönöm és nagyon hálás vagyok hogy segített.
D: Én köszönöm a segítséget, Andy ugye?
A: Igen.
D: Megjegyzem ám, ha bármi baj van hívj nyugodtan van még valami kérdésed?
A: Nem, csak ennyit szerettem volna.
D: Akkor viszont hallásra és sok sikert Rye-al.
A: Meglesz ne aggódjon.

Próbáltam egyből hívni a pszichológust de nem vette fel viszont Rye kezdett ébredezni.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tiltott szerelem - Randy ff.Where stories live. Discover now