--------- 11 ---------

63 2 0
                                    

---Andy---

Miután hazaértem, még beszéltem Jackkel, meg Sonnyval, és el is mondtam nekik, hogy mi történt. Olyan 18:00 körül elkezdtem matekot tanulni, és az elején nagyon jól ment, mindent értettem, de 21:00 körül eljutottam ahhoz a részhez, ami nagyon nem volt világos.

Mielőtt elkezdtem volna, pihenésképp felmentem netre, és láttam, hogy Rye írt.

R: Szia Andy, minden oké?

R: Jól vagy?

R: Történt valami?

Ezt mind olyan 20 óra után írta, 10 percenként egy üzenetet.

---Rye---

Mióta elindult haza, semmit sem tudok róla, muszáj volt ráírnom, ezért 20:34kor írtam is neki, de semmi válasz, és nem is volt fent ezért egy 10 percre rá megint írtam neki, aztán megint, de semmi válasz. Kezdtem aggódni, nem tudtam, hogy mi lehet vele.

---Andy---

Egyszercsak hallottam, hogy valaki kopog. Tudtam, hogy nem Jack az, mert ő nem kopog, hanem dörömböl, és szinte rámtöri az ajtót.

A: Sonny, hagyj tanulnii!

Egyszercsak kinyílt az ajtó, de figyelmen kívül hagytam.

A: Mondtam, hogy tanulnom kell.

Néztem az ajtó felé, de nem az állt ott, akire számítottam.

R: Akkor most elmenjek?

Kérdezte Rye félénken.

A: Nem, dehogyis.

Odafutottam hozzá, és megöleltem, mire ő felvett az ölébe, és bezárta az ajtót. Ránéztem, és megkérdeztem:

A: Hogyhogy itt vagy?

R: Nem értelek el, és aggódtam érted.

Te jó ég, ez annyira aranyos tőle. Leszálltam róla, mire ő körbenézett a szobámban. Nem is gondoltam rá, hogy ő még nem is járt itt.

---Rye---

Mikor leszállt rólam, körbenéztem, és először kissé fura volt, hogy rózsaszín volt a szoba, de igazából nagyon illik Andyhez ez a szín. Elég tágas maga a szoba. Van egy nagy szekrénye, mellette egy íróasztal, a másik oldalon pedig egy ágy, és van egy kicsi étkező része is, bár ott elég kevés a hely. Az íróasztal mellett van egy ajtó, gondolom az a mosdó. A falon volt pár képkeret, és néhányban volt is kép. Mindegyiken egy lánnyal volt. Nem tudom, miért, de nagyon ismerős a csajszi.

---Andy---

Láttam, hogy Rye nagyon nézi az egyik képet a falon, ahol épp fagyit ettünk és közben hülyéskedtünk Jessicával. Az az egyik kedvenc közös képem vele.

A: A legjobb barátnőm, Jessica.

Mondtam Ryenak, mire odafordult hozzám.

R: Nem hiányzik amúgy az előző sulid, vagy egyáltalán az milyen volt? Mert nem beszélsz róla sokat.

Nem véletlen nem beszélek róla. Életem legnehezebb részére emlékeztet az a hely.

A: Maga a suli nagyon nem hiányzik, elég rossz emlékek kötnek oda, és az osztályból is csak Jessicával voltam jóban.

A: Ő viszont hiányzik. Úgy volt, hogy majd meglátogat, de még nem volt rá ideje, mondjuk meg is értem, 500km nem kis távolság.

---Rye---

Azt eddig is tudtam, hogy messziről jött, de nem hittem volna, hogy ennyire. Nagyon nehéz lehetett neki.

R: Gondolom nagyon rossz volt otthagyni mindent, és eljönni egy full ismeretlen helyre.

A: Nem sok választásom volt.

Nevetett szomorúan.

A: De végülis nem bántam meg, hogy ide kellett jönnöm, mert igazából már most több barátom van itt, mint ott volt.

Pár perc csend után Andy megszólalt.

A: Most, hogy itt vagy...

Furin nézett rám... Valamit akar... Kezdek félni XD. Ilyenkor annyira édes amúgy, mikor valamit akar, de vagy nem tudja, hogy mondja vagy kérdezze meg, vagy fél a reakciótól. Nagyon imádom ezt a srácot, ha tudná mennyire...

R: Igeen?

A: Mennyire vagy jó matekból?

R: Mindig ötös voltam!

Mondtam felvágósan.

---Andy---

Remélem el tudja magyarázni, különben nem lesz jó vége a holnapi dogának.

A: Segítesz légyszi?

R: Igen, persze, mi a fela...

Még mielőtt befejezhette volna a kérdést leültettem az asztalomnál lévő székbe, és az ölébe ültem.

R: ...dat?

Fejezte be a mondatot nevetve.

A: Ez!

Mutattam a füzetemre.

PÁR ÓRÁVAL KÉSŐBB

Rye tényleg nagyon érti a matekot, és nagyon jól el is tudja magyarázni. Vagy három oldalnyi anyagot magyarázott el eddig, és már csak egy van hátra, és amúgy az eddigieket tök jól megértettem. Viszont már hulla fáradt vagyok.

---Rye---

Andy már tök jól érti az anyagot, viszont látszik rajta, hogy nagyon álmos.

Egyszercsak azt vettem észre, hogy Andy nekemdőlt, és pár pillanat múlva el is aludt. Szegénynek elég hosszú napja volt.

Már egy fél órája itt alszik, szóval úgy voltam vele, hogy inkább átrakom az ágyára. Mikor leraktam, még néztem pár percig, ahogy alszik, aztán úgy gondoltam, hogy hagyom aludni, és elindulok haza. Úgyis már vagy fél egy volt. Adtam Andy arcára egy puszit, amire elmosolyodott, álltam volna fel mellőle, mikor magára rántott. Ami egy kissé fájt.

---Andy---

Mikor hallottam, hogy menni akar, nem tudtam, hogy mit csináljak, de annyira még nem voltam fent, hogy elmondhassam neki, hogy maradjon. Ezért egyszerűbbnek tűnt, ha magamra rántom. De valahogy nem úgy sikerült a dolog, ahogy terveztem...

Telibe rám érkezett, ami eléggé fájt, de szerintem nem csak nekem. 

Tiltott szerelem - Randy ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora