---Rye---
Beszéltem ma Márkkal, és megbeszéltük, hogy holnap félig online ofői lesz, hogy mindent leszervezzünk, meg átbeszéljünk, és utána meg mehetünk is. Már nagyon várom és mióta itthon vagyok nem is szédültem, szóval nagyon szupi.
Na, még van 5 perc az óra kezdetéig szóval jobb ha bekapcsolom a gépet mert elég lassú. Pont időben sikerült belépnem , és már láttam is az osztályt. Egyből Andyt kerestem, aki nem is nézett oda, látszik, hogy valami nem oké, de nem lehetek mellette, hogy segítsek neki. Végignéztem az osztályon, mindenki örült, hogy lát engem, kivéve őt...
R: Akkor jó lesz úgy, ahogy beszéltük, hogy mindenki kijön kocsival, vagy béreljünk buszt, vagy menjünk vonattal?
O: Menjünk kocsival, még a régi beosztás is megvan, hogy ki kivel megy, ha az mindenkinek jó.
R: Rendben, akkor azt valaki küldje át, akinek meg nem jó, az a beosztás, az meg szóljon, velünk is még tudnak jönni hárman.
---Andy---
Velünk?!!! Mi az, hogy velünk, elfelejtheti, hogy vele megyek! Inkább elindulok hajnalban és kibuszozok, minthogy vele menjek!
Ha meg mást visz felőlem, jó, nem mondom, hogy nem esne szarul, de akkor is, az ő dolga, azt csinál, amit akar, mégha az nekem nem is tetszik.
Gyors rá is írtam, hogy azért azt tudja, hogy én külön megyek, nem akartam mindenki előtt ezt felhozni, mert akkor esélyem sem lett volna.
A: Azt ugye tudod, hogy én nem veled megyek?!
Hallottam, ahogy jelez a telója, hogy üzenete jött, mondta, hogy egy pillanat, megnézte és ugyanolyan fejet vágott, mint mikor legutóbb hazavitt. Ideges és távolságtartó, nem nézett rám, próbált nem feltűnő lenni és nyugodt maradni ami láthatólag nem az erőssége.
Nem írt vissza, csak miután vége lett az órának.
R: Azt már nem, megbeszéltük, leszerveztük, velem jössz és kész!
A: Már nem azért, de jogom van dönteni arról, hogy mikor, kivel hova megyek!
R: Nekem pedig kötelességem biztositani az osztályom biztonságát!
R: Tudod, tanári kötelesség
A: Jah, persze... 🙄
A: Akkor sem megyek veled!
R: Akkor mégis hogy akarsz kijutni?!
A: Busszal.
R: Az tudod mennyi átszállással jár?!
A: Igen és?!
R: Biztos, hogy nem jöhetsz busszal!
A: Akkor sehogy sem megyek!
R: Na nem!
R: Velem jössz és nincs vita!
A: Nem megyek! Veled meg főleg nem, mondtam!
Tényleg szívesen mennék vele ha nem ez lenne a szitu köztünk, minimum 2 órát kéne menni kocsival, képtelen leszek azt kibírni mellette úgy, hogy nem nézhetek rá úgy, nem érhetek hozzá, nem fog menni! Lehet jobb lenne ha nem is mennék...
Pedig tényleg el akartam menni, életemben először 😔
---Rye---
Nem engedem, hogy ne velem jöjjön, muszáj helyrehoznom valahogy, nem veszíthetem el. Valahogy rá fogom venni, hogy eljöjjön és hogy velem jöjjön el, nem adhatom fel!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tiltott szerelem - Randy ff.
FanficAndy Fowler egy 17 éves srác, akinek nem volt egyszerű élete, mindig bántották, és senki sem volt mellette, ha szüksége lett volna rá. De talán most minden megváltozik. Vagy mégsem? Rye Beaumont 22 éves, most kezd tanárként egy középiskolában, de mé...