---Andy---
Nagyon féltem, egy erdőben voltam, üldöztek, és bármerre mentem mindenhol ott voltak, és semerre sem találtam a kiutat, egyszercsak láttam, hogy előttem ég az erdő, ezért másfelé kezdtem futni, de már alig volt erőm, és akkor körbevettek, és valaki leütött, mikor felébredtem nagyon fájt a fejem, és ki voltam kötve egy székre. Állt velem szemben valaki, és mikor látta, hogy felébredtem, levette a maszkját, és Rye volt az. Nagyon megijedtem, és ő egyre közelebb jött, és pszichopatán mosolygott.
---Rye---
Visszamentem a szobába, mivel hallottam, hogy Andy forgolódik, mikor odaértem az ágyhoz, nagyon remegett, ezért hozzábújtam, hogy melegítsem, de éreztem, hogy az összes ruhája csurom víz, és csak úgy folytak a könnyei. Elkezdtem simogatni az arcát, hogy felkeltsem, mire egyszercsak kipattantak a szemei, és felült az ágyon velem szembe, és még mindig sírt, nem igazán tudta, hogy hol van, de ahogy rámnézett, egyre hátrébb csúszott az ágyon, és egyre jobban remegett, hiába szólongattam, semmire sem ragált, mikor az ágy szélénél járt, megfogtam a kezét, és hirtelen visszarántottam, minek következtében én hátraestem az ágyon, Andyt meg magamra rántottam, ő erre elpirult, lemászott rólam, és futott előlem, én meg utána, fogalmam sincs, hogy mi történt, hogy miért fél tőlem ennyire, de ki fogom deríteni, mivel gyorsabb vagyok nála, és jól ismerem a házat, hamar utolértem, megfogtam a kezét, magamfelé fordítottam, és mélyen a szemébe néztem.
A: n-ne b- bánts kérlek...
és újra sírni kezdett
R: heyy, Andy, semmi baj, nem bántalak, mi történt?
felemeltem az állát, hogy rám nézzen, erre megölelt, a szíve nagyon dobogott
---Andy---
mikor felébredtem nem volt ismerős a hely, de ahogy megláttam Rye-t , nagyon megijedtem, ezért inkább egyre hátrébb mentem az ágyon, nem tudtam mit csináljak, mire Rye magára rántott, tudtam hogy az az egyetlen lehetőség a menekülésre, felkeltem és futottam, de semmi sem volt ismerős, nem tudtam merre menjek, ezért hamar utolért.
Mikor a szemembe nézett már nem féltem, tudtam, hogy nem bántana, bár alig ismertem, de bíztam benne. Nagyon féltem, ezért megöleltem, erre nem számított, és mintha zavarba is jött volna...
Ekkor elkezdtem fázni, és éreztem, hogy mindenem csurom víz, ezért elengedtem Rye-t, és hátrébb léptem.
---Rye---
mit ne mondjak, nem számítottam rá, hogy megölel, olyan édes volt, de annyira félt.
Egyszercsak elengedett, és hátralépett, olyan szégyenkezve, félénken nézett rám.
A: bocsi Rye, nem akartalak összevizezni
Nem mondtam semmit, mégis mit mondhattam volna, hisz sosem tudnék rá haragudni, és amúgy is nagyon élveztem, hogy megölelt. Gondoltam egyet, és hirtelen magamhoz rántottam, a hirtelen érkezéstől Andy nyögött egyet, aztán elpirult, és a fejét a nyakamba temette. Nincsenek szavak rá, hogy én hogy imádom, nem tudom, hogy fogom tudni leplezni ezt az osztályom előtt..., de azt még van idő kitalálni.
---Andy---
Tudom, hogy ez nem helyes, ezért elengedtem Rye-t, és elindultam egy ajtó felé
R: Hova mész Andy?
A: Haza szeretnék menni
R: Tiszta víz vagy, így tuti nem engedlek el, gyere velem
megmutatta, hol van a fürdő, és adott tiszta ruhát, míg fürödtem, azon gondolkoztam, hogy igazából azt sem tudom, hogy kerültem ide, vagy hogy mi történt.
Az utolsó emlékem az volt, mikor kinyitottam a suliban a mosdó ajtaját, és mintha lett volna ott valaki, de semmi másra nem emlékszem, egészen addig míg fel nem keltem Rye mellett.
Hogy eltereljem a figyelmem, elkezdtem énekelni.
---Jack---
12:10 van, és sehol sem találom Andyt, már ezerszer hívtam, mindent végigjártam a suliban, de semmi, Sonnyt is kérdeztem, ő sem tudott róla semmit, még az árvaház portását is felhívtam, de azt mondta, nem ment oda sem. Jobb híján elindultam a tanári felé, megkeresni az ofőjét, de azt mondták, ő elment, mondhatom jó ofő, ha nincs ott mikor igazán kéne.
---Rye---
12: 34 van, és kezdek kissé éhes lenni, szóval, míg Andy fürdött, én összedobtan egy kis gofrit, mikor kész lettem, a fürdő felé vettem az irányt, és egyre jobban hallottam, hogy énekel. Nagyon jó hangja van. Aztán csend lett, kicsit később már ki is jött.
---Andy---
Mikor végeztem abbahagytam az éneklést, és felöltöztem. Kicsit furi volt Rye ruháiban lenni, de kényelmes volt, és jól is állt.
Mikor végeztem, kimentem, és láttam, hogy Rye ott áll az ajtó előtt. Mikor meglátott elég rendesen megnézett, kissé zavarba is jöttem.
R: Nem vagy éhes? csináltam gofrit
miközben ezt mondta, folyton mosolygott
A: Nem szeretnék zavarni Rye
R: Ha zavarnál, nem kérdeztem volna, hogy kérsz-e enni
A: jogos
Rye körbevezetett a házban, és már elég jól tudom, hogy mi hol van.
Most éppen a konyhában vagyunk, és eszünk. Nem hittem volna, hogy ilyen jó gofrit tud csinálni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tiltott szerelem - Randy ff.
Fiksi PenggemarAndy Fowler egy 17 éves srác, akinek nem volt egyszerű élete, mindig bántották, és senki sem volt mellette, ha szüksége lett volna rá. De talán most minden megváltozik. Vagy mégsem? Rye Beaumont 22 éves, most kezd tanárként egy középiskolában, de mé...